- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu celou tuhle frašku. Zvýšit rychlost až na 120km/h (=limit +30) lze zcela bez problémů běžným správním rozhodnutím. Stejně jako je na posledním úseku R35 u Olomouce před Globusem, kde je čtyřpruh neoznačený značkou silnice pro motorová vozidla, ale dopravní značkou je tam povolena rychlost 110km/h.
A druhou možností je označit úsek značkou silnice pro motorová vozidla a na něm případně snížit rychlost (což je zbytečné, 130 by tam klidně mohla být, o zatáčce u Vesny se vede naprosto zbytečná debata, na D1 jsou horší místa)
O mýtě ta komedie je.
Rychlostní komunikace může být i R7 s autobusovou zastávkou, nájezdem bez připojovacího pruhu(silnice kolmo k R7, zakončená stopkou),... a dokonce na pár metrů je r-ko přerušené kvůli přechodu pro chodce.
Tady je postavená nová silnice se svodidly uprostřed i po stranách a přitom se může jen 90km/h. Možná se bude moci jezdit "dokonce" 110 km/h. Kdo připustil to mrhání penězma na svodidla? Na 90km/h nebyla nutná. Zase nějaká malá domů borců z ŘSD. Na Moravě je několik čtyřproudých silnic, které nemají svodidla vůbec a může se tam jezdit 130km/h. Jak je to možný, kdo to schvaluje? Tady v tom našem kraji máme nějaké podělané úředníky.
protože to schvaluje někdo kdo má IQ houpacího koně
bezva rejžoviště
23 minut vlakem, 14 minut autem. Pan redaktor určitě u jízdy autem měřil čas od nádraží k nádraží a ne od cedule k ceduli, že?
Ve 3h v noci to dám v pohodě