Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak postavit silnici R35 napříč krajem? Nejlépe po kouskách kolem měst

Postavme nejdříve obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle a pak se uvidí. Zdá se, že přesně tak by mohla vypadat stavba silnice R35 přes Pardubický kraj na Moravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P14e85t72r 54P26a41v17l70í56č39e53k 5139733145200

Souhlasím s názorem, že nejlepší variantou je postavit celý úsek od Opatovic až na Moravu naráz v celé délce. Bylo by to nejlevnější, nejrychlejší a pro obyvatele i řidiče nejpříjemnější . . .  A věčné diskuze by byly zbytečné!

+2/0
5.3.2014 7:55

J80a34n 53V55o13s62t49ř26e41l 8949551453249

A na to přišel který blbec, že nejhorší jsou průtahy městy? Nejhorší je 60 km jízdy v koloně z Hradce Králové do Litomyšle a naopak kvůli silnici přecpané kamióny a ostatními auty. A až po roce 2018? U stavby, která má dle ministerstva prioritu? Ať jdou k šípku, debilové.

+2/−1
4.3.2014 17:43

T18o72m74á82š 47Z28e15m80a63n 3505308444455

Jet 60 je lepší než skákat od semaforu k semaforu přes město..

+je to lepší pro to město

+1/0
4.3.2014 20:13

P87e14t56r 89M30a40r76š37o86u74n 5575848286886

A vy asi moc neumíte číst.

Vždyť se píše, že první je úsek Opatovice-Zámrsk (tedy z HK pojedete tudy) A dojedete kam? no před Mýto. Takže co vás zdrží potom? Mýto a Litomyšl. (mezi nimi je jen Hrušová, pokud není součástí nějakého toho obchvatu)... Takže to má logiku, udělat pak obchvaty těchto dvou měst... no a pak zbytek, když už se to musí dělit

+2/0
4.3.2014 23:05

T63o68m41á58š 70J94i91r62o83u63š70e64k 6545989385271

Bohužel nevím, jestli součástí obchvatů Litomyšle a Vys. Mýta je i obchvat Hrušové, ale dle délky obchvatu Vys. Mýta tam rozhodně není. Jestli se postavý 4proud k Zámrsku/Ostrovu - zvýší se počet vozidel. Ta vesnice bude zralá na vystěhování!! přemejšlejte! Silnice z Litomyšle na Gajer je dobrá? Není, je tam krpál jak kráva, kamiony jedou 50-60 zbytek vetšinou předjíždí. Není to moc bezpečný. Ježdění ve třech vedle sebe standard, videl jsem i 4 vedle sebe. Dále směrem na M. Třebouvou se silnice dosti zůží a tam jsem viděl pár smrťáků, a havárky tu jsou na denním pořádku. Ta silnice je HUMUS!! Vykašlete se na dělání těhle nesmyslů, postavte to najedou, ušetří se, nemusí se nic napojovat na stávaící silnici, udělá se to vše při jednom (výberově řízení, projekty, výstavba...)

+1/0
4.3.2014 17:04

T82o33m21á66š 73Z44e69m50a74n 3255678864305

http://mapy.cz/#!x=16.172493&y=49.905942&z=11&rp=m

Jestli postaví oba obchvaty, tak logicky postaví o obchvat té vísky..

Protože jinak to nenapojí na silnici

+2/0
4.3.2014 20:15

T96o26m96á29š 38J50i22r32o91u59š48e53k 6355309915281

Děkuji, vím jak vypadají plány R35, ale to co je nakreslený na mapy.cz, to je tak jak by mělo vypadat komplexní polohové řešení rychlostní komunikace R35. Vemte si údaje délky obchvatů jednotlivých měst z článku a naklikejte si je do mapy. Jednoduše Vám vyjde, že tyto obchvaty nezahrnují obchvat Hrušové!

0/0
4.3.2014 23:58

R64a84d77e97k 69N91o34v72a60k 9254293979900

Podle mapy.cz i PDF na rsd.cz vede obchvat jižně od Hrušové

0/0
5.3.2014 9:57

J83a54n 37B15í41l86e47k 7724452254573

Tak toho se já už nedočkám. 30 let se tady o R35 jen žvaní!!

+4/0
4.3.2014 16:30

A25n93t90o73n72í23n 48N24á77d31v19o39r89n87í60k 1157912332674

s přístupem že od Gajeru dál je to dobrý ta silnice nebude nikdy. Právě Gajer je zejména v zimních měsících obrovský problém a jestliže sem díky nové 4proudé silnici přivedou ještě víc aut tak se tu bude jezdit krokem

+2/0
4.3.2014 16:22

F23a31b24i41o 17S14g21a47t92t43o53n55i 9291680297820

No moc inteligení mi to nepřijde, stoupání od Třebové nebo od Mohelnice je pro  nebo kamiony dost velká překážka, salámová metoda staveb je problém, podívejte na D8 nebo D3 :-/

+3/−1
4.3.2014 14:59

R74a10d60e10k 47M75i14t29a68s 6741258461270

pokud by stoupani pro kamiony byla prekazka, tak by tam nejezdili ani ted.

A rozhodne me prijde udelat nejdrive obchvaty jako logicke, protoze nelogicke by bylo udelat 4proudou silnici k Mytu a pak teprve stavet obchvat.

+1/−1
4.3.2014 15:06

J80o80s55e48f 76D12r36á11s62a82l 2694615741

že by konečně někdo začal používat mozek? Obchvaty Mýta a Litomyšle jsou pro celou trasu klíčové a jejich realizace zásadně ovlivní dopravu. Třeba Přerov čeká na obchvat 30 let, nakonec se vybrala varianta, že obchvat bude součástí D1...a nakonec to dopadlo tak, že z celé D1 chybí právě ty dva poslední úseky koelm Přerova

+5/0
4.3.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.