Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice se přístavu na Labi mohou dočkat během dvou let

Vybudování nových přístavů v Pardubicích nemusí být takovou utopií, jak se dosud mohlo zdát. Spuštění stavby kanálu v Přelouči, který umožní splavnění Labe do Pardubic, totiž ještě nikdy nebylo tak blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a46n 68K66o62l23á57č94e91k 3840848390109

Na tomhle je vidět, jak stát šetří kde může. Úplně zbytečná stavba a peníze utopené v betonu. Následné miliony na udržování vodní cesty, aby se po ní mohlo projet pár nadšenců se svými lodičkami.

Kdyby byl opravdu takový hlad po lodní dopravě a vše bylo tak výhodné, už dávno jezdí lodě s nákladem do Chvaletic nebo Kolína a funguje a prosperuje přístav. Vlak tam jezdí taky. Ale ono nic. Jak mám tedy věřit, že poté, co stát nalije miliardy do tohoto megalomanského projektu, se vše nakonec rozběhne a bez dotací bude přinášet prosperitu?

Tři a půl miliardy za splavnění a přístav? Nenechte se vysmát, to jen uvedli číslo, abychom je nešli hned vypráskat. Šéf ředitelství vodních cest Jan Skalický a ředitel Přístavu Michal Skalický - není to nějaké divné?

Když má pan ředitel takovou víru, ať osloví nějakého miliardáře, který neví co s prachama a zafinancuje s ním celou stavbu a peníze ze zisku pak inkasuje. Ale ať pánové Skalický & Skalický stavějí z jiných peněz než od daňových poplatníků.

+2/−1
9.11.2012 7:07

R31o63b37e93r20t 35Š61i37m11e47č19e48k 6365351198418

no tak peníze z EU je potřeba utopit, tak proč ne v Labi a nestavět díla, které si pak nevydělají ani na svůj provoz

+1/−1
8.11.2012 23:08

F94r84a17n92t35i11š63e39k 98V81o35m26á75č31k85a 1587814550

"Lokalita ve Svítkově a Srnojedech má navíc obrovskou výhodu, že jako jedna z mála v Evropě může propojit čtyři druhy dopravy: vodní, železniční, silniční, a dokonce i leteckou. To je kombinace, kterou skutečně v Evropě nevidíte," tvrdí ředitel.

Pan ředitel už byl v životě určitě nejméně až v Hradci...

+3/−2
7.11.2012 16:59

J75a10n 70K53o12l53á95č61e26k 3980598280359

Taky jsem si říkal, co tím myslí. Může mi někdo dát nějaký příklad zboží, které se odněkud doveze do Pardubic na lodi a tady se přeloží na letadlo? Nebo naopak? Písek to asi nebude a počítače taky ne.

Mám bujnou fantazii, ale odpusťte, nic mne nenapadá.

+1/0
9.11.2012 7:08

F87r47a63n95t98i77š45e73k 29V98o97m94á37č10k45a 1617794600

Mě spíš pobavilo, jak pan ředitel v Evropě neviděl lokalitu, kam jezdí vlak, vede tam silnice a mají tam přístav a letiště, když jedna taková je od Pardubic jen 100 km. V Evropě jich jsou další stovky...

+1/0
9.11.2012 15:31

R60o65b79e58r19t 70V51a82l62e95n73t84a 6646799807564

Tak jestli tohle nakonec dopadne ve prospěch Labe, tak by mohli být aspoň té soudnosti a udělat most či lávku přes vybudovaný kanál. Spousta lidí totiž přes Slavikáč jezdí do Přelouče na kole, touhle výstavbou by si udělali sice pěkný parčík, ale rozpůlili by cestu, ze které by mohli rovnou udělat cyklostezku

+3/−1
7.11.2012 12:04

L46i77b21o34r 85M80o46u81č56k10a 1728587735532

ekologove by mali byt souzeni za zamezovani rozvoje kraje ... jako obecne ohrozeni

+3/−8
7.11.2012 9:54

M60i10c46h47a98l 61S54t39e37b91l54o 5269241484107

Ekoteroristy neposlouchat!!

+4/−8
7.11.2012 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.