- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby místo toho raději dal peníze na železniční trať, která potřebuje zdvojkolejnit. Mezi těmito dvěma městy je čilý ruch, lidí tudy projede více než po silnici a navíc se to už má řešit několik let.
Skvělý nápad. Ostatně už dnes se tam jezdí i 120 a to bez nehod. Nehody jsou pouze v místech staré, nevyhovující silnice.
a do povinné výbavy vozidla černej pytel 2 x 1metr se zipem a náhrobní kříž s nápisem zde nám ministr umožnil spáchat sebevraždu...........................
proč 110 , proč ne rovnou 200?dyk mrtvých je tak málo...............
proč chce podruh Bárta snižovat rychlost na hradubické? jezdím tam denně a vozíme se v naprosté pohodě a bez stresu 120-140 km/h....
Nejde o to kolik tam lítáte vy, ale kolik je (bude) tam povolené... ačkoliv se to už delší dobu nezdá (vypadá to jako že policie na měření víceméně rezignovala, až se mi to skoro nelíbí), někteří se přecejen snaží předpisy nepřekračovat (nebo max. o trochu)...
Ale je tam příliš mnoho ALE, takže, pane ministře, teď tu O Červené Karkulce....
a já tam jezdim 130 a bylo mě divný že proč ostatní se plouží jak šneci. už vím proč
Tady se postaví 4-proudá silnice s kompletními svodidly, to vybavení silnice stojí hromadu peněz, a pak se zjistí, že je tam možné jezdit jenom 90-kou. Už by to chtělo používat mozek!! Buď se to vybavuje jako rychlostní silnice (a pak to mají dotáhnout úpravami až do její homologace) nebo se má šetřit, a pak z toho udělat normální silnici. Tohle je kočkopes - vypadá to jako dálnice, ale není to dálnice . Je to jen vhodné pro buzeraci lidí policajtama.
Ale kdeže, tu šířku a vybavení udělali tak jak udělali aby tam bylo míň nehod (především způsobovaných často dementním vjetím do protisměru na čtyřproudovce). Dva pruhy v každém směru jsou zase kvůli kapacitě. Takže až potud správně. Dělat to jako dálnici (šířka, odstavné pruhy, poloměry zatáček, nájezdy) by bylo dost drahé, netroufnu si takhle předem říct určitě ale nejspíš i zbytečně drahé, koneckonců to není nijak zvlášť dlouhé, to by se "plná" dálnice moc neužila.
Takže je to jak to je, a jestli se tam dá s rozumnou úrovní bezpečnosti jezdit 110 (čož je otázka konsensu nějakých dopravních odborníků, nikdy to nebude absolutně přesně, viz např. v Rakousku se legálně smí 100 na každé normální silničce klidně i klikaté jak had) tak by bylo celkem vhodné aby tam taková rychlost byla značkou povolena. Nechápu kde je problém, to napsali zákony tak že když se sezná za bezpečné někde jezdit rychlostí X, tak není možné tam takovou rychlost značkou vyhlásit? Tak to je kok...na.
tak to asi změnit kategorie silnice - 37ka je stavěna v "parametru" eRka
mnohde je komfortnější (u Ohrazenic), než D1