- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, místy chybí připojovací pruhy, nebo jsou příliš krátké, některé zatáčky příliš ostré - to zas bude bouraček...
Tak i to je pokrok, dnes se tam běžně jezdí 130 km/h, proto lze doufat, že omezení rychlosti na 110 km/hod nebude až tak tragické.
dvoukolejná trať mezi PCE a HK aspoň na 120 km/h
Jak ministerstvo tak pan Línek zapoměli říct to nejhlavnější - spolu s ostatními podobnými úseky (tuším celkem 13 vcelé ČR) bude Hradubická zpoplatněna. Plánuje se umístění zančky Silnice pro motorová vozidla v kombinaci s omezením rychlosti na 110km/h. Takže na ten kousek z Pardubic do Hradce, který navíc bude zkrácen o místa s omezenou rychlostí bude nutná dálniční známka. A jak víme, ministerstvo hromadně ruší výjimky, které byly v blízkosti měst. Takže značky Bez poplatku se zřejmě nedočkáme a budeme jezdit po úzké, přeplněné a nebezpečné silnici přes Vysokou nad Labem, na kterou se přesunou ti, kteří jinak dálniční známku k ničemu nepotřebují. Ale hlavní je, že do eráru přibudou další peníze připravené k rozkradení.
Tak to tam holt místní obyvatelé pak musejí zablokovat, chodit přes přechody - neznám to tam, aby dosáhli toho, že motoristé budou jezdit po "dálnici"... ale ono stejně za pár let dojde ke zpoplatnění i silnic 1. a 2. tříd, prostě se bude platit za každou jízdu... a nakonec dostaneme krabičky i my - chodci a podle toho, kolik toho nachodíme po městě, tak pak zaplatíme městu za údržbu chodínků. Kdo bude sedět doma a nikam nechodit, vydělá / ušetří. Zní to sice šíleně, ale spějeme k tomu...
Chce se mi říct, jenom? Na dálnicích už dávno mělo být aspoň 160 (tedy myslím na dálnicích a ne tankodromu jako je D1) a na takové cestě klidně 130. Přece jenom ploužit se s dnešními auty někde 90 nedává moc smysl.