- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to nám pomůže. Až tam zase zítra ráno budeme mrznout, můžeme si taky pobesedovat. Třeba nás to zahřeje. Hlavně aby nám to jednoho krásného dne nespadlo na hlavu.
Opravte si hloupost v textu pod fotografií. Rozdíl mezi kolejí a kolejištěm snad nemusím vysvětlovat.
Nikoho nenapadlo, jak je možný, že když si Kadrman usmyslí, že do té barabizny přijede Bendl, tak on tam fakt přijede? Jak je možný, že teď pozval Bártu a Bessera a oni fakt přijedou? Do takový prdele a barabizny k tomu? Není to divný? Dělá ze sebe aktivistu a přitom s nima musí nějak spolupracovat, jinak to prostě není možný. Kadrman si usmyslel, že barabiznu nezboří a oni ji nezbořili. Kadrman si usmyslel, že nové a moderní nádraží nepostaví a oni ho nepostaví. Kadrman si usmyslel, že ten squot opraví a oni ho nakonec opraví. Kdo za tím mafiánem stojí? Proč se nikdo nezajímá o to, jak je možný, že na tyhle věci má čas? Čím se živí? Kdo ho platí? Ve své obci dělá dusno, naváží se do věcí, do kterých mu nic není a nikdo se mu nedovolí postavit. Co je to za člověka?
Ale oni třeba opravdu přijedou. Kdo si ale myslí stejně s p. Kadrmanem a pí. Sommerovou, že dají peníze na opravu? Maximálně slíbí, protože slibem nikdy neurazíš.
Kdyby nebylo nátlakové skupiny Kadrman a spol. mohlo být v Ústí nad Orlicí už všechno hotovo - nové nádraží aupravené okolí. Vy bojovníci za "Nádraží nedáme", jen se přijeďte podívat teď do Ústí, jak se nám zde cestuje. Jak se čeká v nádraží, které vypadá jako by zde přešla občanská válka. Jak se nastupuje a vystupuje. Jak se po výstupu musí cestující prodírat před nádražím přijíždějícími a odjíždějícími auty, která ucpou cestu. Jen se přijeďte , vy bojovníci za zachování nádraží podívat, když zaprší, jak vás jdoucí po chodníku s dírami, budou nahazovat projíždějící auta vodou a blátem. Tak otřesné nádražíí jako je v bývalém okresním městě je ostudou nejen města, ale i celého Pardubického kraje, ale i Českých drah.
Teď mě dojalo prohlášení, že je zbytečné stavět nové budovy vedle té dosavadní ruiny. To mohla vymyslet jen hlava, která zde na nádraží nikdy nebyla. Co chcete s touto tzv. kulturní památkou dělat.
Potřebujeme nové kulturní nádraží a ne jen opravenou ruinu!!!
Dobrá, jsem v podstatě rád, že se zachránilo historické nádraží. Pominu to, jestli je budova něčím unikátní, nebo jen lokálně cenná - i to je pro místní nepochybně důležité. Ale jakožto přespolní, který celkem často využívá dopravu ve směru Praha-Ostrava a Praha-Brno, se ptám, co to znamená pro modernizaci toho stále nemodernizovaného úseku trati. Chystá se tam něco? A bude se trať případně narovnávat, nebo tam budou vlaky nadále zpomalovat a kroutit se ostrými zatáčkami?
Ona je Sommerová místní ? Pokud vím, pár místních si postavilo hlavu a přizvali si k tomu několik profesionálních "protestovačů proti všemu". Takže rekonstrukce bude stát několikanásobně víc, než nové nádraží, peníze na to nebudou a za pár let to spadne samo.