Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auta před Zelenou bránou v Pardubicích budou jezdit pod zemí, podívejte se

Vedení pardubické radnice začíná připravovat zakopání čtyřproudové silnice na náměstí Republiky. Chce tak pro pěší propojit třídu Míru a historické jádro města. Projekt se má vejít do 100 milionů korun, dřívější odhady byly 800 milionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leftism and censorship killer

Vyhozené prachy ala ČSSD

hlavně že spřátelené stavební firmy dostanou své zakázky, že soudruzi oranžoví? :-/Rv

0/0
1.3.2011 22:37

loogieboy

Kocourkovsti by se nemuseli stydet

Pardubice dlouhodobe trpi spatnou dopravni koncepci a misto napr. dostaveni okruhu si vybuduji tunel (v obou vyznamech ;-D) uprostred mesta, ktery dopravu jenom zhorsi... bravo

0/0
1.3.2011 15:27

insiderx

Vůbec nejde o

vyřešení dopravní situace v centru, nýbrž o počátek investiční akce pro spřátelenou stavební firmu. Toto je začátek, takto se to dělá. Ukáže se na problém, vymyslí se sebeabsurdnější řešení a posléze se pracuje na jeho realizaci. Jde o penězovod město - firma. S tímto úkolem ten prosťáček Tauber na radnici sedí. Jeho popis technického řešení je k smíchu. Ty má svatá prostoto... A popznamenejte si, pokud by snad, nedej Bože, k takovému zvěrstvu došlo, tak jej bude provádět firma Chládek a Tintěra, která si bulíka Taubera vodí jak na provázku, že Jindříšku...Rv

0/0
21.2.2011 12:20

akro

Re: Vůbec nejde o

Nepleteš si jména? CHT prosazoval někdo úplně jiný, tuším že dnes svou erudici s veřejnými zakázkami předvádí na ministerstvu.

0/0
24.2.2011 22:07

Daf2

Re: Vůbec nejde o

To je neuvěřitelné. Nikdy jsem nečekal, že

absolvuji registrační proceduru do diskuze iDnes, abych mohl reagovat na

vševědy, jejihž mentální onanie je v diskuzích často k vidění. Pane

"insiderx" a pane " Leftism and censorship killer", předem

se omlouvám, že  moje hranice..........

0/0
2.3.2011 0:34

jollyjokes

To budou zácpy!

Vypadá to hezky, ale stažením dopravy do dvou pruhů vzninou ve špičce fronty až do Polabin. Obávám se, že nervózní řidiči budou jezdit vrchem po pruhu MHD. Takže se stejně nic moc nezíská.

0/0
19.2.2011 16:42

verkas

Není to nic megalomanského

Bože jak typické pro Pardubice. Malý kousek parčíku mezi bankou a kostelem a hned tam plácneme nějakou betonovou škatuli. Copak by v centru města nemohl kousek zelené přírody zůstat? To je opravdu důležitější výhodně prodat každý plácek, který ještě zbývá?

0/0
19.2.2011 15:39

aaabbbcccddd

To už tu jednou bylo

To už tu jednou bylo. Řešení naruby. Podchod pro chodce bez užitku ještě dodnes hyzdí okolí Zelené brány. Nevím, je-li to v době krize rozumné řešení. Celé Pardubice marně čekají na smysluplný obchvat, který by odvedl dopravu mimo centrum a ulevil městu a zlepšil situaci i v tomto místě.. Místo toho se vymýšlejí další blbosti a megalomanské pomníky, které nic neřeší.;-(

0/0
19.2.2011 12:01

wildchild

Re: To už tu jednou bylo

A toto je podle mně uhození hřebíčku na hlavičku ;-) jestliže něco v dopravě hoří, je to severo a jiho východní obchvat... pakliže někdo potřebuje od Hradce na Holice, možná by potom nemusel přes centrum města ;-D

0/0
19.2.2011 15:05

Křišťálová briketa dnes

Pardubice budou šeredný i s tunelem

R^

0/0
18.2.2011 16:39

formess

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

S briketou do kotle...

PARDUBICEV

0/0
18.2.2011 17:05

wildchild

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

nicméně má pravdu.. jako město jsou Pice skutečně škaredý

0/0
19.2.2011 15:01

jollyjokes

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

To je otázka vkusu. Znám dost lidí zvenčí, kterým se Pardubice líbí víc než "salón republiky".

0/0
19.2.2011 16:47

wildchild

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

samozřejmě, o tom není sporu. Otázka líbí se - nelíbí se, je otázka vkusu... Nicméně, pro mě osobně jsou Pardubice jen přerostlá vesnice ;-) Historické centrum je jen oblopeno sídlišti - Polabiny, Závodu Míru, Dukla, Višňovka, Pardubičky, Na drážce, Studánka, Dubina...;-D

0/0
21.2.2011 14:00

loogieboy

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

obklopeny sidlisti? vsechny jmenovane jsou hodne daleko od cetnra. To je podobny nesmysl jako rict, ze praha je prerostla vesnice, ze ma centrum obklopene sidlisti....

ale co taky ocekavat od diskutujicich tady, ze? ;-D

0/0
1.3.2011 15:26

Leftism and censorship killer

Re: Pardubice budou šeredný i s tunelem

teď sis asi nakecal do mechovejch kalhot co? :-P

0/0
1.3.2011 22:39

lenínek

Skleněná škatule

...to si někdo z "vyvolených" rezervoval kancelář nebo restauraci (?) s výhledem na zámek ;-D

0/0
18.2.2011 10:37

jollyjokes

Re: Skleněná škatule

Ne, to je vyhlídka na rudoarmějce. Aby se mu lidé mohli podívat tváří v tvář. ;-D

0/0
19.2.2011 16:49

lenínek

Skleněná škatule u banky

To už si někdo z "vyvolených" nějakou kancelář nebo restauraci(?) s výhledem! ;-D

0/0
18.2.2011 10:35

lenínek

Nové Náměstí Republiky

Na první pohled vypadá nové pojetí dobře, ale pokud se přenesu do reality a uvědomím li si ten počet busů MHD, pak to kazí všechen můj první dojem. Už si představuji jak tam ve velké rychlosti přejíždějí autobusy (a že jezdí někdy sakramentsky rychle!) ... pak jak se napojují do dalších pruhů v zatáčce za divadlem...možná to chtělo udělat tunel trochu delší... těžký úkol pro architekty. Držím pěsti! ;-)

0/0
18.2.2011 10:31

wildchild

Že by? Konečně?

Asi největší trapas v centru města - "reprezantativní" Náměstí republiky je totiž vlastně čtyřproudá silnice, kde se střetávají neustálé proudy aut, vozidla městské hromadné dopravy a zoufalí chodci snažící se dostat přes silnici ;-D:-P

Takže já su jednoznačně pro.. Na druhou stranu se obávám už každé připravované stavby v Pcích, jelikož naprostá architektonická nekoncepčnost je dlouholetá tradice Pic 8-o

0/0
18.2.2011 9:25

spinavy_pradlo

Re: Že by? Konečně?

Takže když z ucpaných čtyř proudů stáhneme dopravu do dvou, tak nebudou zácpy? Mám pocit, že to bude přesně naopak, kolony budou stát až do Čivic!

0/0
18.2.2011 9:46

wildchild

Re: Že by? Konečně?

Souhlas. Ale nevšiml jsem si v článku, že by se uvažovalo o stažení silnice do dvou proudů (možná vycházíte z obrázků studie, kde jsem si té dvouproudé silnice také všiml, ale to je snad vtip o kterém se ani neuvažuje - to by byl skutečný kolaps).

Mně jde především aby se konečně zakopala ta čtyřproudovka pod zem - mluví se o tom už řadu let... ale zatím nic Rv

0/0
18.2.2011 11:47

spinavy_pradlo

Re: Že by? Konečně?

Taky jsem si nevšiml informace, že by měly být zachovány oba dva pruhy Jediná zmínka je studie, kde jsou jasně jen dva pruhy, tak to beru jako, že to tak bude.

0/0
18.2.2011 13:17

wildchild

Re: Že by? Konečně?

V tom případě nás Pánbú chraň... 8-o;-D

0/0
19.2.2011 14:57

harry fotr

Re: Že by? Konečně?

No možná bych to neviděl tak černě. Hlavní špunt je ulice Jahnova (mezi krajským úřadem a průmyslovkou) a ta je dvouproudá. Před ní může být třeba 8 pruhů stejně víc toho ta ulice nepobere. Takže celková fronta se natáhne zhruba o délku toho podjezdu.

0/0
22.2.2011 10:25

akro

Re: Že by? Konečně?

No ono je to sice zbytečné, ale pokud to zacáluje EU, tak nekafrejme. Spíš mě mrzí, že skutečná ostuda pardubic, Třída Míru, zůstane dál hnízdem heren a jugozlatníků s rozbitými chodníky a hnusem na úrovni srbského provinčního městysu. Ovšem pod bedlivým dozorem městských dozorců, sledujících zda na té návsi neparkuje zásobování o minutu déle než erár rozhodl.

0/0
24.2.2011 22:06

s(h)arka

co je to tam za ten skleník?????

před kostelem sv.Bartoloměje???? By mě zajímalo, co na to statici, dřív koryto řeky, pak se to zavezlo....zase se to vykope..aby nám nespadl Grand nebo Zelená brána....:-/

0/0
18.2.2011 7:16

White Flag

Trolejbusy

Bylo by super kdyby zrovna tenhle projekt vyšel.Ale nevíte někdo proč po tom povrchu a po Třídě míru(až tam jednou bude pěší zona)pořád budou jezdit trolejbusy?To je takovej problém dojít na zastávku u Grandu(U kostela svatýho Bartoloměje)?

0/0
17.2.2011 20:50

Václav Odstrčílek

Re: Trolejbusy

Říká Vám něco preference městské hromadné dopravy?

0/0
17.2.2011 22:08

White Flag

Re: Trolejbusy

Ne,ale můžete mě poučit

0/0
17.2.2011 22:38

Joye se vrátil

Re: Trolejbusy

no tak k čemu celá tahle akce bude, když nakonec po pěší zóně stejně budou dál jezdit ty největší a nejnebezpečnější trolejbusové obludy?

0/0
18.2.2011 8:39

akro

Re: Trolejbusy

ta "pěší zóna" je označena dopravní značkou obytná zóna a tedy i pro trolejbusy platí omezení na 20 km/h. Už jste tam viděli uniformované sběrače psích exkrementů s radarem? Ani jeden trolejbusák tam rychlost nedodržuje. A většina cyklistů taky ne.

0/0
24.2.2011 22:10

vanilka35

A ta skleněná škatule u banky je co??

Když už to bude jen takový kousek, co tam dělá ta prosklená hrůza na místě dnešní autobusové zastávky u kostela sv. Bartoloměje? Ta je tam jak pěst na oko, která zakrývá krásné staré barevné domy v pozadí a samotný kostel.Rv

0/0
17.2.2011 20:08

s(h)arka

Re: A ta skleněná škatule u banky je co??

jo, to se mi tam teda taky vůbec nelíbí!!!!!:-/

0/0
18.2.2011 7:17

zdenanek

Auta před Zelenou branou .........

..............za 100 milionů ????? Blábol. To bude nepoměrně dražší. Je to sen. Plánované přemístění pomníku Osvoboditelů, renovace Tyršových sadů,  nebo likvidace,"sportovní haly " a co já vím jsou s tím nějaké plány na společenský plán? Proboha se na té radnici probuďte ze sna a buďte realističtí.  Fakt je jedno kdo tam sedí. Už jen ten nesmysl na likvidaci Holečkovi vily. Dám hlavu na špalek, že ji nikdo nezbourá !!!!!! Dejte na "plac" skutečný a realistický projekt na zvelebení města. Jsou to dosud jen úplné nesmysly. Bohužel je to jen chaos......!!!!!!

0/0
17.2.2011 19:55

tulipka

Re: Auta před Zelenou branou .........

Souhlasím, že v Pardubcích je víc míst, se kterými by se mělo něco udělat.

Ale jako nápad se mi to líbí. Jenže se nemůžu zbavit dojmu, že je to stejně zbytečné. Kdo se půjde projít po tř. Míru, když tam budou jezdit busy a místo zamýšlených kaváren, tam budou jen herny?? Postavil se Afi palác a "život" z tř. Míru se přesunul do krabice. Proč by se to teď propojením tř. Míru a historického centra mělo změnit? 8-o

A ta skleněná krabice je fakt příšerná!!! ;-OKdyž už se má propojit moderní a historické jádro města, volila bych lehký přechod. Nechala bych tam zastávku takovou jaká je, případně doplnila o "starší" kusy laviček, lamp.. . To potom můžeme mezi  zámkem a Přihrádkem postavit něco ultra moderního...

0/0
18.2.2011 10:39

zdenanek

Re: Auta před Zelenou branou .........

Ano, máte pravdu. Jen to obludné skleněné monstrum před zvonicí. Papír snese všechno. A kolik radnice již zaplatila za ty ubohé vizualizace a studie? Myslím nejen tento nápad, i když na první pohled nevypadá škaredě. Ale to propojení bude něco stát.  O tunelu v Pardubicích jsem toho slyšel a četl mnoho už před léty. Ale co například vskřísit podchod, dát tam moderní ramena pohyblivých schodů a třeba ho i rozšířit. Jen z toho pohledu nyní zvenku mi není dobře a zvedá se mi žaludek. Takže opět to musí někdo spočítat. Pardubice jsou nyní absolutní urbanistický chaos, kde si radnická lobby dělá co chce. A ať mě někdo vyvede z omylu.

0/0
18.2.2011 18:37

Leony

a co voda?

Slyšela jsem, že hodně staveb v Pardubicích stojí na pilotech, právě z důvodu, že jak se víc hrábne do země, narazí se na vodu. Nebude to tak trochu problém u toho tunelu? Aby místo něj nevzniklo konkurenční Obří akvárium, ke vzteku Hradečákům ;-)

0/0
17.2.2011 19:33

s(h)arka

Re: a co voda?

tunely jsou i pod vodou....;-)

0/0
18.2.2011 7:18

norma37

Re: a co voda?

No pokud vim, nejde o ten tunel samotny, ale co to udela s okolim. Nektery baraky na starym meste stoji stovky let na drevenych kulech, ktery jsou dneska ve vode. Kdyz se ta voda zacne stahovat k tunelu a kuly vyschnou, co se stane pak?

0/0
19.2.2011 16:24

norma37

Re: a co voda?

Jinak obecne nemam diry do zeme prezentovane jako reseni rada. Osklivost a problem to pouze posouva o kousek dal ( v tomto pripade do mist, kde to bude vadit stejne). Jak nekdo psal vyse, hlavni problem je v nedokoncenem obchvatu Pardubic.

0/0
19.2.2011 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.