Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubice, Svitavy i Litomyšl mají smůlu. Na jejich obchvaty chybí peníze

Seznam měst, které čekají na obchvaty, je dlouhý. Pardubice, Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Lázně Bohdaneč a další města si od dopravy v dohledné době neuleví. Ministerstvo dopravy totiž vzkázalo, že má peníze jen na rozestavěné stavby. Jistotu nemá ani Chrudim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Joey nikdy neodejde

A to je dobře

furt by akorát cpali prachy do stejných měst. Co je mi po Svitavách nebo Litomyšli? Nedal bych jim aspoň 50 let ani korunu - za trest, jakými esy nás všechny oblažili. Litomyšl nás oblažila vyžírkou a poslaneckým gaunerem Severou, ten má na triku kupu zpackaných zákonů a připravil stát o pěkných pár miliard a ze Svitav je zase slavný rodák Pepa Jindra, ten má na triku taky nějakou tu miliardu (MS Liberec). Ať se místní s důvěrou a klackem v ruce obrátí na ně, můžou ty obchvaty zaplatit ze svého.

0/0
26.7.2011 22:18

srutic

Re: A to je dobře

hm tak to je vskutku inteligentní argumentace hodná absolventa zvláštní (pardon praktické;-D) školy. Ono totiž ze všech ostatních měst v republice pocházejí jen čestní a spravedliví politici.Rv

0/0
27.7.2011 22:21

tomas_s

:-)

Když bude R35, stačí nám snad přivaděče (nebo co to je)...

0/0
26.7.2011 17:47

akro

Re: :-)

Samozřejmě. Mluvit o obchvatu měst, kolem kterých povede R35 je naprostá pitomost, stejně jako blábol o obchvatu Lázní Bohdaneč, kudy už vede D11 a žádný další obchvat není potřeba. Co je ale potřeba je vyhnat z I/36 kamiony a dostat je na dálnici a přes Opatovice do Pardubic, ostatně tak je vedeno i značení tras. Jenže na D11 se platí a na I/36 se neplatí. A to jde dvěma způsoby: buď mýtem s cenou dvakrát vyšší než je na dálnici (což český ouřada stejně nepochopí a tedy ani neudělá) nebo traverzou zavěšenou 3,6m nad silnicí na každém vjezdu do města (což český ouřada nepochopí a tedy neudělá). Takže neřešitelná situace, neměnící ovšem nic na faktu, že obchvat je nesmysl.

0/0
26.7.2011 19:21

srutic

Re: :-)

tak konkrétně u Vys. Mýta by se obchvat stal částí R35, pokud si myslíte že obchvat je pitomost tak pitomec jste vy, přečtěte si pořádně článek a pak reagujte.

p.s. A co budete dělat s těmi kamiony v Pardubicích (většina stejně jede na Olomouc, z Pardubic přímo ideální spojení že?;-D)

0/0
27.7.2011 22:15

akro

Re: :-)

Potřeba je R35 a restrikce v místech, kde kamiony jezdit nemusí nebo nemají a přesto jezdí. Pokud máte problém s chápáním obsahu psaného textu, navštivte lékaře, třeba ještě není pozdě.

0/0
29.7.2011 9:49

honzasl

Salámová metoda.

Ok, beru, prachy nejsou. Ale doufám, že do doby než se "najdou", že se příprava stavby nezastaví, že mezitím proběhne projektové, územní a stavební řízení, že se postupně, jak finance dovolí, vykoupí pozemky a zahájí archeologický průzkum. A díky tomu bude stavba připravena bleskově odstartovat, jakmile budou peníze.

Jenže u nás se stavba zastaví se vším všudy a najenou se všechno bude honit. To je prostě jak s našimi dálnicemi - trasy už jsou známé 50 let - jak je  možné, že pozemky nejsou dodnes vykoupené....

P.S. V situaci, kdy nejsou prachy a máme kupu nezaměstnaných by se mohly zahájit alespoň zemní práce. Prostě by se nasadily opět krumpáče a lopaty. ;-D

0/0
26.7.2011 16:57

zdenanek

Re: Salámová metoda.

................. tak např. křižovatka Paramo : pozemky jsou vykoupeny, stavební povolení také je, a co. Prostě ten spolek v Praze na Východní Čechy , mírně řečeno, kašle. Tak co dál? Třetí defenestraci , Asi to bude potřeba, protože Praha je stát ve státě a pro regiony neplatí žádná pravidla. Co už těch keců jsme slyšeli. Dále jen slova pana Kalouska a spol..

0/0
26.7.2011 19:11

akro

Re: Salámová metoda.

Ehmmm, copak tam vlastně dělá bývalý podzimní hejtman Ivošek Toman? Neměl on odpovídat za rychlou dostavbu R35? V podstatě dnes nejdůležitější dopravní stavby v CZ, která notně uleví schodišti, zvanému Dé Jedna? V Praze nějak zapomněl, že družba se Skanskou při 300 milíonové opravě Wonkova mostu a další zakázčička na veledíle u Opatovic za skoro dvě miliardy byly slušným zdrojem "životních zkušeností" a zapadl do hlubokého ticha. Že by měl starosti se soukromým investováním volných financí?

0/0
26.7.2011 19:27

tomas_s

Re: Salámová metoda.

Ten chlap postoupil.

http://www.ivo-toman.cz/stalo-se/jmenovani-do-funkce-namestka-ministra-dopravy.html

0/0
27.7.2011 6:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.