Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Ústí nad Orlicí na dlouho končí, vlaky pojedou ze zastávky

Nádražní budova na hlavním železničním nádraží v Ústí nad Orlicí obslouží v sobotu poslední cestující. Jakým účelům bude dál stočtyřicetiletá stavba sloužit, zůstává otázkou. Jisté však je, že jízdenky už se v ní prodávat nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R64i40c98h70a97r94d 22H14o76r87á30k 3722749151597

Je mi za "Starou dámu" smutno. Doufám, že se pro ní najde dobré, stylové využití, že jí zůstane její atmosféra, smím li - duše.

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/246313/Buh-je-toulavy-fotoblog.html

0/0
15.3.2014 11:33
Foto

M51a40r13t16i31n 71P48a96v36e48l 5863556692163

vždy to byla ostuda města...

+2/−4
14.3.2014 18:32

L85u16d30ě62k 79N89ě91m96e50c 5655231192554

To nějak nechápu. Zastávka je pro většinu pohodlnější, ale moderní budova se staví naproti té původní historické. Stejně by mě zajímalo, proč radši neudělají rekonstrukci. Vždyť ta původní je pěkná, stejně jako většina tehdejších nádraží.

+6/0
14.3.2014 18:25

K14a69r17e15l 38M79a72t92o22u57š29e43k 2253435713

rekonstrukce nejde, protože SŽDC chce "narovnávat" trať, aby se dalo jezdit rychleji a nádražní budova stojí v chystaném kolejišti

+1/0
14.3.2014 18:46

Z31d21e48n51ě97k 45N12u23t52z 3214358696586

Budova už v novém kolejišti nestojí, plány se kvůli tomu předělávali několik let a stavba se naschvál oddalovala. I nová budova se staví vlastně natruc a nikdo neví proč. Dokonce se nechali zástupci tunelářů z SŽDC slyšet, že by se jim tam nevešla technologie. Tak to je teda fakt fóór roku. Ta se vejde do boudičky 3x3 metry.!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:58

T42o61m50a18s 62B92a91z66i41n81e27k 6890428477

Protože tam se odpojuje trať do Letohradu. Zastávka je jenom na trati do Třebové.

0/0
15.3.2014 9:43

Z72d58e10n29ě63k 56N29u74t39z 3264708216196

Tak tuhle otázku si pane kladou mraky lidí, kterým to normálně myslí. Trať od Letohradu by bylo možné přeložit, prakticky nic ji nestojí v cestě, stačil by jeden most. Parkovací místa se taky najdou, neřku-li, že by mohla vzniknout i podzemní jako v České Třebové. A dvoukolejná trať na zastavení rychlíků? To ukáže praxe, ale podle mě to zase takový problém nebude. 

No a proč se staví nová budova a nevyužije se ta původní? Jenom pro zisk ze stavby té nové. Nikdy nikdo jasně neřekl, proč nemůže být původní nádraží zase nádražím!!!!! Je to tunel, neboli plejtvák obrovský, zvaný SŽDC...!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.