- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by užitečné, pokud by pardubická MFDnes napsala, kteří podnikatelé se zasadili o to, aby na pardubické PĚŠÍ zóně jezdily trolejbusy.
Před volbami by také bylo užitečné uvést, z které politické strany jsou tito podnikatelé podporovaní v názoru, že pěší zóna v Pardubicích se bez MHD neobejde, politiky této konzervativní strany.
#volím_s_rozmyslem
Jak typické pro Pardubice Vybudujeme pěší zónu po které budou jezdit i nadále trolejbusy - neuvěřitelný " KOČKOPES " Takovou " trapárnu " mohou vymyslet jen " geniální " hlavy v tomto městě.Nejde o nic jiného,než o trapný a hloupý ústupek všem těm,kterým se nechce sejít 100 m dolů na Sukovo nábřeží,kde by mohla vést trasa MHD.Je to ústupek všem těm,kteří jsou navyklí na komfort a pohodlí ,kteří nastupují do prostředků MHD na zastávkách,které mají umístěny přímo pod okny svých bytečků.Hrůza a děs,jakých dalších šíleností se od našich zastupitelů do budoucna ještě dočkáme - těch příležitostí budou mít,bohužel,ještě hodně
mezi ty, .....kterým se nechce sejít 100 m dolů na Sukovo nábřeží... si připočítejte i mne, pokud tam nebudu mít možnost nastoupit a vystoupit z trolejbusu, netoužím se procházet mezi lavičkama a pěší zona mě zajímá asi tak jako na Karlovině a může mě být totálně ukradená
Z článku vyplývá, že jeden metr "pěší" zóny po pardubicku vyjde přibližně na jeden milion korun.
To projektoval arch. Tomáš Jiránek, autor laviček za 70 tisíc/kus vymyšlených pro osazení v Tyršových sadech místo zlikvidovaných stromů?
Pokud budou všechny projekty připravovány způsobem "Tyršovy sady", tak všechny dotace propadnou vniveč a zaplatí to daňoví poplatníci - viz Aquapark.
Přeji si Pardubice lepší, bohužel však vše končí různými studiemi, vizualizacemi za "dlouhé peníze" a budovatelskými články v Radničním zpravodaji.
Ani s tím torzem sportovní haly si Radnice jaksi neumí nebo nedokáže poradit. Možná jsou v tom i jiné intriky.
"Bude to masakr, firmy se mezi sebou pobijou. Celé to je o tom, že někdo cenu podrazí, jen aby zakázku získal. Bude mít sice práci pro lidi, ale doplatí na třídu Míru třeba 20 milionů ze svého," uvedl Libor Joska z pardubického stavebního konsorcia Enteria s tím, že i jeho firma se do soutěže přihlásila.
20 mega ze svého ale pro koho ?