- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlasím s názorem, že nejlepší variantou je postavit celý úsek od Opatovic až na Moravu naráz v celé délce. Bylo by to nejlevnější, nejrychlejší a pro obyvatele i řidiče nejpříjemnější . . . A věčné diskuze by byly zbytečné!
A na to přišel který blbec, že nejhorší jsou průtahy městy? Nejhorší je 60 km jízdy v koloně z Hradce Králové do Litomyšle a naopak kvůli silnici přecpané kamióny a ostatními auty. A až po roce 2018? U stavby, která má dle ministerstva prioritu? Ať jdou k šípku, debilové.
Jet 60 je lepší než skákat od semaforu k semaforu přes město..
+je to lepší pro to město
Bohužel nevím, jestli součástí obchvatů Litomyšle a Vys. Mýta je i obchvat Hrušové, ale dle délky obchvatu Vys. Mýta tam rozhodně není. Jestli se postavý 4proud k Zámrsku/Ostrovu - zvýší se počet vozidel. Ta vesnice bude zralá na vystěhování!! přemejšlejte! Silnice z Litomyšle na Gajer je dobrá? Není, je tam krpál jak kráva, kamiony jedou 50-60 zbytek vetšinou předjíždí. Není to moc bezpečný. Ježdění ve třech vedle sebe standard, videl jsem i 4 vedle sebe. Dále směrem na M. Třebouvou se silnice dosti zůží a tam jsem viděl pár smrťáků, a havárky tu jsou na denním pořádku. Ta silnice je HUMUS!! Vykašlete se na dělání těhle nesmyslů, postavte to najedou, ušetří se, nemusí se nic napojovat na stávaící silnici, udělá se to vše při jednom (výberově řízení, projekty, výstavba...)
http://mapy.cz/#!x=16.172493&y=49.905942&z=11&rp=m
Jestli postaví oba obchvaty, tak logicky postaví o obchvat té vísky..
Protože jinak to nenapojí na silnici
Tak toho se já už nedočkám. 30 let se tady o R35 jen žvaní
s přístupem že od Gajeru dál je to dobrý ta silnice nebude nikdy. Právě Gajer je zejména v zimních měsících obrovský problém a jestliže sem díky nové 4proudé silnici přivedou ještě víc aut tak se tu bude jezdit krokem
No moc inteligení mi to nepřijde, stoupání od Třebové nebo od Mohelnice je pro nebo kamiony dost velká překážka, salámová metoda staveb je problém, podívejte na D8 nebo D3
pokud by stoupani pro kamiony byla prekazka, tak by tam nejezdili ani ted.
A rozhodne me prijde udelat nejdrive obchvaty jako logicke, protoze nelogicke by bylo udelat 4proudou silnici k Mytu a pak teprve stavet obchvat.
že by konečně někdo začal používat mozek? Obchvaty Mýta a Litomyšle jsou pro celou trasu klíčové a jejich realizace zásadně ovlivní dopravu. Třeba Přerov čeká na obchvat 30 let, nakonec se vybrala varianta, že obchvat bude součástí D1...a nakonec to dopadlo tak, že z celé D1 chybí právě ty dva poslední úseky koelm Přerova