- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc tedy bude spesny vlak projizdet vetsinu zastavek, aby pak tyto zastavky po stejne trase paralelne musel obslouzit autobus, ktery tak bude krajem zbytecne objednan navic ? Je pro to nejaky logicky a ekonomicky duvod ? Samozrejme mimo duvodu ktery se primo nabizi... tedy, ze OREDO je podplacene autobusovou lobby.
Protože pak by to už nebyl spěšný vlak.
když o rušení spojů rozhodují ti, co si vozí celý roky zadek jen v osobních a služebních autech A když provokativně jedou Pinďolínem z Praha do Ostravy, tak z nich TV a noviny dělají VIP celebrity
Idealni by bylo, kdyby o nich rozhodovali ti, co je plati. To znamena obcane co rocne odvedou rekneme 100 tisic a vic na danich.
Ze nekdo preferuje zivot na venkove je pekne a ja mu to neberu, ale at vynda ruku z me kapsy a zaplati si dojizdeni ze sveho.
Teď se ukázalo proč nepustili Jančuru na lokálky, to by nemohli kámošům dohodit autobusy. Jestli má někdo lepší vysvětlení?