- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty hydroxidy bych snad ani neřešil. Spíš jde o to, že tam byly kyanidy a kyseliny a ty dvě látky jsou v případě reakce dost nebezpečné. O tom tatínkovi co vezme dítě na prohlídku hořícího chemického provozu si myslím svoje. Také by se mělo popřemýšlet o tom, jestli je vhodné mít takovou fabriku blízko centra města.
Lidi - vy tady řešíte rozdíl mezi louhem a hydroxidem, a chudáci zaměstnanci-cizinci nebudou mít nějakou dobu práci - než se to dá do pořádku . . . .
nevím o tom, že by p. Kozák zaměstnával cizince
Furt lepší když vzplane galvanovna, než poslední bitva. Ty následky by byly daleko horší
V pohodě, ale dej si tam nové baterky, ať tě něco nemile nepřeruší.
Tak to je tedy mazec. Galvanovna je docela rizikové pracoviště, tak si myslím, že musí bát kvalitně zajištěna.
Žel, dovedu si představit, jaké pracovníky za cenu minimálních mezd asi zaměstnávají.
Tady bude problém.
stalo se to v době, kdy tam nikdo nebyl
Chudák továrník, ta vykořisťovatelská svině.
Oheň napáchal vysoké školy?....Karel IV. byl první český žhář :-)
Blbej překlep, který pochopitelně ani automatická kontrola nezachytí. Stane se. Co je ale nepochopitelné, že to za více než hodinu nikdo nebyl schopen opravit...
Tak zrovna ten hydroxid draselný je asi nejbezpečnější látka v podniku. Kdyby to uniklo, tak to sice trochu zamává s PH vody, ale víceméně o nic nejde, jak se to naředí tak to není ničemu nebezpečný a podobně. Mnohem větší problém jsou třeba roztoky těžkých kovů co znečistí vodu opravdu dlouhodobě a opravdu škodí i v malých dávkách (kumulativní jedy)
Že by si zase nějaký podnikatel chtěl vydělat na dovolenou ? Pojišťovna přece všechno zaplatí.
SŽDC není Správa železniční A dopravní cesty, ale jen Správa železniční dopravní cesty.