- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Okresní silnice byly původně stavěny pro povozy, Pak byly opatřeny asfaltovým povrchem a v pohodě sloužily automobilům až do deseti tun. Teď po nich jezdí těžké kamiony a silniční tělesa se trhají a hroutí. Nechápu, proč to stát dovolí, až bude muset stavět nové silnice, tak spláče nad výdělkem. Nebude mít na nápravu škod peníze.
před rokem jsem psal náměstkovi Tichému (chtěl znát odpověď lidí z Pardubického kraje, zda si půjčit na opravy silnic), m.j. cit: "...pokud nezajistíte dostatečnou kontrolu kvality prováděných oprav, transparentnost výběrových řízení, nebudete vyžadovat záruky (třeba až desetileté, jako tomu je třeba v Jihomoravském kraji) a nebudete tlačit na Policii potažmo Celní správu, aby důsledně kontrolovala přetížená nákladní auta, je to zcela zbytečné."
Zdá se, že nápad padl na úrodnou půdu.
Přesně tak. Pánové hází čísly sem tam a brečí, že na to nemají, ale příčinu stavu nikdo neřeší a tak utíká stále více peněz kam nemá. Už před xx lety jsem v zahraničí na dálnici viděl u dálnice odstavnou plochu a před ní ceduli, že všechny! nákladní vozy tam musí zajet kvůli zvážení. A běda kdy by tam nezajel. U nás je hrozná benevolence, ale že to stojí těžký prachy to asi nikdo nevidí. Přitom by se tohle vrátilo raz dva. Ale snazší je pokutovat ve městě na parkovištích nebo měřit rychlost tam kde to není až tolik potřeba.