Diskuze

Dráhy na lidi nemyslí. Vlaky autobusům ujíždí a cestující musí čekat

Chcete-li se v pondělí v půl sedmé ráno dostat z Králík do Pardubic nebo do Letohradu, můžete si vybrat hned ze tří autobusů. Na vlakovém nádraží v Lichkově, kde je potřeba přestoupit, se však nikdy nelze spolehnout na to, že spěšný vlak na autobus počká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

štír007

25. 1. 2012 21:22
autobusy

No já mám opačnou zkušenost,vlak přijede načas a autobus má odjezd o 5.minut dříve.Takže 55.minut do odjezdu dalšího.

0 0
možnosti

Lokofil

25. 1. 2012 20:54
Má pravdu

Stěžujte si u OREDA..nebo u pana náměstka hejtmana pana Tichého.Všechno bezva klape.Evropa končí za Svitavama.Osobák od Svitav jezdí každý den z 5 min.zpoždění i když žádné být nemělo.Budou krajské volby.....takže

;-D

0 0
možnosti

znám 008 dívku, nemá dukáty

25. 1. 2012 10:49
Všichni na sebe budou furt čekat a včas se nedostane nikdo nikam.

Jo, ten spěšný vlak měl počkat. Kvůli tomu by sice přijel pozdě do Kolína a tam by lidé nestíhali přestup na autobus do Přelouče, ale ten by na ně počkal. V Přelouči by ale musel čekat parník do Chvaletic, což samozřejmě nevadí, protože navazující vlak na něj rád počká, protože...

1 0
možnosti

bartik09

25. 1. 2012 16:58
Re: Všichni na sebe budou furt čekat a včas se nedostane nikdo nikam.

Jasne. Ty dve minuty rozhodi hromadnou dopravu v cele evrope...

0 0
možnosti

aldik7

25. 1. 2012 10:47
Chm

Evidentně si někdo objednal negativní článek, že většinou to je přesně naopak- tedy že ujíždí busy, to se tady už nepíše. :-)

0 0
možnosti

znám 008 dívku, nemá dukáty

25. 1. 2012 10:51
Re: Chm

Autobusy si mají s vlaky konkurovat, ne kolaborovat. Železnice patří do století páry.

0 0
možnosti

pa4vel

25. 1. 2012 9:05
Článek plný nesmyslů

Vypravování vlaků v Lichkově je v kompetenci výpravčího, a výpravčí jak známo spolu s ostatními provozními zaměstnanci jsou již pod SŽDC,  když výpravčí vlak vypraví, fíra musí odjet, bus nebus. ČD jako dopravce s tím nemají vůbec nic společného. Na Sp vlaky v Lichkově je čas na přestup 12minut, to že autobus není schopen vyjet předem dané jízdní je problém OREDA a ne ČD. Pokud má autobus zpoždění a řidč ví, že má frekvenci do vlaku, má zavolat do Lichkova na nádraží výpravčímu a tuto skutečnost mu oznámit, lidi od dráhy nemůžou tušit jestli má autobus zpoždění 5 minut nebo třeba hodinu, dispečink neexistuje, takže je to jen na příslušném řidiči. Holt je nutnu si přiznat, že se OREDU optimalizace dopravy opravdu nepovedla to co vytvořili je nehorazný paskvil. Rv

3 0
možnosti

lasim

25. 1. 2012 8:44
Čekačka

Jak může vlak čekat na autobus, když autobus nezajíždí k nádraží, ale staví kdesi ve vsi a lidi dobíhají na vlak pěšky? Jak asi ten "nebohý železničář" může vědět, kdy který autobus dorazí? Kdo zná Lichkov, ten ví, že z nádraží na silnici vidět není a kdo zná prostředí na železnici ví, že řidič autobusu výpravčímu nezavolá, že se už blíží a že má lidi na přestup do vlaku. U vlaků to takhle ale funguje. Resp.za dob "unitární železnice" fungovalo. Sousední výpravčí řekne tomu dalšímu, ať počká, že tam má "frekvenci", nebo to na požádání udělá i průvodčí, ostatně taky proto fasují služební mobily, aby mohli výpravčímu zavolat. Ale autobusák to neudělá nikdy. Jednak je řidič, tak volat za jízdy nesmí, a navíc nemá zájem, protože je z "jiné firmy".

2 0
možnosti

bartik09

25. 1. 2012 16:53
Re: Čekačka

A vysilacky mit nemuzou, handsfree neexistuje a GPS lokator, kterej je v kazdym sluzebnim aute v autobuse bejt taky nemuze... Rekni mi co chces a ja ti reknu, proc to nejde. Mozna je z jiny firmy, ale plati ho stejnej kraj, tak si to muze, sakra, pohlidat, ne?:-P

1 0
možnosti

ivoš

25. 1. 2012 8:22
Opět za všechno můžou ČD.

Uvědomuje si tu někdo, že sestavit jízdní řád na železnici je, vzhledem k určité neměnné propustnosti tratí, daleko složitější, než vymyslet jízdní řád pro dopravu silniční? Tohle je prostě propadanda Česmadu a podobných organizací, jako před časem demagogická tvrzení toho typu, že železnice má mnohem větší spotřebu pohonných látek než silniční. Tady se prostě lobby snaží zničit železniční dopravu a hrabat si na svém písečku, a hlavně potom určovat ceny. A abych napodobil populárního Katana: P.S. Je mi úplně jedno, kam mě teď pošlete.

4 0
možnosti

í-mejlka

25. 1. 2012 7:56
Jak se říká:

Každá země má v České republice jedno velvyslanectví. Jenom peklo má dvě: České dráhy a Českou poštu.

1 0
možnosti

viking

4. 2. 2012 1:24
Re: Jak se říká:

S poštou souhlas:-)

0 0
možnosti

kolos.veliky

25. 1. 2012 7:37
Jízdní řády jsou rok od roku horší

To platí už hodně dlouho. Ale letošní rok tomu skutečně nasadil korunu. A bohužel si kraj našel specialisty na tvorbu jízdních řádů - OREDO.

2 0
možnosti

untrvasrman

25. 1. 2012 0:02
kdyz chtel buh

Uklidit vsechny debily, tak vytvoril ceske drahy.Za ty kecy by ten ajzbonak schytal ode mne minimalne stiznost na jeho arogantni chovani, v horsim pripade i par facek.aspon ze vlakem nemusim jezdit.

0 0
možnosti

Nikki01

25. 1. 2012 0:11
Re: kdyz chtel buh

proč? vždyt má pravdu. Za to můžou dopravní odporníci http://dopravni.net/glosy/12550/kdyz-do-vaseho-mesta-dorazi-dopravni-odpornik-zlepsit-verejnou-dopravu/

5 0
možnosti