Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Ústí nad Orlicí na dlouho končí, vlaky pojedou ze zastávky

Nádražní budova na hlavním železničním nádraží v Ústí nad Orlicí obslouží v sobotu poslední cestující. Jakým účelům bude dál stočtyřicetiletá stavba sloužit, zůstává otázkou. Jisté však je, že jízdenky už se v ní prodávat nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R71i18c64h31a33r28d 45H27o18r11á22k 3762969881777

Je mi za "Starou dámu" smutno. Doufám, že se pro ní najde dobré, stylové využití, že jí zůstane její atmosféra, smím li - duše.

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/246313/Buh-je-toulavy-fotoblog.html

0/0
15.3.2014 11:33

M18a17r73t17i28n 75P88a43v79e55l 5483846722553

vždy to byla ostuda města...

+2/−4
14.3.2014 18:32

L96u21d41ě77k 50N86ě85m32e38c 5675521622384

To nějak nechápu. Zastávka je pro většinu pohodlnější, ale moderní budova se staví naproti té původní historické. Stejně by mě zajímalo, proč radši neudělají rekonstrukci. Vždyť ta původní je pěkná, stejně jako většina tehdejších nádraží.

+6/0
14.3.2014 18:25

K59a73r93e86l 16M93a70t33o55u33š92e44k 2943285303

rekonstrukce nejde, protože SŽDC chce "narovnávat" trať, aby se dalo jezdit rychleji a nádražní budova stojí v chystaném kolejišti

+1/0
14.3.2014 18:46

Z51d77e78n59ě53k 61N14u11t45z 3284488896956

Budova už v novém kolejišti nestojí, plány se kvůli tomu předělávali několik let a stavba se naschvál oddalovala. I nová budova se staví vlastně natruc a nikdo neví proč. Dokonce se nechali zástupci tunelářů z SŽDC slyšet, že by se jim tam nevešla technologie. Tak to je teda fakt fóór roku. Ta se vejde do boudičky 3x3 metry.!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:58

T85o77m16a63s 65B47a39z68i84n68e42k 6890128317

Protože tam se odpojuje trať do Letohradu. Zastávka je jenom na trati do Třebové.

0/0
15.3.2014 9:43

Z50d86e47n42ě54k 68N64u80t60z 3884918186766

Tak tuhle otázku si pane kladou mraky lidí, kterým to normálně myslí. Trať od Letohradu by bylo možné přeložit, prakticky nic ji nestojí v cestě, stačil by jeden most. Parkovací místa se taky najdou, neřku-li, že by mohla vzniknout i podzemní jako v České Třebové. A dvoukolejná trať na zastavení rychlíků? To ukáže praxe, ale podle mě to zase takový problém nebude. 

No a proč se staví nová budova a nevyužije se ta původní? Jenom pro zisk ze stavby té nové. Nikdy nikdo jasně neřekl, proč nemůže být původní nádraží zase nádražím!!!!! Je to tunel, neboli plejtvák obrovský, zvaný SŽDC...!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.