Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice se přístavu na Labi mohou dočkat během dvou let

Vybudování nových přístavů v Pardubicích nemusí být takovou utopií, jak se dosud mohlo zdát. Spuštění stavby kanálu v Přelouči, který umožní splavnění Labe do Pardubic, totiž ještě nikdy nebylo tak blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a52n 45K18o72l12á23č41e37k 3870518500169

Na tomhle je vidět, jak stát šetří kde může. Úplně zbytečná stavba a peníze utopené v betonu. Následné miliony na udržování vodní cesty, aby se po ní mohlo projet pár nadšenců se svými lodičkami.

Kdyby byl opravdu takový hlad po lodní dopravě a vše bylo tak výhodné, už dávno jezdí lodě s nákladem do Chvaletic nebo Kolína a funguje a prosperuje přístav. Vlak tam jezdí taky. Ale ono nic. Jak mám tedy věřit, že poté, co stát nalije miliardy do tohoto megalomanského projektu, se vše nakonec rozběhne a bez dotací bude přinášet prosperitu?

Tři a půl miliardy za splavnění a přístav? Nenechte se vysmát, to jen uvedli číslo, abychom je nešli hned vypráskat. Šéf ředitelství vodních cest Jan Skalický a ředitel Přístavu Michal Skalický - není to nějaké divné?

Když má pan ředitel takovou víru, ať osloví nějakého miliardáře, který neví co s prachama a zafinancuje s ním celou stavbu a peníze ze zisku pak inkasuje. Ale ať pánové Skalický & Skalický stavějí z jiných peněz než od daňových poplatníků.

+2/−1
9.11.2012 7:07

R43o85b19e33r34t 13Š14i17m45e15č86e33k 6315401518748

no tak peníze z EU je potřeba utopit, tak proč ne v Labi a nestavět díla, které si pak nevydělají ani na svůj provoz

+1/−1
8.11.2012 23:08

F80r19a32n47t98i51š44e27k 78V30o66m49á63č19k24a 1917284110

"Lokalita ve Svítkově a Srnojedech má navíc obrovskou výhodu, že jako jedna z mála v Evropě může propojit čtyři druhy dopravy: vodní, železniční, silniční, a dokonce i leteckou. To je kombinace, kterou skutečně v Evropě nevidíte," tvrdí ředitel.

Pan ředitel už byl v životě určitě nejméně až v Hradci...

+3/−2
7.11.2012 16:59

J48a56n 23K46o50l61á26č50e82k 3470578830509

Taky jsem si říkal, co tím myslí. Může mi někdo dát nějaký příklad zboží, které se odněkud doveze do Pardubic na lodi a tady se přeloží na letadlo? Nebo naopak? Písek to asi nebude a počítače taky ne.

Mám bujnou fantazii, ale odpusťte, nic mne nenapadá.

+1/0
9.11.2012 7:08

F71r71a65n56t77i29š12e17k 91V50o91m53á13č46k64a 1527354890

Mě spíš pobavilo, jak pan ředitel v Evropě neviděl lokalitu, kam jezdí vlak, vede tam silnice a mají tam přístav a letiště, když jedna taková je od Pardubic jen 100 km. V Evropě jich jsou další stovky...

+1/0
9.11.2012 15:31

R94o15b29e90r94t 60V43a68l70e31n57t68a 6966689947794

Tak jestli tohle nakonec dopadne ve prospěch Labe, tak by mohli být aspoň té soudnosti a udělat most či lávku přes vybudovaný kanál. Spousta lidí totiž přes Slavikáč jezdí do Přelouče na kole, touhle výstavbou by si udělali sice pěkný parčík, ale rozpůlili by cestu, ze které by mohli rovnou udělat cyklostezku

+3/−1
7.11.2012 12:04

L93i77b96o62r 46M72o25u92č56k15a 1318927465242

ekologove by mali byt souzeni za zamezovani rozvoje kraje ... jako obecne ohrozeni

+3/−8
7.11.2012 9:54

M61i97c56h57a62l 77S30t79e75b15l22o 5189571804597

Ekoteroristy neposlouchat!!

+4/−8
7.11.2012 9:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.