- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No není to úplně pravda s tím 4pruhem, na D11 zrovna probíhají opravy u sjezdu na Přelouč a jede se tedy zhruba na 10km úseku D11 ve 2 pruzích.
"Silnice je tedy významnou dopravní tepnou ve směru sever – jih, která spojuje Královéhradecký kraj, Pardubický kraj a Vysočinu" - to bezpochyby, proto zřejmě mezi Lukavicí a Trhovou Kamenicí postrádá krajnice a nad Trhovou Kamenicí je už tak úzká a rozbitá, že si nezadá s nějakou trojkou. 37- dopravní tepna s aterosklerózou.
Trasu od nádraží v Pardubicích na Václavák zvládnou rychleji úplně všechny vlaky (napočítéme-li osobáky), ne jen "některé". Vlakem to z Pardubic na hlavák v Praze trvá mezi 55 - 75 minutami a za takový čas to autem nelze stihnout, vzhledem k častým zácpám na silnicích.....
Připočti si k tomu dopravu na nádraží, čekání na vlak, cestu z nádraží a dopravu do cíle, a vyjde to, že autem jsi z Pardubic na Černém mostě o hodinu dřív. A pokud nechceš v Praze do nějakého zastrkova nebo do centra (tam je výhodnější vlak), pak to platí pro celé město.
Mám dojem, že silnice už měla nějaký měsíc sloužit. Vůči posledně stanovenému termínu jde možná o předstih, za který se ŘSD neopomene pochválit, původní plány a smlouvy by však zasloužily zkontrolovat někým méně zaujatým. Nic však proti tomu, že čtyřpruh PA-HK je nutný. A rychlostní limit již dnes dodržují jen někteří.