Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Ústí nad Orlicí na dlouho končí, vlaky pojedou ze zastávky

Nádražní budova na hlavním železničním nádraží v Ústí nad Orlicí obslouží v sobotu poslední cestující. Jakým účelům bude dál stočtyřicetiletá stavba sloužit, zůstává otázkou. Jisté však je, že jízdenky už se v ní prodávat nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R34i97c11h22a67r71d 28H32o52r53á16k 3972559451587

Je mi za "Starou dámu" smutno. Doufám, že se pro ní najde dobré, stylové využití, že jí zůstane její atmosféra, smím li - duše.

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/246313/Buh-je-toulavy-fotoblog.html

0/0
15.3.2014 11:33
Foto

M20a29r97t73i93n 13P23a29v80e20l 5723806362393

vždy to byla ostuda města...

+2/−4
14.3.2014 18:32

L81u16d87ě50k 86N33ě62m93e58c 5295371462414

To nějak nechápu. Zastávka je pro většinu pohodlnější, ale moderní budova se staví naproti té původní historické. Stejně by mě zajímalo, proč radši neudělají rekonstrukci. Vždyť ta původní je pěkná, stejně jako většina tehdejších nádraží.

+6/0
14.3.2014 18:25

K20a70r69e21l 77M30a32t90o77u73š55e41k 2363805533

rekonstrukce nejde, protože SŽDC chce "narovnávat" trať, aby se dalo jezdit rychleji a nádražní budova stojí v chystaném kolejišti

+1/0
14.3.2014 18:46

Z94d23e21n35ě69k 22N33u55t41z 3134518316386

Budova už v novém kolejišti nestojí, plány se kvůli tomu předělávali několik let a stavba se naschvál oddalovala. I nová budova se staví vlastně natruc a nikdo neví proč. Dokonce se nechali zástupci tunelářů z SŽDC slyšet, že by se jim tam nevešla technologie. Tak to je teda fakt fóór roku. Ta se vejde do boudičky 3x3 metry.!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:58

T18o35m91a67s 73B41a23z91i69n84e57k 6720448327

Protože tam se odpojuje trať do Letohradu. Zastávka je jenom na trati do Třebové.

0/0
15.3.2014 9:43

Z33d92e87n76ě37k 64N86u10t27z 3424848546576

Tak tuhle otázku si pane kladou mraky lidí, kterým to normálně myslí. Trať od Letohradu by bylo možné přeložit, prakticky nic ji nestojí v cestě, stačil by jeden most. Parkovací místa se taky najdou, neřku-li, že by mohla vzniknout i podzemní jako v České Třebové. A dvoukolejná trať na zastavení rychlíků? To ukáže praxe, ale podle mě to zase takový problém nebude. 

No a proč se staví nová budova a nevyužije se ta původní? Jenom pro zisk ze stavby té nové. Nikdy nikdo jasně neřekl, proč nemůže být původní nádraží zase nádražím!!!!! Je to tunel, neboli plejtvák obrovský, zvaný SŽDC...!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.