Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Opatovic nad Labem budují mosty pro R35, která zatím skončí v polích

Výstavba R35 z východu Čech na Moravu zdárně pokračuje. Přestože to zní jako fikce, na budoucí rychlostní silnici opravdu panuje čilý ruch. Ale jen v části, která se v tuto chvíli jeví jako nepotřebná. Staví se třetí patro křižovatky u Opatovic nad Labem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A60l76e69š 58V28o54n64d97r15á78k 9350846265

Z dopravního hlediska je tohle dálniční monstrum u Opatovic zbytečné – kdyby se lépe naplánovaly trasy R35 a D11, nemusela se tahle šílenost vůbec stavět. Mělo to společně s R37 fungovat jako dálniční přivaděč pro Pardubice, jenže z Pardubic na D11 stejně nikdo zajížďkou přes Opatovice nejezdí, a stejně tak se z Pardubic přes Opatovice nikdo nebude jezdit na R35.

0/−1
11.10.2013 12:38
Foto

M27a55r95t67i41n 22K11o98k40e28š 3958464871120

Jezdím pravidelně Pardubice-Praha a přes Opatovice jezdím, zejména ve špičce je to definitivně rychlejší, než vleklá jízda vesnicemi, Bohdančem a Rybitvím/Semtínem. V noci je to víceméně jedno.

0/0
11.10.2013 13:53

J45a29n 12F42o28i19t 9414932878

Nemáte pravdu, znám hodně lidi co jezdí pravidelně z Pardubic do Prahy a napojují se na dálnici u Opatovic. Já tak jezdím také, je to rychlejší:-)

0/0
11.10.2013 18:08

J41i44ř46í 41E85r11b35e29n 1233854886247

Skoro se mi až chce věřit, že to dělají jako ve Švýcarsku. Tam si totiž už před desítkami let spočítali, že na stavbě silnic a dálnic jsou právě ty podjezdy, nadjezdy apod. nejenom nejdražší, ale že se s odkládáním prací zdražují ještě dál. Takže už v 50. a 60. letech na spoustě míst stály hotové "opuštěné" stavby, ke kterým se teprve za pár let dotáhl zbytek tělesa.

Protože betonovat se musí umět a proto je lepší, když se to dělá postupně a kvalitně, ale kopat a sypat zeminu a štěrk už může kdokoliv...

+3/0
11.10.2013 10:37

J67o64s32e93f 80T24r96ö14g97l 8829592986866

Já nechápu, kde je problém. R35 z Hradce do Mohelnice patří mezi nejprioritnější stavby naší dálniční sítě a už měla být dávno hotová (rozhodně před rekonstrukcí D1). Pokud jsou peníze a vypapírována všechna povolení, není důvod nestavět. Navíc estakáda patří mezi náročnější stavby, tj. její realizace až s navazujícím úsekem by mohla zprovoznění zpozdit.

+7/0
10.10.2013 23:21

J57o96s22e20f 14D69r81á73s39a67l 2324175881

no, já to vidím opačně....nejprve by měla být postavena celá trasa Mohelnice-Hradec by't třeba s provizorním napojením....je to větší "přidaná hodnota" než  estakáda končící v poli.

0/−2
11.10.2013 9:01

P67a32v32l83a 15K20v13a90p30i66l67o37v43á 7349608254587

Aha a pak po tý dálnici pojedete a hups přeskočíte na jinou :-) Konečně je v tom trošičku inteligence, nejdřív postavit to náročnější a dražší a pak teprve ostatní... relativně levné. Ty mosty, tunely, estakády, mú křižovatky to je na těch dálnicích to nejdražší a to několikanásobně než ten zbytek. A bez nich ta stavba taky absolutně postrádá smysl.. jaký má smyls jet třeba 20 km po dálnici a pak muset někde sjet a zase se vracet? - Efekt nula :-( To je jako s  D5, kdy u Plzně léta chyběl tunel - úplná zhovadilost!

+1/0
11.10.2013 10:54

A89l61e39š 64V70o80n89d34r13á15k 9120596375

No, pro ty vesnice a města, přes které se valí tisíce aut, to asi úplná zhovadilost nebude. Zkuste se poptat ve Vysokém Mýtě nebo Litomyšli…

0/0
11.10.2013 12:42

P95a10v85l90a 56K74v81a24p76i49l94o95v36á 7399548814697

No tak přesně kvůli těmhle názorům máme plnou republiku zcela nesmyslných obchvatů, sprominutím kdejaký prdele, který jsou bezkoncepční, nikdy na nic nebudou navazovat, zato stály hafo peněz. Je to sice dál zato horší cesta, žejo :-)

0/0
11.10.2013 14:11

J45o31s57e79f 76D70r76á34s95a50l 2414585121

zaměnujete příčinu a následek....kdyby byla r35, nemusely by být obchvaty jednotlivých měst

0/0
11.10.2013 18:23

J15o11s40e91f 70T66r50ö51g76l 8859422446226

Provizorní řešení se musí předělávat na definitivní a prodražují klaždou stavbu.

Z celého úseku R35 mezi Mohelnicí a Hradcem má momentálně stavební povolení jen tato estakáda, takže je naprosto logické ji postavit a mezitím dokončit povolení dalších úseků.

0/0
11.10.2013 12:31

P22e44t67r 44D51v45o52ř42á68k 9804117572290

Bylo by skvělé, kdyby za 4 roky vedla R35 až do Ostrova. Uvidíme, jestli se příští rok začne stavět.

+4/0
10.10.2013 20:49

M38a19r66t60i33n 49K65o74v43á93ř 2642440683862

Jen ať se staví, když to jde. Kdo ví, kdy dojdou peníze nebo rupne v hlavě nějakému ekofašistovi.

+10/0
10.10.2013 19:56

V40l28a67d44i24s45l64a58v 42N65o61h98e94j15l 7698457308391

Presne tak, skoda kazdy chvile kdy se nestavi, uz to melo stat az do Mohelnice davno. Samo nepodporuju nejaky rozkradani a predrazeny zakazky, to zas ne.

+5/0
10.10.2013 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.