Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychleji na Vysočinu. Stát investuje do tratě na Hlinsko miliardu

Pardubický kraj chce zlepšit železniční spojení na Vysočinu. Svědčí o tom oznámení záměru revitalizace tratě mezi Chrudimí a Hlinskem, které je založeno jen pár dní v informačním systému posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). U Slatiňan mají vlaky jezdit rychlostí až 120 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S87l25a28v13o82m61í39r 55Š94t96ě75p41á70n 1138234432144

No Slatiňany a Chrudim jsou tak blízko v sebe že v praxi se vlaky nejsou schopny rozjet ani na rychlost co je tam teď povolena .....jsou to vyhozené peníze rozumnější by bylo tuto trať zrušit. Pro cesty na větší vzdálenost je nepoužitelná protože např. z Havl. Brodu do Pardubic najdete vlakem dvakrát tolik km než autobusem či autem. A tím i cena je úplně jinde.

0/−3
18.3.2014 7:27

A50l81a10n 75Ř28e22p20k25a 4785736

No hlavně aby to nebylo zrychlení celkově o 2 minuty a nalijou do toho miliardy (nebylo by to poprvé);-D Vždycky napíšou, že jde o zrychlení, přitom jde hlavně o modernizaciR^

+3/0
17.3.2014 19:50

V69i85k91t97o66r 11N41á59r35o40ž81n93ý 3959952108

Zrychlení se davu lépe prodává

+3/0
17.3.2014 22:10

V31i82k26t10o12r 69N41á55r58o77ž31n14ý 3219692128

Vyhozené peníze. Kdyby se na trať vykašlali a postavili Medlešickou spojku , bylo by to mnohem přínosnější. Rychlost 120 km/h u Slatiňan je také k ničemu... časová úspora na několika málo kilometrovém úseku je takřka nulová

+5/0
17.3.2014 18:26

T17o87m13á87š 68L69u12d97v19í40k 5380538863136

Rekonstrukce budov je potreba. Lec jak spravne pisete, na jizdni dobu to nebude mit vliv.

+4/0
17.3.2014 18:41

V31i56k85t14o74r 95N39á93r24o75ž14n38ý 3399422308

Tak jasně . S budovami je třeba něco udělat , aby nespadly. Zabezpečovací zařízení...to je zase investice do budoucích úspor. Ale současná traťová rychlost je na tuto trať naprosto optimální a není třeba ji drahým způsobem zvyšovat...

+3/0
17.3.2014 18:52
Foto

Z44b95y29n89ě33k 32M93e89l18i36c40h28a83r 9175697735259

tahle trať potřebuje investici víc než sůl... narovnáním některých úseků by se ušetřila polovina km :-)

+2/0
17.3.2014 16:54

S53l51a37v31o45m10í46r 72Š72t23ě72p37á83n 1408394692774

Jo Chrast a Hlínsko vynechat a že Slatiňan rovnou do Ždírce n. D.

+1/−1
18.3.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.