Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak postavit silnici R35 napříč krajem? Nejlépe po kouskách kolem měst

Postavme nejdříve obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle a pak se uvidí. Zdá se, že přesně tak by mohla vypadat stavba silnice R35 přes Pardubický kraj na Moravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P32e50t30r 32P57a72v62l69í78č51e64k 5519583175600

Souhlasím s názorem, že nejlepší variantou je postavit celý úsek od Opatovic až na Moravu naráz v celé délce. Bylo by to nejlevnější, nejrychlejší a pro obyvatele i řidiče nejpříjemnější . . .  A věčné diskuze by byly zbytečné!

+2/0
5.3.2014 7:55

J45a83n 52V80o19s81t11ř66e68l 8599811633899

A na to přišel který blbec, že nejhorší jsou průtahy městy? Nejhorší je 60 km jízdy v koloně z Hradce Králové do Litomyšle a naopak kvůli silnici přecpané kamióny a ostatními auty. A až po roce 2018? U stavby, která má dle ministerstva prioritu? Ať jdou k šípku, debilové.

+2/−1
4.3.2014 17:43

T53o25m76á59š 10Z21e58m29a19n 3815808644295

Jet 60 je lepší než skákat od semaforu k semaforu přes město..

+je to lepší pro to město

+1/0
4.3.2014 20:13

P40e15t30r 49M13a33r24š91o48u16n 5775798256156

A vy asi moc neumíte číst.

Vždyť se píše, že první je úsek Opatovice-Zámrsk (tedy z HK pojedete tudy) A dojedete kam? no před Mýto. Takže co vás zdrží potom? Mýto a Litomyšl. (mezi nimi je jen Hrušová, pokud není součástí nějakého toho obchvatu)... Takže to má logiku, udělat pak obchvaty těchto dvou měst... no a pak zbytek, když už se to musí dělit

+2/0
4.3.2014 23:05

T88o31m25á55š 15J24i57r96o12u25š31e53k 6955329905561

Bohužel nevím, jestli součástí obchvatů Litomyšle a Vys. Mýta je i obchvat Hrušové, ale dle délky obchvatu Vys. Mýta tam rozhodně není. Jestli se postavý 4proud k Zámrsku/Ostrovu - zvýší se počet vozidel. Ta vesnice bude zralá na vystěhování!! přemejšlejte! Silnice z Litomyšle na Gajer je dobrá? Není, je tam krpál jak kráva, kamiony jedou 50-60 zbytek vetšinou předjíždí. Není to moc bezpečný. Ježdění ve třech vedle sebe standard, videl jsem i 4 vedle sebe. Dále směrem na M. Třebouvou se silnice dosti zůží a tam jsem viděl pár smrťáků, a havárky tu jsou na denním pořádku. Ta silnice je HUMUS!! Vykašlete se na dělání těhle nesmyslů, postavte to najedou, ušetří se, nemusí se nic napojovat na stávaící silnici, udělá se to vše při jednom (výberově řízení, projekty, výstavba...)

+1/0
4.3.2014 17:04

T61o82m87á59š 89Z49e28m65a22n 3375798694945

http://mapy.cz/#!x=16.172493&y=49.905942&z=11&rp=m

Jestli postaví oba obchvaty, tak logicky postaví o obchvat té vísky..

Protože jinak to nenapojí na silnici

+2/0
4.3.2014 20:15

T84o54m68á26š 92J70i12r58o26u13š44e75k 6975939665201

Děkuji, vím jak vypadají plány R35, ale to co je nakreslený na mapy.cz, to je tak jak by mělo vypadat komplexní polohové řešení rychlostní komunikace R35. Vemte si údaje délky obchvatů jednotlivých měst z článku a naklikejte si je do mapy. Jednoduše Vám vyjde, že tyto obchvaty nezahrnují obchvat Hrušové!

0/0
4.3.2014 23:58

R72a32d33e78k 44N27o69v59a52k 9614423349630

Podle mapy.cz i PDF na rsd.cz vede obchvat jižně od Hrušové

0/0
5.3.2014 9:57

J92a98n 94B40í82l87e35k 7604472514663

Tak toho se já už nedočkám. 30 let se tady o R35 jen žvaní!!

+4/0
4.3.2014 16:30

A55n43t28o49n26í91n 49N50á75d12v63o83r31n62í31k 1347792652444

s přístupem že od Gajeru dál je to dobrý ta silnice nebude nikdy. Právě Gajer je zejména v zimních měsících obrovský problém a jestliže sem díky nové 4proudé silnici přivedou ještě víc aut tak se tu bude jezdit krokem

+2/0
4.3.2014 16:22

F69a34b81i65o 15S70g55a75t69t74o31n48i 9391900427640

No moc inteligení mi to nepřijde, stoupání od Třebové nebo od Mohelnice je pro  nebo kamiony dost velká překážka, salámová metoda staveb je problém, podívejte na D8 nebo D3 :-/

+3/−1
4.3.2014 14:59

R49a85d30e75k 87M89i77t30a13s 6891958251250

pokud by stoupani pro kamiony byla prekazka, tak by tam nejezdili ani ted.

A rozhodne me prijde udelat nejdrive obchvaty jako logicke, protoze nelogicke by bylo udelat 4proudou silnici k Mytu a pak teprve stavet obchvat.

+1/−1
4.3.2014 15:06

J34o84s68e54f 66D23r54á62s37a17l 2374845951

že by konečně někdo začal používat mozek? Obchvaty Mýta a Litomyšle jsou pro celou trasu klíčové a jejich realizace zásadně ovlivní dopravu. Třeba Přerov čeká na obchvat 30 let, nakonec se vybrala varianta, že obchvat bude součástí D1...a nakonec to dopadlo tak, že z celé D1 chybí právě ty dva poslední úseky koelm Přerova

+5/0
4.3.2014 14:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.