Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak postavit silnici R35 napříč krajem? Nejlépe po kouskách kolem měst

Postavme nejdříve obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle a pak se uvidí. Zdá se, že přesně tak by mohla vypadat stavba silnice R35 přes Pardubický kraj na Moravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P52e66t13r 37P55a87v54l47í53č84e37k 5279553515190

Souhlasím s názorem, že nejlepší variantou je postavit celý úsek od Opatovic až na Moravu naráz v celé délce. Bylo by to nejlevnější, nejrychlejší a pro obyvatele i řidiče nejpříjemnější . . .  A věčné diskuze by byly zbytečné!

+2/0
5.3.2014 7:55

J25a45n 81V49o32s78t92ř30e69l 8289231453789

A na to přišel který blbec, že nejhorší jsou průtahy městy? Nejhorší je 60 km jízdy v koloně z Hradce Králové do Litomyšle a naopak kvůli silnici přecpané kamióny a ostatními auty. A až po roce 2018? U stavby, která má dle ministerstva prioritu? Ať jdou k šípku, debilové.

+2/−1
4.3.2014 17:43

T29o69m50á13š 60Z46e58m41a19n 3425158154195

Jet 60 je lepší než skákat od semaforu k semaforu přes město..

+je to lepší pro to město

+1/0
4.3.2014 20:13

P59e18t69r 45M60a75r82š57o54u94n 5655878276206

A vy asi moc neumíte číst.

Vždyť se píše, že první je úsek Opatovice-Zámrsk (tedy z HK pojedete tudy) A dojedete kam? no před Mýto. Takže co vás zdrží potom? Mýto a Litomyšl. (mezi nimi je jen Hrušová, pokud není součástí nějakého toho obchvatu)... Takže to má logiku, udělat pak obchvaty těchto dvou měst... no a pak zbytek, když už se to musí dělit

+2/0
4.3.2014 23:05

T73o72m82á67š 36J73i19r68o34u25š85e24k 6935159605831

Bohužel nevím, jestli součástí obchvatů Litomyšle a Vys. Mýta je i obchvat Hrušové, ale dle délky obchvatu Vys. Mýta tam rozhodně není. Jestli se postavý 4proud k Zámrsku/Ostrovu - zvýší se počet vozidel. Ta vesnice bude zralá na vystěhování!! přemejšlejte! Silnice z Litomyšle na Gajer je dobrá? Není, je tam krpál jak kráva, kamiony jedou 50-60 zbytek vetšinou předjíždí. Není to moc bezpečný. Ježdění ve třech vedle sebe standard, videl jsem i 4 vedle sebe. Dále směrem na M. Třebouvou se silnice dosti zůží a tam jsem viděl pár smrťáků, a havárky tu jsou na denním pořádku. Ta silnice je HUMUS!! Vykašlete se na dělání těhle nesmyslů, postavte to najedou, ušetří se, nemusí se nic napojovat na stávaící silnici, udělá se to vše při jednom (výberově řízení, projekty, výstavba...)

+1/0
4.3.2014 17:04

T36o48m43á26š 68Z43e22m98a82n 3625688944705

http://mapy.cz/#!x=16.172493&y=49.905942&z=11&rp=m

Jestli postaví oba obchvaty, tak logicky postaví o obchvat té vísky..

Protože jinak to nenapojí na silnici

+2/0
4.3.2014 20:15

T24o54m47á72š 28J47i67r45o59u47š78e44k 6495489455301

Děkuji, vím jak vypadají plány R35, ale to co je nakreslený na mapy.cz, to je tak jak by mělo vypadat komplexní polohové řešení rychlostní komunikace R35. Vemte si údaje délky obchvatů jednotlivých měst z článku a naklikejte si je do mapy. Jednoduše Vám vyjde, že tyto obchvaty nezahrnují obchvat Hrušové!

0/0
4.3.2014 23:58

R74a61d87e52k 93N21o39v48a83k 9924143389690

Podle mapy.cz i PDF na rsd.cz vede obchvat jižně od Hrušové

0/0
5.3.2014 9:57

J67a52n 20B49í72l62e10k 7404752314853

Tak toho se já už nedočkám. 30 let se tady o R35 jen žvaní!!

+4/0
4.3.2014 16:30

A22n26t89o88n95í47n 34N92á72d63v62o87r17n17í27k 1297432182334

s přístupem že od Gajeru dál je to dobrý ta silnice nebude nikdy. Právě Gajer je zejména v zimních měsících obrovský problém a jestliže sem díky nové 4proudé silnici přivedou ještě víc aut tak se tu bude jezdit krokem

+2/0
4.3.2014 16:22

F44a54b62i16o 88S79g35a33t10t74o81n29i 9431840657650

No moc inteligení mi to nepřijde, stoupání od Třebové nebo od Mohelnice je pro  nebo kamiony dost velká překážka, salámová metoda staveb je problém, podívejte na D8 nebo D3 :-/

+3/−1
4.3.2014 14:59

R81a94d48e59k 86M54i79t44a96s 6131898321410

pokud by stoupani pro kamiony byla prekazka, tak by tam nejezdili ani ted.

A rozhodne me prijde udelat nejdrive obchvaty jako logicke, protoze nelogicke by bylo udelat 4proudou silnici k Mytu a pak teprve stavet obchvat.

+1/−1
4.3.2014 15:06

J65o45s79e96f 67D97r51á66s62a82l 2984265221

že by konečně někdo začal používat mozek? Obchvaty Mýta a Litomyšle jsou pro celou trasu klíčové a jejich realizace zásadně ovlivní dopravu. Třeba Přerov čeká na obchvat 30 let, nakonec se vybrala varianta, že obchvat bude součástí D1...a nakonec to dopadlo tak, že z celé D1 chybí právě ty dva poslední úseky koelm Přerova

+5/0
4.3.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.