- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se nedivim, k cemu by bylo splavnění Labe do HK? to opravdu tak nutně Pardubice potřebuji?.... jinak ty betonove prašivky (jak to tu někdo hezky napsal) budou k čemu? když začne pršet tak budu na zastavce stejně mokrej, dle vizualizace jsou nejak moc vysoke, ne? (ikdyz pokud na to budou penize proti jednotnemu terminalu vlak-bus nejsem)
:D Vážně to, co drží průhlednej chápek nejblíž k vám je super vidlička ? :D
mělo by se řešit to co nepočká a to je dopravou ucpané centrum,nadjezd u parama-toto budou vyhozené peníze.Podobnou blbost řeší v HK na náměstí u Tesca
Nadjezd u Parama už je vyřešenej, s přestavbou celý křižovatky by se mělo začít na podzim. Navíc je přižovatka u Parama v majetku státu, takže město v tom moc dělat nemůže...
Ucpaný centrum vyřeší dvě věci:
za prvé se musí dokončit obchvat města a to nějakou dobu potrvá.
Za druhý by lidi nemuseli do centra města autem jezdit vůbec. Takových 30% aut se v centru motá zbytečně. V Pardubicích je podle mě na vysoký úrovni MHD, takže by stačilo, když by motoristé nechávali auta na parkovištích mimo centrum (třeba u hypermarketů na okrajích města) a na cestu do centra využívali MHD. Pardubice mají slušnou síť cyklostezek, takže i toto je možný způsob, jak ulehčit dopravě v centru.... Jenomže ono to je z velký části o lenosti lidí. Proč by třeba do AFI měli jet na kole nebo trolejbusem, když tam můžou jet autem.....
je pravda, že průjezdnost v centru je zvláště v exponovaných hodinách tragická. Ale každej by měl začít u sebe a zapřemýšlet, jestli opravdu nutně musím jet do centra autem.
hloupý, nekvalitní a nic neřešící projekt, který nemá cenu ani jedné koruny. Ale je vidět, že hloupost jde napříč Evropou, když na něco tak pochybného, dá někdo peníze. Stejně jako pochybné cyklostezky, dokud byla nad jezem stezka pro cyklisty, tak to tam šlo, ale postavením asfaltové cyklodálnice se prostředí natolik zdevastovalo, že tam spousta lidí úplně přestala jezdit. Teď se tam chodí předvádět mnoho bruslařů a cyklopivařů a jaký tam byl dříve svatý klid.
O hlouposti pardubických zastupitelů se nedá diskutovat, to je bez pochyb. Ono spíše ve Švýcarsku sedí někdo, kdo uvěřil žádosti o dotaci. Její obsah samozřejmě neznám, ale asi moc objektivní nebyla. Jinak model návrhu rozpočtu a potom jeho navyšování platil třeba u nedávno otevřeného aquacentra. Bílek patří zavřít i s celou radnicí
Celý projekt je jen jedním ze způsobů, jak vyhodit peníze. Daná lokalita podobnou devastující úpravu nepotřebuje! Plánovaná úprava vůbec nic neřeší a nejméně snad dopravu. Ta je zde velmi napjatá už nyní. Po zrušení jednoho z pruhů směrem do města a přesunu autobusové dopravy ze současného nádraží bude situace zcela neúnosná. Přitom zde vede jeden z hlavních tahů města.
nezbývá než souhlasit... zajímalo by mě jestli má někdo statistiky kolik hendikepovaných lidí, kteří nejsou schopni ujít těch 200m ke stávajícímu autobusovému nádraží je. Obávám se, že tento projekt to akorát všechno ucpe a svými "betonovými prašivkami" zničí krásu pardubického vlakového nádraží.
Viděl bych to spíše na zkrášlení prostoru před vlakovým nádražím.... a samostatnou opravdu autobusového nádraží.