Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Načerno postavená vila v pardubickém parku se pomalu mění na legální

Bez stavebního povolení a v rozporu s územním plánem postavená vila podnikatele Miloše Holečka v Pardubicích má už téměř volnou cestu k legalizaci. Veřejným projednáním prošla změna územního plánu, která má přeřadit část pozemku pod domem z rekreační zeleně na bydlení předměstské.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z46d56e14n27e22k 46Š71i15t74i29n59a 2923128190865

Aniž bych se chtěl zastávat pana Holečka, tak toto téma je jen zástupný problém MmP, který není schopen s využitím prostředků EU zrealizovat něco pro Pardubice.

Chybí mi trochu smysl pro realitu. Měl dostat tučnou pokutu za porušení zákona. Diskuse typu zbourat je mimo mé myšlení. Z architektonického hlediska to tam pásne. Není to nic proti ničemu.

0/0
30.1.2014 18:48

A50l15f62r65e42d 56K60o12c42a67b 2606598534234

V Pardubicích a Karlových Varech se nestaví podle územního plánu,ale územní plán se dělá podle toho,jak se staví. Jinými slovy Kocourkov,nebo velká korupce!

+3/0
30.1.2014 11:09

J76a22r30o82s36l72a70v 74J63o78n15á37š 4238954222825

Ano, to je skvělá ukázka tristního stavu veřejné správy v Česku.

+4/0
30.1.2014 11:04

D98a78n86i91e58l 29B77a84ž10a16n85t 3535712580603

Arogance a pohrdání zákony u horních deseti tisíc dosáhly historického vrcholu RvRv

+6/0
30.1.2014 8:00

E85m27i91l97i16á39n 19V75a45n25ě74k 5513823609143

Moc se mi to nezdálo......postavit si vilu bez povolení ? A reakce k legalizaci stavby...? A ono to je, jak jsem se dočetl jinak. Radnice chtěla pozemky podnikatele se slibem náhrady a posunu parcely za něj. Tak asi v dobré víře dal na ústní dojednání a ejhle je z něj zločinec - vláčený medii...vinu vidím na úřednících magistrátu,nemají si z huby dělat sráč !Rv

+4/0
30.1.2014 3:19

Z43d64e89n58e67k 81Š72i60t63i57n44a 2443828290865

Dopručil bych diskutujícím se podívat "na plac". Ten zanedbaný park Na Špici hyzdí zanedbaný park a nikoliv vila pana Holečka. Ať si nejdříve udělá MmP pořádek ve vlastních řadách. Jen velké oči a skutek utek. A co další megalomanské projekty ?

+1/−1
29.1.2014 22:09
Foto

J26i13ř14í 28B28i20l31í96k 4155522882134

Né, že bych se stavbou souhlasil, ale za tohle by měli novináře střílet pro výstrahu. Vila stojí 12 metrů za hranicí, to, pane KACHNO novináři, není pár desítek metrů. To je jedna desítka metrů.

+2/0
29.1.2014 18:54

Z50d76e82n76e93k 34Š94i72t30i63n22a 2893788220655

To je pár desítek metrů, konkrétně 1,2 metrů. Ale problém je úplně někde jinde.

0/0
29.1.2014 22:01

M37i50c71h93a36e55l 58M98e71n46s64i41k 8931226660842

Berte to tak, že je to "víc než jedna desítka metrů", víc než jedna desítka jsou dvě a dvě jsou pár.

A hlavně se nevztekejte, nestojí (už zase to stání!) Vám to za to.

0/0
29.1.2014 23:32

O15l78d77ř32i83c79h 79H49o20r86á56k 2654629901235

Buďte významní a může vám stát cokoliv a kdekoliv.

Nám ostatním se může stavět jen s bumážkou.

+1/0
29.1.2014 17:03
Foto

J48i15ř53í 93B55i43l58í62k 4565902772214

I významným stojí jen s bumážkou ;)

0/0
29.1.2014 18:55

M40i39c91h11a60e63l 77M16e21n10s89i81k 8561706310822

Tobě ani s bumážkou? :-)

0/0
29.1.2014 23:29

M48i98r92o45s79l33a25v 35M50i28e20d50l56e26r 8316406160686

A co ty ruské hnusné boudy v K.V.  ? to nevadí ? [>-]

+1/0
29.1.2014 16:55

J49a20n 28V85a95l12t83a 1845122484258

Zásahovka, vystěhovat, zbourat a pak vymáhat, tečka... Podnikatel, nepodnikatl...ale v tomhle Kocourkově je možné vše... ;-€

+2/0
29.1.2014 16:51

D71a46n84i21e74l 23Ř56e97h41á41č16e23k 5667593421527

A jak to dopadlo s tou rodinou, co se pred casem psalo? Koupili si tusim v Hornbachu velky slunecnik, postavili na zahrade a dostali pokutu a museli ho zrusit, protoze nemeli povoleni uradu? Pamatujete. Bylo to i v TV.

+5/0
29.1.2014 16:30

A37l58f94r78e59d 75K87o31c20a64b 2626138904604

Tak proč se Ráthuv případ také nezlegalizuje? Bylo by vše v přádku.

+1/0
29.1.2014 15:37

A94u31g76u20s77t 80F35o38r81m13á73n41e73k 6365429960616

Kolik asi ta dodatečná legalizace stála na úplatcích ?

+5/0
29.1.2014 15:18

F35r63a58n56t35i16š69e65k 95S58o63k11o19l 7595534171796

Já bych v tom korupci nehledal, protože za tak zmedializované situace by vzal úplatek jenom blázen.

Obchod. Úřad od pana Holečka něco potřebuje, tak musí nabídnout nějakou protihodnotu a ta protihodnota je změna tohoto územního plánu. To je celé.

+2/0
29.1.2014 15:35

K45a84r45e55l 81N60o27v97o75t91n14y 6279111609875

Mohou mi panove Cunderlik, Koukal a dalsi, co Holecka obhajuji vysvetlit, k cemu se tedy delaji uzemni plany, kdyz si podle nich kazdy muze postavit kde chce a co chce, protoze "ono se to nakonec zlegalizuje". Jak by se Vam libilo, kdyby stat postavil dalnici tam, kde se mu to zrovna libi, vsak "oni si lidi zvyknou". To by bylo najednou revu.

+7/0
29.1.2014 14:48

P23e13t36r 49K41o14u68k24a17l 6543815323704

Zanedlouho bude zase celosvetova valka, prostor se vycisti a zase bude kde stavet, akorat uz nebude tolik tech, co stavet budou chtit

0/0
29.1.2014 14:59

F37r72a52n30t34i92š89e56k 60S15o53k12o41l 7585584241646

Každý stavět kde chce a co chce nemůže. To může člověk s konexemi a penězi, mající možnost nabídnout odpovídající protihodnotu. Kmán, který nemá nic, nemá žádné konexe a nemá význam dál musí poslouchat. Tak to bylo vždycky, je a bude. Nespokojený diskutér na iDnesu na tom nic nezmění. Nestačí mít ani peníze, pokud peněz není opravdu hodně, důležité taky nebýt blbý. Jak říkají pistolníci, nestačí jenom střílet, je třeba se taky trefit. A co se týče těch obyčejných lidí, však oni si opravdu zvyknou. Budou chodit kolem podnikatelovy vily, budou kritizovat, mnozí budou i nadávat, ale čaem je to přejde a smíří se se svou bídou, svojí neschopností a malostí, budou nadávat na něco jiné a někoho jiného, vždyť závidět lze komukoliv, kdo má pěknější kabát, krásnější vilu anebo dražší auto. Ve městě lze závidět třeba novou popelnici a na dědině sousedovi prase v chlívku.

0/−1
29.1.2014 15:46

M47i93c96h74a86e15l 33M14e75n75s75i70k 8381116980382

Nemohou.

To nedokázali od rána :-(

+1/0
29.1.2014 23:33

J56a69r12o49m83í92r 18K69r40á61l 4970829464109

Pokud by stát stavěl na svém, nic proti tomu.

0/0
30.1.2014 6:42

P55e19t98r 51K16o87u34k94a50l 6673285263574

V pořádku

0/0
29.1.2014 14:40

J26o24s85e32f 14D53r72á84s87a55l 2744805541

tak si představte, že by pan Holeček opravdu postupoval dle práva a nestavěl. Co by tím město získalo? nasr...ho člověka, se kterým by se už nikdy na ničem nedomluvilo(a Holeček asi má městu dál co nabídnou), kus nevyužitelného parku za plotem na soukromém pozemku. Hlavně, že by byli všichni zde rozhořčení spokojeni.

+1/−1
29.1.2014 13:36

L84á36ď44a 34V16r49a66n74ý 7308658708857

Možná tomu nebute věřit ale oni existují legální cesty, jak se domoci svých požadavků. To ale už v ČR se zapomíná.

0/0
29.1.2014 13:39

J93o21s13e60f 29D44r30á66s44a90l 2554545391

ano, jednou z těch legálních cest je i to, že se vydá dodatečné povolení...nebo snad magistrát postupuje nelegálně?

0/−1
29.1.2014 13:42

V93l38a72s25t66i63m34i70l 60P12l96a60c25h60ý 5775588824953

ano postupuje protože dodatečné povolení se může vydat jen na stavby, které jsou v souladu s územním plánem, což momentálně není.

+1/0
29.1.2014 14:05

J57o25s45e19f 42D69r33á68s21a54l 2234205921

bude změna UP i stavební povolení

0/0
29.1.2014 14:09

V80l88a93s22t21i92m59i62l 12P46l25a42c18h16ý 5105138834513

takže na místo, abysme jednali podle zákona, tak zákonem změníme. Gratuluji k cestě do pekel a vítězství jednoho vyděrače.

+6/0
29.1.2014 14:19

J18i60n94d97ř38i93c83h 94Š13k91o96p51e78k 4565501190265

ale legalizace černé stavby v případě nesouladu s ÚP není: počkáme do doby změny úp aby se to mohlo zlegalizovat

0/0
29.1.2014 14:20

F47r66a65n32t42i54š78e29k 75S34o62k33o65l 7365124151586

Taky si to tak myslím. Město se potřebuje s panem Holečkem na něčem domluvit, tak aby mohlo začít jednání, ustoupili.

0/0
29.1.2014 13:42

V81l60a98s38t25i89m67i65l 60P66l68a91c98h88ý 5385818454843

jelikož tento pán stavební povolení již několikrát obešel, tak evidentně má zákony u zádele. Bránil se zastavení své černé stavby a vynucoval si stavební povolení tím, že blokoval pomocí svého pozemku jinou stavbu v Pardubicích. Takže hezké vydírání na místo toho, aby šel cestou práva.

+3/0
29.1.2014 14:02

V52l38a61s53t59i74m18i70l 49P67l41a24c76h51ý 5915218444203

viz http://regiony.impuls.cz/pardubicky-kraj/primatorka-holecek-se-stavi-do-role-nestastneho-naivy-pritom-porusil-zakon-20120-ecuo.html

0/0
29.1.2014 14:04

F31r19a50n74t64i76š93e21k 60S83o35k73o93l 7825904271626

No vidíš. Tady může být ten důvod změny názoru od Městského úřadu.  Paní primátorka to vysvětluje.

Smlouva s Městským rozvojovým fondem, podle níž může stavební firma rekonstruující pasáž a stavějící u ní parkovací dům jezdit přes Holečkův pozemek na staveniště. Pan Holeček od té smlouvy odstoupil a tím přinutil Městský úřad změnit názor, jinak firma nemůže dokončit stavbu parkovacího domu, bez něhož nelze, kvůli nedostatečné kapacitě parkovacích míst, pasáž zkolaudovat. Náhradní řešení přijde na miliony korun, neboť bude třeba zcela změnit dispozici staveniště založeného právě na základě této smlouvy.

Takže bylo třeba iniciovat jednání s panem Holečkem a výsledek je dohoda prospěšná pro obě strany. Já chápu, že se to remcající lůze nelíbí, ale co dělat. Co byste na místě města dělali vy? Asi to náhradní řešení, že ano? Stálo by to miliony, ale hlavně že jste přinutili nenáviděného podnikatele zbourat stavbu. Inu, naše levice se nezapře. Hlas ulice. Ať má nenáviděný podnikatel škodu, co na tom, když budu já mít ještě větší škodu. Nenáviděný podnikatel musí být potrestán za moji bídu, neschopnost a moji malost průměrného člověka.

+1/−1
29.1.2014 15:57

M30a45r38e10k 34T29u54r49n98o33v45e88c 7275102870546

Proč do toho pořád taháte nějakou závist a malost a nějakou lůzu? Mně to může být celkem šumák, v Pardubicích nežiji. Ale o tom případu jsem už víckrát slyšel. Ten pán prostě nedodržuje pravidla a zákony a měl by za to být potrestán, jinak to povede jen k tomu, že více a více lidí nebude zákony respektovat...

Nějaké Vaše projekce s lůzou a závistí si nechte od cesty, ano?

+1/0
29.1.2014 16:30

F76r72a84n59t47i24š33e45k 75S73o57k33o59l 7885704741166

Já to jinak nevidím. Nespokojená lůza remcá, že podnikatel dosáhl svého. Jistě, přitlačil pardubické úředníky pořádně ke zdi, ale korupci v tom tentokrát nehledám. Patrně to náhradní řešení, které paní primátorka zmiňuje není tak jednoduché, jak to ona viděla. Asi to tak jak předpokládala nefunguje, tak nezbylo, než přijít za panem Holečkem a snažit se dohodnout. Ostatně, co bys dělal milý Marku na místě paní primátorky? Dál vedl válku? Nalil miliony do náhradního řešení a výsledek nejistý? Znárodnit to asi nelze, ta doba už minula, kdy bylo možno znárodňovat. Rozumné řešení se ukázalo jenom jedno. Umožnit stavební firmě průjezd přes podnikatelův pozemek za cenu změny UP a legalizaci podnikatelovy stavby. Pokud to vidíš nějak jinak, tak aby to nebylo nesmyslným mrháním peněz daňových poplatníků, tak napiš jak.

0/0
29.1.2014 17:08

M95a88r95e35k 65T52u57r31n42o83v46e29c 7755322640826

Ok, souhlasím, že korupce to přímo není. Spíš by mi na to seděl termín vydírání. Je smutné, že zrovna tenhle pán vůbec město má čím vydírat. Je na tom pak vidět, že zákony (a územní plán) neplatí pro každého stejně.

Bohužel, těch případů, kdy někdo stavěl bez povolení a prošlo mu to, tady bylo už víc - viz různí "takypodnikatelé" třeba v Karlovarském kraji. Kdyby se třeba o změnu územního plánu a získání stavebního povolení snažili usilovat ještě před tím, než začnou stavět - tak fajn. Ale k čemu pak něco takového je, když si čím dál tím víc lidí řekne - postavím to a pak se uvidí.

Fakt v tom není závist nebo nějaká apriori nenávist vůči podnikatelům... Že si lidé ve spoustě věcí nejsou rovní a nikdy si rovní nebudou, to by nám snad každému mělo být jasné. Před zákonem bychom si ale rovní být měli.

+2/0
29.1.2014 19:38

F84r56a60n77t61i20š95e18k 73S34o74k21o39l 7385384221486

Pane jó! Ty to bereš nějak přísně. Vydírání. Na to máme § 235 TZ dokonce. " Kdo jiného násilím, pohrůžkou násilí nebo pohrůžkou jiné těžké újmy nutí, aby něco konal, opominul nebo trpěl, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta.

(2) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

 a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny," atd...

Háček je v tom, že totéž trestní oznámení by mohl podat pan Holeček. "Pod pohrůžkou těžké újmy, demolice mé vily mne nutili, abych trpěl využívání mého pozemku stavební firmou", atd. Tak to máme stejné trestní oznámení, výsledkem by šli sedět oba dva. Pan Holeček za vydírání paní primátorky a paní primátorka za vydírání pana Holečka.

Úplně stejná trestní kvalifikace by to ale nebyla, protože paní primátorka by vydírala pana Holečka jako zástupkyně městského úřadu, tady čllenka organizované skupiny, tak by paní primátorka seděla dle odstavce 2 §235 TZ, tedy déle, zatímco pan Holeček by byl souzen za odst 1§235TZ, tedy pan Holeček by seděl kratší dobu.

Pokud si to takhle představuješ, tak takhle naše justice nefunguje. Seděl by pak kdekdo. Ono to vydírání totiž není, protože ta transakce je výhodná pro obě strany.  Státní zástupci nemívají zájem stíhat dohody prospěšné pro obě strany i když to může někomu coby laikovi vydírání připadat. Co se týče pana Holečka, tak si myslím, že celou dobou s touhle transakcí kalkuloval. Takhle totiž funguje spolupráce dospělých lidí. Každý v něčem ustoupí a ten druhý se nějakého práva nebo věci vzdá. Na tom je založen obchod. Pan Holeček má svou vilu už legální, blahopřeji. A městský úřad uspoří velké prachy a technické potíže při té stavbě. Taky Městskému úřadu blahopřeji. Opačný scénář by znamenal dlouhodobou žabomyší válku mezi městským úřadem a významným místním podnikatelem, na kterou by dopláceli ve výsledku prakticky všichni občané Pardubic a okolí.

0/0
29.1.2014 20:32

M18a64r46e47k 50T17u41r11n26o80v49e97c 7565972350676

Víte, někteří lidé nehledají význam slov jen v nějakých zákoných normách. Takže nemusíte tady hned vytahovat zrovna trestní zákoník. Podle mně to ale vydírání je.

Co kdyby třena ten pán žádné pozemky, které zase potřebuje město neměl, ale měl akorát dostatečný zdroj peněz?

Takže by se s městem hádal - jasně, máte tu nějaký územní plán, ale co když vám dám 10 miliónů? Změníte ho? Ne? Ok, tak když je to málo, co třeba 100 miliónů?

No přeci by to město bylo pitomé, kdyby si těch 100 miliónů nevzalo, vždyť kolik dětských hřišť a bytů pro seniory za to mohlo postavit...

A tohle je "jen" nějaké stavění bez stavebního povolení a v rozporu s územním plánem. Co kdyby to bylo něco závažnějšího? Když už sem taháte ten trestní zákoník, co kdyby se takhle někdo chtěl vykoupit z trestu za krádež? Za ublížení na zdraví? Za znásilnění? Za vraždu?

No, jasně, on sice zabil, to jo - ale když nám tady dává těch 100 miliónů, tak bychom se nad tím možná měli zamyslet... Takovéhle relativizování hodnot se mi nelíbí. Myslím, že jsou určité principy, na kterých bychom si jako společnost měli stát. Ale dobře - v tomto případě - jak jste napsal - nebyla to korupce (nic skrytého) - asi si to odhlasovalo zastupitelstvo (které taky někdo zvolil) - tak pokud s tímto řešením budou v Pardubicích spokojení, budiž. Já jen říkám, že mně se to nelíbí. Proč - to jsem popsal. A evidentně nejsem sám. A ohrazuji se proti tomu, aby někdo každého, komu se to nelíbí, označoval za lůzu a závistivce, jak jste to tu před tím předváděl. Víc už k tomu asi nemám co napsat.

0/0
29.1.2014 22:10

F76r13a24n24t37i57š85e92k 86S61o40k76o45l 7915144541346

Uvedl jsem §235 TZ, protože tam je taky definice vydírání. Jsem ochoten souhlasit. Je to vydírání, ale vydírání oboustranné, tudíž co s tím?

Co se týče Tvé fikce změny ÚP za 100 milionů. Není to tak jednoznačné. Zásady jsou sice krásné, ale život je přece jen jiný, než deklamace zásad. Že se Ti to nelíbí? Můžeš si to dovolit, pokud nemáš zodpovědnost za chod města anebo zodpovědnost za cokoli. 

Vlastně to až taková fikce není. Bohatí lidé nezřídka sponzorují věci obecně prospěšné. Samozřejmě že očekávají vstřícnost, až budou oni sami něco potřebovat. Nevyhovět znamená ztratit sponzora. Může se Ti to nelíbit, ale svět tak funguje prakticky od začátku vynálezu peněz.

Víš Marku, něco za něco. Tak to funguje obecně, taky když si kupuješ v obchodě rohlík anebo chceš nějakou výhodu. S tím holt už nic nenaděláš. Co může pán, nemůže kmán. Lůze se to nelíbí, závistivec závidí, ale tak to už na tom světě chodí. Snažte se být pány v mezích vašich možností a schopností. Nezůstávejte kmány. Vím, snadno se to napíše, ale hůře udělá. Je to otázka osobních schopností, které každému nejsou dány. 

Víš Marku, nemůžeš čekat od někoho vstřícnost a sám na oplátku ničím nikomu nevyhovět, daleko bys nedošel. Chceš brát, musíš taky umět dávat. Na tom je to založeno, o tom to je a to se vám čtenářům tady této diskuze celou dobu pokouším vysvětlit. Někdo chápe, jiný trochu obtížněji, avšak já to blbuvzdorněji snad už napsat nedokážu.

0/0
29.1.2014 22:55

J79o66s67e28f 44D44r49á28s76a45l 2394555201

ovšem prvotní zádrhel je někde jinde....kdyby město postupovalo dle dohod, tak by měl Holeček jak změnu UP, tak stavební povolení....teď je bude mít také, jen s humbukem

0/0
29.1.2014 14:08

J27i36n49d52ř62i34c23h 96Š20k59o77p52e60k 4885761630645

kdyby dotyčný postupoval dle zákona, v současné době by pomalu připravoval žádosti o stavební povolení a nemusel by řešit černou stavbu

+1/0
29.1.2014 14:24

O33l75d93ř73i75c40h 67H49o41r68á74k 2954599221565

A spravedlnost dostala opět na zadek. (původní znění by cenzurou neprošlo)

Jak můžeme od obyčejných občanů chtít nějakou kázeň, morálku a chování dle zákona, když každý den, na každém kroku vidí, jak se lidem měří různě.

Tato stavba měla být zakázána a zlikvidována, nebo alespoň předběžným opatřením soudu zastavena v okamžiku zahájení stavebních prací.

Když už ale došlo k její výstavbě, tak prostě zlikvidovat a účet + pokutu poslat majiteli. To samé by mělo proběhnou nejen zde, ale i v KV a podobných lokalitách, kde si "mafiáni" staví kde se jim zachce a co se jim zachce.

A teprve pak je možno chtít, aby zákon ctili i ti dole. Když ti nahoře nejdou příkladem (naše (j)elita, co asi udělají ti dole?

+3/0
29.1.2014 13:34

L47á76ď44a 13V37r91a39n78ý 7408368688177

Sice trošku levičácká rétorika ale v podstatě pravdivá. Oni ale i ti "dole" porušují SZ, různými přílepky k barákům.

Takže všem stejným metrem.

A s čím souhlasím je že ryba smrdí od hlavy.

0/0
29.1.2014 13:37

P88a74v83e55l 71B63í21n21a 1623605452503

Každý 'obyčejný' občan co se pokouší něco postavit Vám asi řekne, že postavit je na celém procesu to nejjednodušší, získat všechny papíry a povolení, to je to pravé peklo... Aparát háže občanům klacky pod nohy a je jedno jak moc 'dole jsou'...

+3/0
29.1.2014 13:40

O95l81d13ř30i65c48h 11H60o46r31á15k 2824539731365

Mě to nemusíte vyprávět, mám dům a sem tam chci něco změnit a různé registrace, povinnosti, povolení a oznámení nebyla ani za bolševika. Proč například ta registrace studní, proč zákonem nařízená kontrola komínů, proč zelené magoření se zvyšováním tříd kamen a kotlů (vždy jsem topil dřevem)? A těch nových poplatků a povinně placených služeb.

Ale stále ctím zákony a platím i nesmysly (třeba OZE poplatky a přirážky na kdeco). Jen si pokaždé připadám jako hlupák.

+2/0
29.1.2014 14:23

M71i93r95e62k 46N16o32v77o73t57n23ý 5128416470103

Ať jde celá radnice i s paní doktor do řiti .. to bylo nejdřív keců a teď .. prachy prachy prachy ... Banda radničních lumpů ... Rv

+1/0
29.1.2014 13:29
Foto

I92v85o 40R92o17t54t88e18n23b91e34r18g 3697668698108

Je to jako za komančů;-D

Kecy a prachy vítězí :-(

Za komančů to spravila legitimace :-/

+1/0
29.1.2014 13:26

M11a97r37t49i27n 65K96a97r44á72s13e38k 1728524469694

To je zase článek vytržený z kontextu, aby byl co nejskandálnější.

Ale nesmíme se panu Zlinskému divit. Každý článek na toto téma psal někdo jiný a on by si je musel všechny přečíst než napíše zkreslující kravinu. Navíc objektivita zdaleka není tak důležitá jako čtenost a čtenost dělají zprávy skandální, nikoli pravdivé.

Pan Holeček ať už je jinak podnikatel jakýkoli, prodal městu pozemky s příslibem města, že mu na tom jeho o kterém je řeč umožní postavit tím, že změní územní plán. Z nějakého mě neznámého důvodu to nakonec neudělali a pan Holeček se rozhodl to řešit silou a začal stavět bez vyřešení příslušného sporu. Ano tohle určitě neměl dělat, ale autoři ohlasů v článku, co spílají jemu a malují si mafiánské praktiky, by si měli uvědomit že v tomhle byl on ten poškozený. No a dodatečná legalizace je jen náprava křivky ze strany města. Na druhou stranu pokud by se na odstranění stavby trvalo a pan Holeček by splnil výrok, že dům o těch pár metrů posune jako kostel v Mostě, což by jej podle jeho slov vyšlo o mnoho levněji než zbourat a postavit,mohli jsme tu mít slušně unikátní akci a taky docela pěkný výsměch magistrátu, což by si za toto jednání jen zasloužili.

0/0
29.1.2014 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.