Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

In-line stezky: Deset tipů na nevšední bruslařské zážitky

Bruslení „na blind“? Za zkoušku sice nic nedáte, my vám však přinášíme seznam nejlepších východočeských in-line stezek s výčtem pro a proti. Na co si dát pozor? A naopak co si nenechat ujít?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a53n 36V54o48s20t53ř14e82l 8639381243649

A kolik miliard stály, ty "Vaše cyklostezky"? Musí být každá asfaltovaná a hyzdit krajinu?

+1/−1
26.5.2013 22:43

J78a88n 80K62a32š47p23a69r 9291853120517

Není nad to se po dešti brodit po kolena v bahně. ;-D

0/0
27.5.2013 16:14

M86i60r39o65s57l12a18v 42B32o51h58u58n23ě95k 3989370904325

Vážený autore, cyklostezka z Chocně nekončí v Brandýse. Dá se pokračovat do Ústí nad Orlicí a dále do Letohradu (na Českou Třebovou je teď místami dost rozkopaná). Kvalita in-line stezky je stejná. Čeká je neméně krásná krajina a síť občerstvení, třeba i loděnice v Cakli.

0/0
26.5.2013 15:58

J13a82r20o82m33í34r 53K24r50á57l 4490219694679

Krásná krajina zdevastovaná asfaltem ?   Tomu říkáte příroda ?

+1/−1
27.5.2013 8:01

J34a13n 61K58a23š48p35a60r 9301803420377

A z Letohradu do Žamberka.

0/0
27.5.2013 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.