- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Třídě Míru (dříve Stalinově, Wilsonově atd.) není jediný "obchůdek", který by se vymykal jejímu geniu loci. Jakékoli zlepšení jejího stavu by pak působilo jako pěst na oko. Takhle to všechno pěkně ladí, na protiskluzových žvýkačkových chodnících intimně vrážíte do spoluobčanů a reklamních poutačů, v zimě pak do sněhových závějí. Občas vás za uchem bodře polechtá zpětné zrcadlo trolejbusu... V létě se můžete vyhřívat na solární pláži před vyškovským Magnem, pravou českou zeleninu a ovoce nakoupíte v jediné tržnici ve městě. A nezapomeňte, že si zde po většinu dne můžete dopřát ovou gastronomii od USA až po Turecko. Které město to má? Chraňme naši Broadway s podhledovou zelení před cizáckými móresy! Kde jinde můžete volně pendlovat centrem města mezi dvěma nákupními centry vlastním vozem či na svém bicyklu a cestou si na nákupy vydělat v herně dle svého gusta? Ani v Hradci Králové ne!
pardubická pěšizóna = šidítko pro blbce
až se na Třídě míru nebude dát zásobovat bez ohrožování chodců, až tam nebude jezdit MHD a zůstanou tam jen herny......tak pardubičtí blbci možná objeví ameriku, ale to už bude pozdě
zřejmě správně pochopila, že nic nevymyslí, že jediná šance, jak vrátit život na třídu Míru je zbourat AFI a protože to zrovna není moc reálné, tak teď předhodí celý problém veřejnosti, aby potom mohli radní říkat, že přeci měli spoustu skvělých nápadů, ale hloupá veřejnost je nepochopila a odmítla...
Podívejme se, prosím, do jiných podobně velikých (či dokonce menších dříve také okresních) měst v Česku i v zahraničí a pak vynášejme soudy. Odpovězme si např. na tyto otázky:
Jsou v podobných městech v civilizovaných zemích pěší zóny s lavičkami, zelení naprostou prioritou pěších a bez MHD naprosto běžné?
Jsou tato místa, kde je vyloučená doprava, ale je příjemný pobyt pro lidi, prázdná, vylidněná, zcela bez života?
Mají takto vyřešené pěší zóny zvládnuté zásobování?
Až si odpovíme např. na předchozí otázky, pak nebudeme muset vymýšlet speciální pardubické řešení jakéhosi kočkopsa pěší zóny s průjezdnou trasou pro trolejbusy a občas také nějakými auty, co budou mít povolení od Magistrátu či policie...