- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení - četla většina z vás vůbec článek? Firma byla vybrána zastupiteli, ti jí dali zadání, měli ji kontrolovat a převzít výsledky práce. To že ta firma nesplnila zadání (pokud ho skutečně nesplnila, případně pokud ho vůbec bylo možno splnit) je sice smutné a měla by za to být potrestána. Ale naprosto převažující díl viny padá na toho, kdo tuto firmu - zjevně bez zkušeností a reálných předpokladů k tomu, aby úkol splnila - vybral, potom ji zřejmě (dle slov té firny) nutil do něčeho, co nebylo plánované a teď se jenom hloupě vymlouvá. Na jedné straně neschopnost - na druhé straně zlý úmysl - a co je horší? Podle mě to druhé. A lidé to politikům zase baští a zase budou tuto stranu volit...
A jinak - zlatí prohnilí komunisti - za nich doprava fungovala tak, že se dnes o něčem takovém lidem vůbec nesní... Školní autobusy jezdily tak, že děti stačily ráno přijít před začátkem vyučování do školy, po vyučování stihly rozumně odjezd domů. DO práce se lidé dostali také "tak akorát", domů jakbysmet. Tomu v dnešní době snad už ani věřit nejde.
Proč dávat peníze určené na dopravu těm komu patří, tedy dopravcům? Založme si fyrmu OREDO a spožehnáním kraje přelijeme ty prachy uplně někam jinám, kde si je už snadněji rozdělíme. Jak jednoduché.
Celý systém nových jízdních řádů je paskvil za který už měl dávno někdo rezignovat na svoji funkci. Fy. OREDO zrušit bez náhrady. Jednoliví dopravci si jízdní řády dělaly samy a více jak 60 let to fungovalo.
Mnohem více spojů bylo přidáno na východě kraje než na západě, jak píše. Přijde mě taky, že se jízdní řády staly předmětem mocenského boje. Jak jinak si vysvětlit, že se k nim vyjadřuje už i p. Joska (ředitel Enterie), který linkovým autobusem určitě za posledních 20 let vůbec nejel, zato by se mu náramně hodilo odstranit Tichého, který rozmetal starý klientelistický systém ve veřejných zakázkách.
pana TICH0HO "dosadí" na hejtmana a tam už snad nic nemůže zmrvit
VINÍKEM je OREDO jako zpracovatel!
ODPOVĚDNOST. Tu nese odbor dopravy jako jako zadavatel,objednavatel a plátce objednaných služeb. Platíme je jako odborníky.
A TICHÝ? Pokud to tak zadal jako "generálský" příkaz tak ať se očistí OREDO důkazem tohoto zadání. A úředníci odboru pokud jsou jen poslušné figurky nedbající připomínek obcí, veřejnosti a nejsou schopni navrhované jízdní řády odborně posoudit, tak tam nemají co dělat.
A dál?
Zónový tarif je ideální pouze pro radiální dopravu do centra(tadyPardubic). Ještě na tom vydělává cestovatel po okružní, po zóně. Problém je se spojením do spádového místa mimo centrum. Pak se platí neúměrně vzdálenosti.Politicky prosazovaná záležitost s jednou jízdenkou na všechny druhy dopravních prostředků v kraji je drahý luxus přinášející málo cestujícím( a kolika už někdo zveřejníl?).
V systému, který nefunguje jsou úředníci vždycky jen poslušné figurky, protože jim jde o živobytí a bojí se zvůle svých nadřízených. To platí jak pro kraj, tak pro magistrát.
Tak ono se neví , kdo sestavoval jízdní řády - kdyby se nyní vyčíslili škody co napáchali , tak to do smrti nezaplatí.
Ono nejde jen o děti co se nedostali do škol , lidí do práce .....
asi bude stát náprava? Pokud bychom nežili v takovém absurdistánu, pan Tichý by okamžitě přišel o místo pro neschopnost a naprostou nekompetentnost a firma, která takový zmetek vypustila (tím myslím ten jízdní řád, samozřejmě), by vše musela na své náklady uvést dopořádku. Jenže tady je ten zádrhel. Oredo je vlastně majetkem obou krajú a tak je tedy zřejmé, že pan náměstek Tichý prošustroval 18mil.korun nás daňových poplatníků, nebo ne?
soudruh Tichý bude zvolen hejtmanem kraje, obyčejní lidé ho nenechají padnout