- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se podchod zřizoval byly na něm na obou stranách jezdící schody. Nevidím nic špatného na tom, že by podchod byl zachován, restaurace zmizela a jezdící schody by zase jezdily. Paní hlavní architektka asi dobře za Zelenou bránu nevidí. Navíc přechod přímo u podchodu by zmizel, protože o necelých 100 metrů je další. Rozhodně by to dopravě na rušné ulici, kdy stojí auta až v Jahnově třídě by stát nemusela.
Spíš než o "podchodu" by se mělo psát o "průchodu", neboť pokud už někdo náhodou do podchodu zabloudí, je nucený procházet restaurací mezi stolky a otevírat si dvoje dveře. Vsadím se, že spousta lidí ani netuší, že ty schody vedle přechodu jsou do podchodu, a ne do restaurace…
2,5 mega za krávoviny vyhoděj, a na Kašparovu ranway nemaj......
kdyby tam vrátili eskalátory, to by chodci podchod využívali, výtah pro vozíčkáře a kočárky... a přechod nahoře zrušit...
KraKra mi je jedno....
Jsem zklamanej, jediný místo na světě, kde je přechod nad podchodem a zmizí...
Pane redaktore, obrázek, vizualizace té studie bude možno ukázat?
Nechápu, proč město jedná s restaurací o odstupném, stejně se v nejbližší době nebude podchod upravovat. Není nic jednoduššího nechat dojít smlouvu a dál ji neobnovovat. Podchod se budoval pro chodce, tak ať slouží dál, dnes je každý líný udělat pár kroků, vše se podřizuje autům. Jen nechápu proč se vyhazují peníze za projekty, které se ani nebudou provádět, zbytečné vyhazování peněz. Za ty miliony už mohly být opraveny chodníky ve městě, je to ostuda.
Souhlasím
Za ty všechny studie už mohl stát jeden směr SV obchvatu ...
slovy náměstka Teubera: "Na rovinu řečeno, nyní na to sice jsou peníze, ale protože mně osobně z toho nic nekápne, tak bude lepší dát hotový projekt do šuplíku a nechat ho na další garnituru po volbách, ať se s tím zadarmo sere někdo jinej.