- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani jedno z nabizenych, nejvic hori dlouholeta ostuda TRIDA MIRU !!! Jestli se neprovede neco s ni, tak zivot ve meste do par let CHCIPNE!
V místě plánovaného tunelu býval kdysi protiatomový kryt. Snad už tam není.
Nic jiného nemůže člověka se selským rozumem napadnout při uvažování nad "příkopem s poklopem"!!! TRAPNÝMI kecy o pěší zóně zcela pomíjejí fakt, jak budou řešit křížení chodců a 70% celé městské MHD, která přes náměstí povede stále po povrchu!!! Bude přechod nebo semafory? Výsledek bude, že auta budou stát dole v příkopu a MHD nahoře s chodci na semaforu!!! Takže skutečná změna k lepšímu!!! To je fakt na Chocholouška!!!
A určitě se to zavře možná na rok a nikde jsem nečetla, jak budou řešit náhradní dopravní trasy, kudy povede obchvat (objížďka). To by mě zajímalo obzvlášť, už tak je město ucpané ze všech stran.
je varianta úplně zbytečná a hlavně ze všech variant nejdražší na provozní náklady. Na Perštýnské náměstí vůbec neproudí davy lidí, nikomu se nic nestane, když si chvilku postojí na přechodu a těm pár nedočkavým bohatě stačí funkční podchod. Takže je to dle mého názoru naprostá zhovadilost. Proud aut lze řešit v budoucnu odklonem dopravy a potom může vzniknout daleko větší plocha a hlavně bez žádného tunelu. Ten by se potom musel zasypávat!! Pardubice mají tolik peněz na rozhazování, že si chtějí přibrat náklady na provoz tunelu? Za to by bylo lacinější opatřit stávající podchod pojízdnými schody.
Omlouvám se za názor.
Třída Míru je OSTUDA PARDUBIC! To má být centrum a vizitka Pardubic?! FUJ! Vykašlete se na tunel, udělejte z tř. Míru pěší zónu!
Naprostý souhlas. Jen se obávám, že právě na to není projekt a tudíž by se to nestihlo připravit, aby se prostředky vyčerpaly. Zahloubení je podle mého názoru zbytečný luxus. Ikdyž např. v takové Paříži fungují naprosto skvěle u Louvru. Jsem pro asi tak dvojnásobně širší přechod z třídy Míru pod Zelenou bránu. To by mi k lepšímu propojení třídy Míru se starým městem stačilo. A rezavějící hala? Snad si někdo nemůže myslet, že za 130 mio postaví funkční společenské centrum? Na to budeme muset ještě pěkně dlouho šetřit...
Však také zkuste hádat, z čí hlavy ten nápad vypadl. Nebyl to nikdo z radnice, ale ze stavební firmy, která v podobě trojského koně - blba Taubera - implantuje (celkem úspěšně) tuto myšlenku obyvatelům Pardubic. Jsou tři důvody, pro které je nemyslitelné pouštět se do této investice, prospěšné pouze stavební firmě. 1. zúžení frekventované čtyřproudové ulice do dvou pruhů = nesmysl č. 1. 2. stavět v bývalém říčním korytu = nesmysl č.2 a 3. pouze přeložky sítí pod frekventovanou částí města ukrojí min. polovinu ze 130 mil. a logicky se stavba prodraží nejméně o 40-50 procent, ostatně jako všechny městské investice = nesmysl č. 3 (aby bylo cash pro pány politiky, že p. Fraňková, Taubere, Brendle, Bílku a Rozinku?!?!?). Pustit se do tohoto stavebního experimentu s autobusy nahoře je zločin. Takže asi tak. To je leitmotiv této diskuze o zahloubení dopravy. Nesmysl po všech stránkách. Chce se mně zvracet, velebnosti...
Hleďme, kterak my v Pardubicích tak nějak všemu rozumíme. Architekt Walter vypracoval projekt ZAHLOUBENÍ (ne tunelu) před Zelenou bránou. Zná podloží a historii místa. Na rozdíl od kritiků projektu považuje podloží za výhodu (snadné a rychlé vytěžení zeminy z povrchu, nikoli ražení podzemního tunelu).
V Pardubicích však dle této diskuze máme řadu expertů, kteří už teď vědí, že to nepůjde. Pod Grandem však je ve stejné hloubce jako je zamýšlené zahloubení dopravy podzemní parkoviště i prodejna Billa. Nevšiml jsem si, že by tyto prostory měly problém s bývalým řečištěm či podložím. "Odborníci" zde tvrdící, že zahloubení dopravy v Pardubicích u Zelené brány je nesmysl, to však vědí lépe než my všichni včetně těch, kteří na své znalosti mají vysvědčení z univerzity a své schopnosti potvrdili dlouhou úspěšnou praxí.
Místní diskutují experti také už dopředu znají konečnou cenu akce, dobře také vědí, jak a kdo se na akci napakuje.
Nalezli jste v předchozím jediný argument proti zahloubení?
Jak dlouhý má být ten tunel? Podle obrázků soudě tak maximálně 200m.
Do tunelu ano, ale musí být zachovány všechny 4 pruhy. Zúžení ničemu nepomůže, naopak to bude dopravní katastrofa. Dělat takováto rozhodnutí lze pouze za předpokladu, že bude řešení koplexní, každá polovičatost se velmi nevyplácí.
Ještě je potřeba vybrat správného dodavatele, předem vyřaďte ty neschopy, kteří opravovali Anenský podjezd, ti už svoji neschopnost ukázali.
Mě teda vadí že nahoře opět bude pruh pro autobusy.Na co?Stejně jako jsou plánovaný pruhy pro trolejbudy na snad v budoucnu zrekostruovaný pěší zoně na Třídě míru.Taky blbost
Město ty peníze nemůže utrati za přestavbu křižovatky u Parama - křižovatka totiž patří státu a město Pardubice tak nemůže za tyto peníze investovat do něčeho, co není v jeho majetku.....