Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Opatovic nad Labem budují mosty pro R35, která zatím skončí v polích

Výstavba R35 z východu Čech na Moravu zdárně pokračuje. Přestože to zní jako fikce, na budoucí rychlostní silnici opravdu panuje čilý ruch. Ale jen v části, která se v tuto chvíli jeví jako nepotřebná. Staví se třetí patro křižovatky u Opatovic nad Labem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A69l94e25š 48V70o62n75d13r70á29k 9300536205

Z dopravního hlediska je tohle dálniční monstrum u Opatovic zbytečné – kdyby se lépe naplánovaly trasy R35 a D11, nemusela se tahle šílenost vůbec stavět. Mělo to společně s R37 fungovat jako dálniční přivaděč pro Pardubice, jenže z Pardubic na D11 stejně nikdo zajížďkou přes Opatovice nejezdí, a stejně tak se z Pardubic přes Opatovice nikdo nebude jezdit na R35.

0/−1
11.10.2013 12:38
Foto

M62a27r34t21i48n 73K24o41k71e40š 3478924691680

Jezdím pravidelně Pardubice-Praha a přes Opatovice jezdím, zejména ve špičce je to definitivně rychlejší, než vleklá jízda vesnicemi, Bohdančem a Rybitvím/Semtínem. V noci je to víceméně jedno.

0/0
11.10.2013 13:53

J62a42n 82F86o84i14t 9154882738

Nemáte pravdu, znám hodně lidi co jezdí pravidelně z Pardubic do Prahy a napojují se na dálnici u Opatovic. Já tak jezdím také, je to rychlejší:-)

0/0
11.10.2013 18:08

J50i52ř46í 29E70r83b83e40n 1373244886337

Skoro se mi až chce věřit, že to dělají jako ve Švýcarsku. Tam si totiž už před desítkami let spočítali, že na stavbě silnic a dálnic jsou právě ty podjezdy, nadjezdy apod. nejenom nejdražší, ale že se s odkládáním prací zdražují ještě dál. Takže už v 50. a 60. letech na spoustě míst stály hotové "opuštěné" stavby, ke kterým se teprve za pár let dotáhl zbytek tělesa.

Protože betonovat se musí umět a proto je lepší, když se to dělá postupně a kvalitně, ale kopat a sypat zeminu a štěrk už může kdokoliv...

+3/0
11.10.2013 10:37

J29o57s26e32f 73T61r45ö94g79l 8839752406246

Já nechápu, kde je problém. R35 z Hradce do Mohelnice patří mezi nejprioritnější stavby naší dálniční sítě a už měla být dávno hotová (rozhodně před rekonstrukcí D1). Pokud jsou peníze a vypapírována všechna povolení, není důvod nestavět. Navíc estakáda patří mezi náročnější stavby, tj. její realizace až s navazujícím úsekem by mohla zprovoznění zpozdit.

+7/0
10.10.2013 23:21

J82o42s11e66f 86D70r33á76s22a28l 2314735321

no, já to vidím opačně....nejprve by měla být postavena celá trasa Mohelnice-Hradec by't třeba s provizorním napojením....je to větší "přidaná hodnota" než  estakáda končící v poli.

0/−2
11.10.2013 9:01

P71a93v52l69a 63K19v39a40p47i52l58o66v37á 7879818254217

Aha a pak po tý dálnici pojedete a hups přeskočíte na jinou :-) Konečně je v tom trošičku inteligence, nejdřív postavit to náročnější a dražší a pak teprve ostatní... relativně levné. Ty mosty, tunely, estakády, mú křižovatky to je na těch dálnicích to nejdražší a to několikanásobně než ten zbytek. A bez nich ta stavba taky absolutně postrádá smysl.. jaký má smyls jet třeba 20 km po dálnici a pak muset někde sjet a zase se vracet? - Efekt nula :-( To je jako s  D5, kdy u Plzně léta chyběl tunel - úplná zhovadilost!

+1/0
11.10.2013 10:54

A15l56e66š 45V93o52n69d57r93á22k 9320456585

No, pro ty vesnice a města, přes které se valí tisíce aut, to asi úplná zhovadilost nebude. Zkuste se poptat ve Vysokém Mýtě nebo Litomyšli…

0/0
11.10.2013 12:42

P34a48v19l54a 40K70v71a17p88i33l70o59v72á 7139698284447

No tak přesně kvůli těmhle názorům máme plnou republiku zcela nesmyslných obchvatů, sprominutím kdejaký prdele, který jsou bezkoncepční, nikdy na nic nebudou navazovat, zato stály hafo peněz. Je to sice dál zato horší cesta, žejo :-)

0/0
11.10.2013 14:11

J21o66s49e34f 46D16r62á27s24a37l 2174755201

zaměnujete příčinu a následek....kdyby byla r35, nemusely by být obchvaty jednotlivých měst

0/0
11.10.2013 18:23

J48o81s46e35f 30T23r17ö12g48l 8719702806446

Provizorní řešení se musí předělávat na definitivní a prodražují klaždou stavbu.

Z celého úseku R35 mezi Mohelnicí a Hradcem má momentálně stavební povolení jen tato estakáda, takže je naprosto logické ji postavit a mezitím dokončit povolení dalších úseků.

0/0
11.10.2013 12:31

P84e58t55r 69D81v19o83ř90á51k 9144117462670

Bylo by skvělé, kdyby za 4 roky vedla R35 až do Ostrova. Uvidíme, jestli se příští rok začne stavět.

+4/0
10.10.2013 20:49

M98a84r17t33i18n 54K92o60v26á94ř 2492340313332

Jen ať se staví, když to jde. Kdo ví, kdy dojdou peníze nebo rupne v hlavě nějakému ekofašistovi.

+10/0
10.10.2013 19:56

V91l23a97d58i46s84l74a45v 80N81o39h78e60j15l 7388387968551

Presne tak, skoda kazdy chvile kdy se nestavi, uz to melo stat az do Mohelnice davno. Samo nepodporuju nejaky rozkradani a predrazeny zakazky, to zas ne.

+5/0
10.10.2013 20:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.