Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice se přístavu na Labi mohou dočkat během dvou let

Vybudování nových přístavů v Pardubicích nemusí být takovou utopií, jak se dosud mohlo zdát. Spuštění stavby kanálu v Přelouči, který umožní splavnění Labe do Pardubic, totiž ještě nikdy nebylo tak blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a76n 47K83o64l82á29č44e62k 3580108390979

Na tomhle je vidět, jak stát šetří kde může. Úplně zbytečná stavba a peníze utopené v betonu. Následné miliony na udržování vodní cesty, aby se po ní mohlo projet pár nadšenců se svými lodičkami.

Kdyby byl opravdu takový hlad po lodní dopravě a vše bylo tak výhodné, už dávno jezdí lodě s nákladem do Chvaletic nebo Kolína a funguje a prosperuje přístav. Vlak tam jezdí taky. Ale ono nic. Jak mám tedy věřit, že poté, co stát nalije miliardy do tohoto megalomanského projektu, se vše nakonec rozběhne a bez dotací bude přinášet prosperitu?

Tři a půl miliardy za splavnění a přístav? Nenechte se vysmát, to jen uvedli číslo, abychom je nešli hned vypráskat. Šéf ředitelství vodních cest Jan Skalický a ředitel Přístavu Michal Skalický - není to nějaké divné?

Když má pan ředitel takovou víru, ať osloví nějakého miliardáře, který neví co s prachama a zafinancuje s ním celou stavbu a peníze ze zisku pak inkasuje. Ale ať pánové Skalický & Skalický stavějí z jiných peněz než od daňových poplatníků.

+2/−1
9.11.2012 7:07

R86o37b14e10r69t 61Š88i72m23e19č89e10k 6485191458758

no tak peníze z EU je potřeba utopit, tak proč ne v Labi a nestavět díla, které si pak nevydělají ani na svůj provoz

+1/−1
8.11.2012 23:08

F88r81a29n21t56i63š22e84k 90V12o40m62á86č46k30a 1607404270

"Lokalita ve Svítkově a Srnojedech má navíc obrovskou výhodu, že jako jedna z mála v Evropě může propojit čtyři druhy dopravy: vodní, železniční, silniční, a dokonce i leteckou. To je kombinace, kterou skutečně v Evropě nevidíte," tvrdí ředitel.

Pan ředitel už byl v životě určitě nejméně až v Hradci...

+3/−2
7.11.2012 16:59

J69a59n 73K29o87l75á84č61e71k 3100588120449

Taky jsem si říkal, co tím myslí. Může mi někdo dát nějaký příklad zboží, které se odněkud doveze do Pardubic na lodi a tady se přeloží na letadlo? Nebo naopak? Písek to asi nebude a počítače taky ne.

Mám bujnou fantazii, ale odpusťte, nic mne nenapadá.

+1/0
9.11.2012 7:08

F70r72a80n49t72i18š37e66k 33V50o66m78á19č31k70a 1137634440

Mě spíš pobavilo, jak pan ředitel v Evropě neviděl lokalitu, kam jezdí vlak, vede tam silnice a mají tam přístav a letiště, když jedna taková je od Pardubic jen 100 km. V Evropě jich jsou další stovky...

+1/0
9.11.2012 15:31

R70o22b72e33r83t 14V88a32l27e75n84t90a 6416449287924

Tak jestli tohle nakonec dopadne ve prospěch Labe, tak by mohli být aspoň té soudnosti a udělat most či lávku přes vybudovaný kanál. Spousta lidí totiž přes Slavikáč jezdí do Přelouče na kole, touhle výstavbou by si udělali sice pěkný parčík, ale rozpůlili by cestu, ze které by mohli rovnou udělat cyklostezku

+3/−1
7.11.2012 12:04

L13i95b62o94r 62M80o31u95č98k56a 1208837275622

ekologove by mali byt souzeni za zamezovani rozvoje kraje ... jako obecne ohrozeni

+3/−8
7.11.2012 9:54

M22i37c86h95a68l 78S27t93e86b89l18o 5379891434637

Ekoteroristy neposlouchat!!

+4/−8
7.11.2012 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.