Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychleji na Vysočinu. Stát investuje do tratě na Hlinsko miliardu

Pardubický kraj chce zlepšit železniční spojení na Vysočinu. Svědčí o tom oznámení záměru revitalizace tratě mezi Chrudimí a Hlinskem, které je založeno jen pár dní v informačním systému posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). U Slatiňan mají vlaky jezdit rychlostí až 120 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S35l73a94v65o25m66í63r 57Š97t58ě32p45á20n 1718984752374

No Slatiňany a Chrudim jsou tak blízko v sebe že v praxi se vlaky nejsou schopny rozjet ani na rychlost co je tam teď povolena .....jsou to vyhozené peníze rozumnější by bylo tuto trať zrušit. Pro cesty na větší vzdálenost je nepoužitelná protože např. z Havl. Brodu do Pardubic najdete vlakem dvakrát tolik km než autobusem či autem. A tím i cena je úplně jinde.

0/−3
18.3.2014 7:27
Foto

A20l15a76n 98Ř76e64p28k55a 4855646

No hlavně aby to nebylo zrychlení celkově o 2 minuty a nalijou do toho miliardy (nebylo by to poprvé);-D Vždycky napíšou, že jde o zrychlení, přitom jde hlavně o modernizaciR^

+3/0
17.3.2014 19:50

V72i31k62t58o32r 59N13á16r48o29ž63n11ý 3659832178

Zrychlení se davu lépe prodává

+3/0
17.3.2014 22:10

V48i72k58t78o36r 32N63á19r39o92ž29n10ý 3219212738

Vyhozené peníze. Kdyby se na trať vykašlali a postavili Medlešickou spojku , bylo by to mnohem přínosnější. Rychlost 120 km/h u Slatiňan je také k ničemu... časová úspora na několika málo kilometrovém úseku je takřka nulová

+5/0
17.3.2014 18:26

T60o62m62á48š 18L81u58d73v42í87k 5630578403256

Rekonstrukce budov je potreba. Lec jak spravne pisete, na jizdni dobu to nebude mit vliv.

+4/0
17.3.2014 18:41

V63i57k96t66o92r 22N10á13r37o23ž19n26ý 3579812518

Tak jasně . S budovami je třeba něco udělat , aby nespadly. Zabezpečovací zařízení...to je zase investice do budoucích úspor. Ale současná traťová rychlost je na tuto trať naprosto optimální a není třeba ji drahým způsobem zvyšovat...

+3/0
17.3.2014 18:52
Foto

Z71b91y51n20ě23k 70M42e76l92i36c35h69a20r 9975277145109

tahle trať potřebuje investici víc než sůl... narovnáním některých úseků by se ušetřila polovina km :-)

+2/0
17.3.2014 16:54

S40l98a26v57o70m65í64r 16Š15t82ě70p88á29n 1508844972854

Jo Chrast a Hlínsko vynechat a že Slatiňan rovnou do Ždírce n. D.

+1/−1
18.3.2014 7:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.