- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo po této silnici jezdí, ví že je to hrůza hrůz. Jednoznačně je lepší vzdálenější varianta , tak jak říká tento posudek. Jedniné vesnice, které tím jsou dotčeny jsou Bohuňovice, sedliště a Kornice. ostatním to může být tak nějak fuk, protože budou "za dálnicí" tak jako tak. Nedovedu si představit, že by dálnice vedla od Řidkého k Litomyšli v místech mezi Sedlišti a stávající 35. Těleso dálnice měří 50 m, což by znamenalo, že by velice těsně míjela Sedliště i Litomyšl. Aby se tam vešla, musela by vést přesně v místě, kde je dnes linka vysokého napětí. Chudáci lidi v Sedlištích, co si postavili nové domky. Těm by to šlo skoro po zahradách. Pokud to půjde druhou stranou, tak se dálnice dostane do dolíku za JZD, kde to nebude tak vadit a hlavně to bude "po větru"
http://www.r35.eu/stavebni-useky/hradec-kralove–mohelnice/ostrov-mohelnice
Na druhé straně Litomyšle to zase odprdnou lidé z Němčic, Suché a Strakova, jelikož se trasa v těchto místech tlačí maximálně směrem k těmto obcím, jelikož vlivní bývalí zastupitelé prodávají stavební pozemky za nehorázné peníze a tyto pozemky by jim přilehlá stavba dálnice znehodnotila.
a kazdej bude tvrdit neco jinyho. Verim ze na zivot v litomysli bude mit vzdalenejsi trasa jiste kladny vliv, otazkou je zda-li to tak budou videt i v okolnich obcich ke kterym se to logicky priblizi