- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud bude v ceně vlaku započítán každý kilometr koleje a autobusy budou osvobozeny od silniční daně a dálničních poplatků, bude vždy autobus vycházet levněji.
Připočítejte k dotacím na autobusy náklady na opravu silnic a pak počítejte náklady na dopravu. Přesun dopravy z kolejí na silnice jen podpoří autobusové dopravce a zničí silnice druhých a třetích tříd. Na jejich opravu si přitom kraj chce brát milionové půjčky.
Těmito úpravami, kdy bude třeba přestupovat z vlaku na autobus a zase na vlak jen cestující ubydou.
Neměli by spíše představitelé kraje tlačit na vlakové dopravce, aby jízdní řády nastavovali podle občanů dotčených obcí a ne jak se jim to líbí.
Souhlasím s tím, že kraj by měl tlačit na vlakové dopravce. Ono se to hezky podniká, když bez konkurzu dostane dopravce zaplaceno za spoje, které si sám vymyslí.
Ohledně ceny dopravní cesty bych nezapomínal na to, že koleje jsou jenom pro vlaky(osobní a nákladní), zatímco silnice jsou i pro individuální dopravu(motocykly, osobní auta, případně pěší chodni) a soukromou dopravu(zájezdový bus). A silnine druhých tříd se nezničí, protože přeci kraje neplýtvají a staví silnice tak, aby unesli "auto" o hmotnosti několika tun - v opačném případě je to loby stavebních firem.
- když ti nahoře neví jak to vypadá dole !
Jinak jsme samozřejmě rádi , když v Praze to vědí vše nejlépe a blbci z kraje jim to odkývají .....
Máš pravdu.Je smutné že to neví ani na Kraji v Polabské nížině.Jsem moc zvědavý na první ohlasy po zimě.
než přímý důsledek socialisty podporovaného monopolu ČD na provoz železniční dopravy.