Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické letiště vylepšili za čtvrt miliardy, odbaví teď více spojů

Pardubické letiště teď díky vylepšenému technickému zázemí bude moci odbavovat více letadel než dosud. Modernizace, která vyšla na čtvrt miliardy korun, tak vylepší možnosti lidí cestovat z terminálu Jana Kašpara.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bohdanečák

Kontraproduktivní krok

Jen se obávám, že na co sáhne Fraňková a její parta na radnici, to je kontraproduktivní, už od začátku jejího fungování...:-/

0/0
6.8.2012 6:38

znám 011 dívku, nemá dukáty

Namísto čtyř letadel týdně jich teď zvládnou až šest. To je mimochodem přesně o šest víc, než létá z Hradce Králové.on.

0/0
4.8.2012 17:20

znám 011 dívku, nemá dukáty

Re: Namísto čtyř letadel týdně jich teď zvládnou až šest. To je mimochodem přesně o šest víc, než létá z Hradce Králové.on.

Co on? To tam nepatří.

+1/0
4.8.2012 17:21

hame

OKAMŽITĚ ZRUŠIT!!!!

Na co další,polohově zcela bezvýznamné letiště.

0/0
4.8.2012 16:52

hujersehlasi

Re: OKAMŽITĚ ZRUŠIT!!!!

ja si naopak myslim ze v ramci CR ma mozna lepsi polohu nez Ruzyne..

0/0
4.8.2012 16:53

Doricek

Dobrý

Letiště Praha má 12 mil. cestujících a v Pardubicích když to dobře dopadne to bude 100 tis.:-)

0/0
4.8.2012 16:49

Hans1978

:-D

Do Ruska na věčné časy a nikdy jinak ;-D

0/0
4.8.2012 15:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.