Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklostezka u Parama je v dezolátním stavu, oprava zatím nebude

Úsek, kde minulý pátek v Pardubicích zemřel řidič auta a dva cyklisté, které srazil, je v dezolátním stavu. Nejvíc v ohrožení tam jsou právě projíždějící cyklisté. Tato cesta začíná nadjezdem u Parama. Ministerstvo místním vzkazuje, že na opravu peníze nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

magistr kelley

Objet. Dobře, ale kudy ????

Dobrá rada nad zlato - cykloztezce se vyhněte. Jenže jak? Jediná možnost je přes město - za 380m cyklostezky 7,5km městem, kde jde o ústa nejméně stejně jako na nadjezdu u Parama - jak na Palackého třídě tak ještě víc na tř. 17.listopadu. V Pardubicích mohou na kole jezdit již pouze sebevrazi.

0/0
3.8.2011 16:01

Radas Ukrutas

Výbava

By mě zajímalo to kolo.Kde má pan aktivista brzdy a odrazky?To chce někoho poučovat když si ani neumí dát na kolo zvonek?A takových podobných co jim povinná výbava nic neříká je v ulicích plno.

0/0
2.8.2011 13:49

Koholik

Re: Výbava

jen technická... zvonek a blatníky nejsou povinná výbava

0/0
3.8.2011 18:12

__anart__

Ideální by byla lávka za nádražím pro pěší a cyklisty

Konečně to někdo řekl i v médiích:

"Ideální by byla lávka za nádražím pro pěší a cyklisty. Na peronu jsou pro ni dokonce už připraveny piloty. To je nejúčinnější řešení," říká Jirásek.

Lávku přes kolejiště spojující Duklu a nádraží postavili krátce po roce 1989. Sloupy přes kolejiště stojí doteď, vlastní lávka někde tiše zrezla, nikdy nebyla na sloupy nasazena. Nyní se vše svádí na to, že by lávka nebyla bezbariérová, tudíž ji nelze dokončit.

Z dukelského náměstí by to na nádraží bylo přes tuto lávku na nádraží pouhých 10 minut chůze. Stačí vyzkoušet, když půjdete přes koleje. Ovšem toto nedoporučuji, hrozí seznámení s pendolinem.

Smutný osud lávky přes kolejiště je vizitkou celého porevolučního období. Na jeho začátku byla snaha dělat něco pro lidi, odstraňovat bariéry, které zavedli komunisté. Nyní už jsou pouze výmluvy, proč to nejde. Dukla asi zůstane kolejemi a odporným vraždícím Paramo mostem odříznutá od zbytku města nejméně do další změny režimu.

+5/0
2.8.2011 13:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.