- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
NA rozdíl od příspěvků pode mnou, já říkám: konečně někdo užitečný. Pardubice jsou cyklistů ráj a jsem rád, že nespí na vavřínech. Kéž by někoho takoého zaměstnalo Brno, tady jsou cyklostezky pouze v plenkách.
jo ty nejsi odsud, hm, tak se přijeď podívat do Polabin, tam nám mistr vymyslel,že vedle cyklostezek na chodnících,bude hned o 1,5m dál další, přímo na silnici....
tak, jako v Utrechtu a jinde..okolo břehů řek jsou nádherné holubníky, ve kterých je dosýpáno zrní s antikoncepčními prostředky, je v tom nějaký prášek proti parazitům atd..holubi tak nejsou v památkové zoně,protože mají všeho dostatek u řeky....určitě je to smysluplnější než funkce cykloúředníka!!!!
Další zbytečná funkce, hlavně aby se něj nestal cykloterorista.
Proč na plánování a vytváření podmínek pro cyklisty potřebujeme dalšího úředníka? Byť je zatím placen z nějakého fondu. Na to přece by měl stačit dopravní odbor.
na kole jezdím po městě každý den, takže nic proti stezkám pro cyklisty. Ale ten paskvil na bělěhradské mi připadá naprosto zbytečný. Řekl bych, že to jsou vyhozené peníze.
Šeptá se, že jeden nejmenovaný vedoucí z Odboru dopravy si před koncem volebního období chtěl zajistit malou provizi ... to, že po volbách na místě dál sedí je vidět v prodlužování či přidělování vyhrazených míst v centru města pouze určitým prominentům
Nápad na první pohled dobrej, ale například ten cyklopruh v Sladkovského a Smilovce je velice nebezpečnej a to proto, že vede těsně vedle parkujích aut a tudíž pokaždé, když auto vyjíždí z parkoviště je to akorát dobré, že cyklistu sundá - to samé po otevření dveří ... trochu myslet dříve než konat by bylo dobré.
Zobousměrnění pro cyklisty ve Smilovce a Sladkovského mi přijde hodně dobrý. Je pravda, že je tam míň místa, ale nikdy jsem tam nezažila nějakou kolizi. Když řidiči vědí, že tam tohle opatření je, musí si holt dávat pozor. Cyklisti se navíc nemusí řídit přesně značením na vozovce, není to cyklopruh, ale cyklopiktokoridor (stačila by jen klasická dopravní značka, ale cyklopikťák má za úkol víc upozornit), tudíž se z něj cyklista může vychýlit a jet víc od kraje.
Pane Jirso, jistě pro Vás nebude problém nalézt všechny přechody pro pěší k nimž vede cyklostezka, a zvážit, kde by bylo vhodné a možné vést podél těchto přechodů pro chodce i přejezd pro cyklisty (místo, kde cyklista NEMÁ přednost před auty, ale nemusí slézat z kola). Současné řešení, kdy by cyklista měl přes přechod pro chodce vést kolo, je v řadě případů neefektivní a zbytečné.
Jistě také dohlédnete na to, aby trasy pro cyklisty nevedly "do nikam". Krásným příkladem budiž pěkně vyznačený pruh pro cyklisty na 17. listopadu ve směru na sever (= od podjezdu k AFI). Za podjezdem krásný cyklopruh, po pár desítkách metrů se však ztrácí a dál už ať ti cyklisto pomáhá štěstí či ten nahoře.
Podobně také nějak tajemně na Smetanově náměstí (to je to jak na něm proběhla obávaná "revitalizace po Pardubicku") končí cyklostezka vedoucí ze třídy Míru po náměstí Republiky vedle divadla.
Za úvahu jistě stojí, zda by nemohla být povolena jízda cyklistů pod Zelenou bránou s následným přejezdem silnice