- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkusme uvěřit pánům odborníkům přes pěší zóny Lejhancovi, Bajerovi a Hrubému, kteří tvrdí, že pěší zóna bez MHD a parkujících aut způsobí mrtvé centrum města.
Pokud tomu tak je, tak stejně mrtvá centra měst musíme přeci nalézt i v jiných krajských městech v ČR.
V posledních letech jsem navštívil snad všechna krajská města v zemi. Viděl jsem krásné pěší zóny v jejich centrech. Neviděl jsem, že by tam mezi lidmi jezdily trolejbusy či jiná MHD. Zato jsem viděl lavičky, zeleň a korzující lidi. Okolo pak prosperující obchůdky. Nikde před nimi neparkovaly vozy pánů majitelů... Fakt nikde! Podobně tomu bylo i v zahraničí.
Asi už špatně vidím, že vážení příznivci pěší zóny s trolejbusy, zaparkovanými auty a asfaltem bez zeleně a laviček...
Teď vážně: Kde v krajských městech ČR způsobila pěší zóna bez MHD vylidnění centra? Pane Bajere a spol, neposílejte mě prosím korzovat Tyršovými sady, parky v jiných krajským městech mají také. Nedaleko od pěších zón bez MHD.
Jo tím MHD tam jezdí hodně lidí, zejména nakupovat zlato, hodinky, hrát automaty a na kafe, hlavně senioři by to do herny měli chudáci o padesát metrů dál. Zajímavé je, že lukrativní místo u zastávky, kde byl Baťa (kdo ví proč se přesunul do toho afi :-D) zeje prázdnotou. Že se o to nepoperou....
Nevím ale, třeba v HK, a i tom ošklivým Náchodě je nejvíc obchodů v pěších zónách, protože to tam žije.... nehledě na to, že třeba v Náchodě to je jediná hezká část města, za kterou bych se nestyděl bejt Náchoďák, což o centru Pardubic říct nemohu....
To snad pan Lejhanec nemůže myslet vážně, že ne? Takže by bylo lepší se po tř. Míru motat nejen mezi trolejbusy a koly, ale i mezi autama? To se mi asi jen zdá....
K primátorce, té .......... nebeské, a jejímu ansámblu už se ani vyjadřovat nebudu. Užijte si to vážená, po příštím volebním období už tam asi nebudete.
Jestli vám jde o to, nemotat se mezi trolejbusy, koly a auty, doporučuji Karlovinu, Pernštýnské náměstí, Jiřinky, nebo třeba Afi. Tam trolejbusy, kola, auta nejezdí (pravda, že vás nepřejede agresivní cyklista nemáte jistotu nikde, ani na té vaší vyfantazírované živé pěší třídě Míru). A ani tam moc nikdo nechodí pěšky. Kromě toho Afi. Určitě budete vědět i o dalších místech v Pardubicích, kde se můžete motat bez trolejbusů, kol a aut. I bez hlavní obchodní třídy.
Asi již nemá cenu diskutovat, pouze konstatovat. To to město, snad; né snad, jsem o tom přesvědčen, jako jediné v ČR po roce 1989 v podstatě skomírá, a ti......co tu vládli, nic nedokázali, vlastně jo, vysávat pravidelně městskou pokladnu a nevyužít dotace z EU. A to, co jsem ve změnách zaregistroval, tak za vším stojí soukromé subjekty s vlastním kapitálem. No, přeci jenom, to málo co vládci města pro lidi-město udělali neodpovídá rozpočtu města.....
Modré ptactvo a spol. na radnici podporované a živené svými chlebodárci nedovolí čistou pěší zónu ani tu miniaturní. A paní primátorka je v tom podporuje. To její stanovisko a donekonačna hlasování znamená co ?? Možná na té židli ještě 3 roky vydržet. Vždyť dělala 4 roky náměstka panu Demlovi a jeho přisluhovačům a rozhodně není out, jak mnohokrát říká. A nejen Třída Míru je ostudou Pardubic. Ta mínus se stále načítají. A teď ještě ta Zlatá a VP v jediný den.
Otázka:Měla by být třída Míru čistou pěší zónou bez MHD?
Ano, ČISTOU, jen by mě zajímalo, kdo ji bude čistit.
Pobírači sociálních dávek v rámci veřejně prospěšných prací.
Všude na světě to funguje, jen v Pardubicích by to nešlo? Že by pan kavárník musel od parkoviště pěšky? No to snad né! Budou hlasovat tak dlouho, až mu to vyjde. Že už teď je třída Míru ostudou Pardubic je přece vedlejší...