- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono by stačilo, kdyby si pan technolog a jeho firma dala práci taky s tím, že by kontrolovali řidiče autobusů a jejich najíždění na zastávky a jejich odjezdy. To by asi nestačili "divit".
Autobus má mít odjezd v 14:20 a ono se teprve najíždí na zastávku, při nástupu 35 lidí je jasné v kolik se odjíždí a zpoždění je na světě, pak stačí pár semaforů a 10-15 minut je tady.
Taky by měli být autobusy vybaveny informační cedulí s tel. číslem, kam je možné volat při problémech s řidičem, odjezdy, dojezdy apod. Dále by měly být autobusy vybaveny jmenovkou s číslem a jménem řidiče( event. jeho fotem), který autobus v ten daný čas řídí a ono by taky možná ubylo takových chytrolínů, co mají jízdní řád na háku.
Neříkám, že je to lehká práce vozit lidi, ale když se to někomu nelíbí, ať si sežene jinou práci.
Chce to jen důslednou kontrolu!
To vis, statni sluzba. CSSD presvedcilo ovce, ze stat zajisti lidem lepsi sluzby, tak tady je mate... zaplatite dane, pulka se jich rozkrade a z druhe pulky se to rozdeli mezi magistrat a najatou firmu.
Uzavřít výhodnou smlouvu na vzduchovoziče by se nepovedlo v každém státě.
"Technolog Oreda Tomáš Záruba hájil svoji firmu tím, že někdy není možné přesné časy průjezdu jednotlivými zastávkami zjistit." - když je zájem, stačí použít GPS s udáváním polohy na dispečing. Ale proč, když starosty i kraj baví platit neobsazené spoje?
"Nejčastěji si starostové stěžovali na opakovaná zpoždění..." - tak vadí ti, že jede napřed nebo že jede pozdě? Nebo chceš jenom vyladěný grafikon s 10 min vatou(rozdíl mezi příjezdem a odjezdem) v každé zastávce?
Starostové prázdné spoje neplatí, naopak poukazují na plýtvání, když se stane, že jejich obcí takový spoj projíždí. On totiž obvykle chybí v jinou dobu a odjinud (jinam). A ten by měli zaplatit....