- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na krátkodobé stání osobních aut při přívozu/odvozu cestujících k vlakům, abychom nemuseli pořád trpně snášet psychopatické výlevy méně vyrovnaných řidičů MHD? Jak se na to dívám, tak asi ne. Jako by byla základní kvalifikací projektantů nádraží a jeho okolí skutečnost, že v životě nikam nejeli vlakem...
se víc líbí zpracování studenta ČVUT http://zvp.fa.cvut.cz/prace/0607ls-dip/weiner/weiner-dip-portfolio.pdf
Ten návrh co navrhuje město mi přijde dost zcestný... nedovedu si představit betonové "houby" před unikátní budovou pardubického nádraží, stejně tak, jak se tam všechno vejde...
Jinak rozhovor tady na idnesu je naprosto na nic (podobně jako s Brendlem ohledně Tyršáků). Jelikož nás tu akorát vodí za nos. Přibude zeleň? A jak jako? Když bude vykácená celá álej keře před nádražím i stromy pro silnici za lihovarem... To my vysvětlete pane NÁMĚSTKU.
Přesně tak - rozbije se to pohledové celé, par. nádraží je architektonicky velmi pěkná a jedinečná. Kdo to projekoval? Je to hrůza...a k tomu velmi sporné přemístění autobusů...
Skutečně současné autobusové nádraží zmizí? Proč jej tedy nová komunikace otrocky objíždí (http://prednadrazi.pardubice.eu/navrh/dopravni-reseni/situace.pdf)?
Proč není přemístění fontány nikde vizualizováno?
Skutečně na nové odbočce na Holice nebudou žádné semafory?
Je pravda, že lipová alej vedoucí k nádraží bude v rozporu s vizualizacemi vykácena?
Jak bude řešena jedna z nejfrekventovanějších cyklostezek z Polabin na nádraží? Bude tzv. "odlehčovací silnici" křížit mimoúrovňově či bude někam odkloněna?
Autobusák se nacpe před nádraží a místo něj se pozemky za pár korun prodaj ( a pár kapříku připluje do kapsy :-) ).
V Pardubicích naprostej standart :-(.