- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc brat 10 lidi z chovne, kdyz muze za stejnou cenu vzit 5 z Ostravy.
Ústečák pro něj holt není lukrativní, protože si koupí jízdenku jen na půl trasu a na zbytek se jeho rezervované sedadlo asi těžko zaplní...
A ço na tom nechapete?
Když na dlouhé louce postavíte z kulatin věž, natřete ji na červenobílo, vylezete nahoru a na uši si dáte dvě půlky kokosových ořechů, ještě to neznamená, že vám tam budou přistávat letadla. Podobně když si v malém městečku postavíte megalomanské autobusové nádraží, neznamená to, že v přilehlé železniční stanici budou zastavovat nejdálkovější vlaky.
Proč tedy nezrušit všechny vlaky typu SC, IC, EC, Exp a nezavést místo nich Os, když voliči jsou všude, a včichni mají právo aby jim tam včechno stavělo.
Na trase Ostrava Praha na zastávkách Studenka, Suchdol, hranice, Přerov, Olomouc, Zábřeh, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Choceň, Pradubice, Kolín stavěly běžně rychlíky Exp, EC,IC a na většině zastávek i SC.
Od zavedení Pendolin zrušili na této trase takových nejméně 10 těchto přímých rychlíků v jednom směru za den, ty nahradily Pendolina a RegioJet, ovšem ty na těchto zastávkách skoro nikde nestojí.
Tak kdo tady demagogicky žvaní, že lidi z těchto zastávek mají stále stejně kvalitní apojení s Prahou a Ostravou jako dříve?
Neříkám, že by Pendolina a RegioJet musely na všech těchto zastávkách taky stavět, ale aspoň by se nemělo blbě žvanit a mlžit.
V Ústí nezastavuje žádný vlak typu Ex, pouze jen R, Sp a Os. A do prosince i IC RegioJetu. Společnost RJ je soukromá firma, která si může zastavit kde chce a jak chce a pokud chce předstihnout svou konkurenci - Pendolino Českých drah a pomůže mu nezastavování v Ústí, pak je to jeho volba a dle mého dobrá volba.
V České Třebové zastavuje mnoho vlaků vyšší kvality, 3 v lichou hodinu a 2 v sudou hodinu směr Praha. Není zde zapotřebí víc vlaků, leda vypustit vlaky ČD a nahradit je RJ nebo LeoExpresem.
Spíš mě mrzí, že vlaky z a do Brna mají omezený počet vozů, je to většinou jen 3,5 vozu pro 2. třídu.
Starostové hájí zájmy občanů, aby se prosadili do dalších voleb a urdželi si tak svá dosavadní křesla.
Terminál ve Třebové je minimální důvod, proč by tady vůbec měli vlaky zastavovat. Přednádraží vypadalo opravdu škaredě, jen ty ceny a stání pro LPG nebo CNG tu není.
Dnes jsem si přečetl inzerát o parkovacím domě u hlaváku v Praze. Cena byla nižší než v České třebové. Tady je něco špatně, nééé?! A podle představ Zedníka budu při cestě z Ústí nad Orlicí do Prahy přesedat v České Třebové? Už si, pane Zedníku, ten úžeh léčíte? Stanici v Ústí využívají cestující od Letohradu, neboť rychlíky na Hradec a Prahu přes Týniště skoro žádné nejezdí a jsou pomalé. RegioJet zvolil kvůli nepřípojům zastávku Ústí-město. Nejvíce cestujících mířících do vzdálenějších destinací je ovšem ve stanici. Tam se do těch stařičkých souprav ČD tlačí spousta zoufalců. Lezou do "rychlíků", které staví i v poli (viz. Červenka, 1200 obyvatel).
Květo Richterová, proč by měli zasahovat politici. Vy budete asi jedna z těch co na 1. máje mávala jak divá, co? Je to soukromník, tak ať si staví kde chce.
Politik může zasáhnout, pokud je někde málo spojů - vyhlásit konkurz na provozování linky a zaplatit jim to.
Jenže z pohledu státu moc nevadí, že město menší než Liberec má daleko víc vlakových spojů. Voliči můžou zatlačit v na obec nebo na kraj.
RJet to zkusil a neměl takový pohyb cestujících, aby se mu to vyplatilo. Tak vám zůstávají R a Ex stejně jako před ním. Pokud se vám to zdá málo(mít jenom několikrát víc vlaků za den, než Liberec), zadotujte si nějaké další spoje.
Z CT je takt primych vlaku do Prahy cca 30 minut, z UO 60 minut, z Chocne taky hodinu. Je to na mesta s 15, respektive 9 tisici obyvateli tak spatny? A ze si v CT postavili pred nadrazim terminal za 330 milionu? No tak at v pristich volbach pouzivaj mozek, ale s timto problemem to nema nic spolecneho.
No co asi. Chtějí říkat, že před příchodem zlého RJ byl ten interval kratší.
nezastavuje ten žlutý sršeň nikde a to potom ušetří hafo minut
a teď se diví, že vybírají smetanu. Konkrétně lidi cestující mezi Ostravou a Prahou. Kteří platí nejvíc a zajistí bez jakékoliv další námahy obsazenost po celé trase.
A ostatní nechávají na rychlících pořád stejné socialistické ČD.
Zapomněl si napsat: "dotované" ČD. To se to jezdí.