Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jízdní řády autobusů mohou zničit i školu, tlačí obce na Pardubický kraj

Cestující v Pardubickém kraji si od podzimu stěžují na problémy způsobené velkou změnou jízdních řádů, kterou vymyslela firma Oredo. Její zástupci a krajský radní pro dopravu jednali o nápravě se starosty z Lanškrounska. Mimo jiné zaznělo, že špatná doprava může zničit i základní školu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vestrach

Kontrola?

Ono by stačilo, kdyby si pan technolog a jeho firma dala práci taky s tím, že by kontrolovali řidiče autobusů a jejich najíždění na zastávky a jejich odjezdy. To by asi nestačili "divit".

Autobus má mít odjezd v 14:20 a ono se teprve najíždí na zastávku, při nástupu 35 lidí je jasné v kolik se odjíždí a zpoždění je na světě, pak stačí pár semaforů a 10-15 minut je tady.

Taky by měli být autobusy vybaveny informační cedulí s tel. číslem, kam je možné volat při problémech s řidičem, odjezdy, dojezdy apod. Dále by měly být autobusy vybaveny jmenovkou s číslem a jménem řidiče( event.  jeho fotem), který autobus v ten daný čas řídí a ono by taky možná ubylo takových chytrolínů, co mají jízdní řád na háku.

Neříkám, že je to lehká práce vozit lidi, ale když se to někomu nelíbí, ať si sežene jinou práci.

Chce to jen důslednou kontrolu!

0/0
8.3.2012 12:18

anncz

Re: Kontrola?

To vis, statni sluzba. CSSD presvedcilo ovce, ze stat zajisti lidem lepsi sluzby, tak tady je mate... zaplatite dane, pulka se jich rozkrade a z druhe pulky se to rozdeli mezi magistrat a najatou firmu.

0/0
8.3.2012 14:03

Leinad

Odklon no

Uzavřít výhodnou smlouvu na vzduchovoziče by se nepovedlo v každém státě.

"Technolog Oreda Tomáš Záruba hájil svoji firmu tím, že někdy není možné přesné časy průjezdu jednotlivými zastávkami zjistit." - když je zájem, stačí použít GPS s udáváním polohy na dispečing. Ale proč, když starosty i kraj baví platit neobsazené spoje?

"Nejčastěji si starostové stěžovali na opakovaná zpoždění..." - tak vadí ti, že jede napřed nebo že jede pozdě? Nebo chceš jenom vyladěný grafikon s 10 min vatou(rozdíl mezi příjezdem a odjezdem) v každé zastávce?

+1/0
8.3.2012 9:56

sitoval

Re: Odklon no

Starostové prázdné spoje neplatí, naopak poukazují na plýtvání, když se stane, že jejich obcí takový spoj projíždí. On totiž obvykle chybí v jinou dobu a odjinud (jinam). A ten by měli zaplatit....

0/0
9.3.2012 7:04

sitoval

Re: Odklon no

A samozřejmě vadí jak to, že jede napřed (protože ujede a další jede za hodinu nebo za dvě), tak to, že má zpoždění (cestující někam přijdou pozdě; pokud je to zpoždění velké, může ujet i naplánovaný spoj, který určitou dobu čeká a třeba nahrazuje dřívější přímou linku).

0/0
9.3.2012 7:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.