Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

In-line stezky: Deset tipů na nevšední bruslařské zážitky

Bruslení „na blind“? Za zkoušku sice nic nedáte, my vám však přinášíme seznam nejlepších východočeských in-line stezek s výčtem pro a proti. Na co si dát pozor? A naopak co si nenechat ujít?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a80n 72V84o77s91t44ř20e96l 8199141593449

A kolik miliard stály, ty "Vaše cyklostezky"? Musí být každá asfaltovaná a hyzdit krajinu?

+1/−1
26.5.2013 22:43

J94a31n 75K10a40š80p20a96r 9701563370137

Není nad to se po dešti brodit po kolena v bahně. ;-D

0/0
27.5.2013 16:14

M84i39r11o47s84l78a98v 32B80o61h89u55n74ě19k 3439390834325

Vážený autore, cyklostezka z Chocně nekončí v Brandýse. Dá se pokračovat do Ústí nad Orlicí a dále do Letohradu (na Českou Třebovou je teď místami dost rozkopaná). Kvalita in-line stezky je stejná. Čeká je neméně krásná krajina a síť občerstvení, třeba i loděnice v Cakli.

0/0
26.5.2013 15:58

J67a52r40o54m13í73r 13K50r54á95l 4570619724339

Krásná krajina zdevastovaná asfaltem ?   Tomu říkáte příroda ?

+1/−1
27.5.2013 8:01

J45a80n 91K62a43š72p22a39r 9151363630437

A z Letohradu do Žamberka.

0/0
27.5.2013 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.