Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychleji na Vysočinu. Stát investuje do tratě na Hlinsko miliardu

Pardubický kraj chce zlepšit železniční spojení na Vysočinu. Svědčí o tom oznámení záměru revitalizace tratě mezi Chrudimí a Hlinskem, které je založeno jen pár dní v informačním systému posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). U Slatiňan mají vlaky jezdit rychlostí až 120 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S47l60a32v91o88m73í56r 35Š65t62ě70p58á77n 1178394442194

No Slatiňany a Chrudim jsou tak blízko v sebe že v praxi se vlaky nejsou schopny rozjet ani na rychlost co je tam teď povolena .....jsou to vyhozené peníze rozumnější by bylo tuto trať zrušit. Pro cesty na větší vzdálenost je nepoužitelná protože např. z Havl. Brodu do Pardubic najdete vlakem dvakrát tolik km než autobusem či autem. A tím i cena je úplně jinde.

0/−3
18.3.2014 7:27
Foto

A29l56a84n 48Ř64e43p53k50a 4675276

No hlavně aby to nebylo zrychlení celkově o 2 minuty a nalijou do toho miliardy (nebylo by to poprvé);-D Vždycky napíšou, že jde o zrychlení, přitom jde hlavně o modernizaciR^

+3/0
17.3.2014 19:50

V61i90k55t53o10r 95N27á91r33o54ž48n76ý 3309882578

Zrychlení se davu lépe prodává

+3/0
17.3.2014 22:10

V36i74k92t37o34r 80N52á72r43o35ž54n65ý 3169812268

Vyhozené peníze. Kdyby se na trať vykašlali a postavili Medlešickou spojku , bylo by to mnohem přínosnější. Rychlost 120 km/h u Slatiňan je také k ničemu... časová úspora na několika málo kilometrovém úseku je takřka nulová

+5/0
17.3.2014 18:26

T77o50m30á56š 94L43u19d18v70í61k 5600258163896

Rekonstrukce budov je potreba. Lec jak spravne pisete, na jizdni dobu to nebude mit vliv.

+4/0
17.3.2014 18:41

V69i51k36t94o89r 37N67á60r22o43ž45n19ý 3289222288

Tak jasně . S budovami je třeba něco udělat , aby nespadly. Zabezpečovací zařízení...to je zase investice do budoucích úspor. Ale současná traťová rychlost je na tuto trať naprosto optimální a není třeba ji drahým způsobem zvyšovat...

+3/0
17.3.2014 18:52
Foto

Z54b40y21n19ě16k 75M96e56l72i93c24h27a66r 9315747735659

tahle trať potřebuje investici víc než sůl... narovnáním některých úseků by se ušetřila polovina km :-)

+2/0
17.3.2014 16:54

S46l82a72v82o28m69í25r 53Š58t27ě38p85á21n 1848254962884

Jo Chrast a Hlínsko vynechat a že Slatiňan rovnou do Ždírce n. D.

+1/−1
18.3.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.