Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava okolí pardubického nádraží se zpozdí, kraj nemá tolik peněz

Plánovaná přestavba prostoru před pardubickým nádražím se zdrží. Namísto slíbených dvanácti milionů požaduje náměstek primátorky Bílek po kraji trojnásobek. Zdůvodňuje to zvýšenými náklady, o které by se podle něj měly podělit město i kraj. Krajské peníze chce i na cyklostezku nebo splavnění Labe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ufoun

ze dopadl jak sedlaci u Chlumce s dalsimi projekty

se nedivim, k cemu by bylo splavnění Labe do HK? to opravdu tak nutně Pardubice potřebuji?.... jinak ty betonove prašivky (jak to tu někdo hezky napsal) budou k čemu? když začne pršet tak budu na zastavce stejně mokrej, dle vizualizace jsou nejak moc vysoke, ne? (ikdyz pokud na to budou penize proti jednotnemu terminalu vlak-bus nejsem)

+2/0
20.6.2012 13:20

neseto

Chlápek s vidličkou

:D Vážně to, co drží průhlednej chápek nejblíž k vám je super vidlička ? :D

+3/0
20.6.2012 10:20

georghios

toto není akutní v Pardubicích

mělo by se řešit to co nepočká a to je dopravou ucpané centrum,nadjezd u parama-toto budou vyhozené peníze.Podobnou blbost řeší v HK na náměstí u TescaRv

0/0
20.6.2012 8:02

tau

Re: toto není akutní v Pardubicích

Nadjezd u Parama už je vyřešenej, s přestavbou celý křižovatky by se mělo začít na podzim. Navíc je přižovatka u Parama v majetku státu, takže město v tom moc dělat nemůže...

Ucpaný centrum vyřeší dvě věci:

za prvé se musí dokončit obchvat města a to nějakou dobu potrvá.

Za druhý by lidi nemuseli do centra města autem jezdit vůbec. Takových 30% aut se v centru motá zbytečně. V Pardubicích je podle mě na vysoký úrovni MHD, takže by stačilo, když by motoristé nechávali auta na parkovištích mimo centrum (třeba u hypermarketů na okrajích města) a na cestu do centra využívali MHD. Pardubice mají slušnou síť cyklostezek, takže i toto je možný způsob, jak ulehčit dopravě v centru.... Jenomže ono to je z velký části o lenosti lidí. Proč by třeba do AFI měli jet na kole nebo trolejbusem, když tam můžou jet autem.....

je pravda, že průjezdnost v centru je zvláště v exponovaných hodinách tragická. Ale každej by měl začít u sebe a zapřemýšlet, jestli opravdu nutně musím jet do centra autem.

+1/0
20.6.2012 9:04

verkas

Re: toto není akutní v Pardubicích

Se vším souhlasím, jen nadjezd u Parama bude vyřešený, až bude hotový. Do té doby je to stále jen nevyřešený problém.

0/0
20.6.2012 13:28

s(h)arka

Re: toto není akutní v Pardubicích

protožýe má AFI parkoviště,kdyby ho nemělo,nikdo do něj nechodí ;-)

0/0
22.6.2012 10:49

calver1

Opět

hloupý, nekvalitní a nic neřešící projekt, který nemá cenu ani jedné koruny. Ale je vidět, že hloupost jde napříč Evropou, když na něco tak pochybného, dá někdo peníze. Stejně jako pochybné cyklostezky, dokud byla nad jezem stezka pro cyklisty, tak to tam šlo, ale postavením asfaltové cyklodálnice se prostředí natolik zdevastovalo, že tam spousta lidí úplně přestala jezdit. Teď se tam chodí předvádět mnoho bruslařů a cyklopivařů a jaký tam byl dříve svatý klid.

+1/0
19.6.2012 23:26

Bohdanečák

Re: Opět

O hlouposti pardubických zastupitelů se nedá diskutovat, to je bez pochyb. Ono spíše ve Švýcarsku sedí někdo, kdo uvěřil žádosti o dotaci. Její obsah samozřejmě neznám, ale asi moc objektivní nebyla. Jinak model návrhu rozpočtu a potom jeho navyšování platil třeba u nedávno otevřeného aquacentra. Bílek patří zavřít i s celou radnicí

+1/0
20.6.2012 7:25

MatX

Vyhazování peněz

Celý projekt je jen jedním ze způsobů, jak vyhodit peníze. Daná lokalita podobnou devastující úpravu nepotřebuje! Plánovaná úprava vůbec nic neřeší a nejméně snad dopravu. Ta je zde velmi napjatá už nyní. Po zrušení jednoho z pruhů směrem do města a přesunu autobusové dopravy ze současného nádraží bude situace zcela neúnosná. Přitom zde vede jeden z hlavních tahů města.

+2/0
19.6.2012 19:12

tucnak v exilu

Re: Vyhazování peněz

nezbývá než souhlasit... zajímalo by mě jestli má někdo statistiky kolik hendikepovaných lidí, kteří nejsou schopni ujít těch 200m ke stávajícímu autobusovému nádraží je. Obávám se, že tento projekt to akorát všechno ucpe a svými "betonovými prašivkami" zničí krásu pardubického vlakového nádraží.

Viděl bych to spíše na zkrášlení prostoru před vlakovým nádražím.... a samostatnou opravdu autobusového nádraží.

0/0
19.6.2012 22:23

bartik09

Proc kraj?

Proc to ma platit kraj a ne mesto?

+1/0
19.6.2012 17:53

Václav Odstrčílek

Re: Proc kraj?

Četl jsi ten článek?

0/0
19.6.2012 18:21

bartik09

Re: Proc kraj?

"Považuji za samozřejmé, že se o neuznatelné náklady, což je necelých osmdesát milionů korun, rozdělíme napůl," dodal Bílek. ...ja to za tak samozrejme nepovazuji.

0/0
19.6.2012 20:07

verkas

Re: Proc kraj?

Půl napůl je to naprosto logické. Pardubice jsou přece krajské město.

0/0
20.6.2012 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.