Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministři přijedou do Ústí nad Orlicí besedovat o zachráněném nádraží

Politici se už na podzim domluvili, že místo demolice a stavby moderního nádraží v Ústí nad Orlicí zrekonstruují to stávající. Přispěla k tomu i aktivita sdružení Nádraží nedáme v čele s Olgou Sommerovou a Martinem Kadrmanem. Ministři kultury a dopravy přijedou o podobě nádraží diskutovat v březnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolos.veliky

Beseda o nádraží

to nám pomůže. Až tam zase zítra ráno budeme mrznout, můžeme si taky pobesedovat. Třeba nás to zahřeje. Hlavně aby nám to jednoho krásného dne nespadlo na hlavu.

0/0
23.2.2011 13:37

Mirek B.

Oprava

Opravte si hloupost v textu pod fotografií. Rozdíl mezi kolejí a kolejištěm snad nemusím vysvětlovat. :-/

0/0
22.1.2011 11:43

sledující

Kdo stojí za Kadrmanem?

Nikoho nenapadlo, jak je možný, že když si Kadrman usmyslí, že do té barabizny přijede Bendl, tak on tam fakt přijede? Jak je možný, že teď pozval Bártu a Bessera a oni fakt přijedou? Do takový prdele a barabizny k tomu? Není to divný? Dělá ze sebe aktivistu a přitom s nima musí nějak spolupracovat, jinak to prostě není možný.  Kadrman si usmyslel, že barabiznu nezboří a oni ji nezbořili. Kadrman si usmyslel, že nové a moderní nádraží nepostaví a oni ho nepostaví. Kadrman si usmyslel, že ten squot opraví a oni ho nakonec opraví. Kdo za tím mafiánem stojí? Proč se nikdo nezajímá o to, jak je možný, že na tyhle věci má čas? Čím se živí? Kdo ho platí? Ve své obci dělá dusno, naváží se do věcí, do kterých mu nic není a nikdo se mu nedovolí postavit. Co je to za člověka?!!

0/0
22.1.2011 11:25

kolos.veliky

Re: Kdo stojí za Kadrmanem?

Ale oni třeba opravdu přijedou. Kdo si ale myslí stejně s p. Kadrmanem a pí. Sommerovou, že dají peníze na opravu? Maximálně slíbí, protože slibem nikdy neurazíš.

0/0
23.2.2011 13:34

tslavek

Co se změní

Kdyby nebylo nátlakové skupiny Kadrman a spol. mohlo být v Ústí nad Orlicí už všechno hotovo - nové nádraží aupravené okolí. Vy bojovníci za "Nádraží nedáme", jen se přijeďte podívat teď do Ústí, jak se nám zde cestuje. Jak se čeká v nádraží, které vypadá jako by zde přešla občanská válka. Jak se nastupuje a vystupuje. Jak se po výstupu musí cestující prodírat před nádražím přijíždějícími a odjíždějícími auty, která ucpou cestu. Jen se přijeďte , vy bojovníci za zachování nádraží podívat, když zaprší, jak vás jdoucí po chodníku s dírami, budou nahazovat projíždějící auta vodou a blátem. Tak otřesné nádražíí jako je v bývalém okresním městě je ostudou nejen města, ale i celého Pardubického kraje, ale i Českých drah.

Teď mě dojalo prohlášení, že je zbytečné stavět nové budovy vedle té dosavadní ruiny. To mohla vymyslet jen hlava, která zde na nádraží nikdy nebyla. Co chcete s touto tzv. kulturní památkou dělat.

Potřebujeme nové kulturní nádraží a ne jen opravenou ruinu!!!

0/0
21.1.2011 23:11

plk

OK, a co teď?

Dobrá, jsem v podstatě rád, že se zachránilo historické nádraží. Pominu to, jestli je budova něčím unikátní, nebo jen lokálně cenná - i to je pro místní nepochybně důležité. Ale jakožto přespolní, který celkem často využívá dopravu ve směru Praha-Ostrava a Praha-Brno, se ptám, co to znamená pro modernizaci toho stále nemodernizovaného úseku trati. Chystá se tam něco? A bude se trať případně narovnávat, nebo tam budou vlaky nadále zpomalovat a kroutit se ostrými zatáčkami?

0/0
21.1.2011 15:43

MiroTR

Re: OK, a co teď?

Ona je Sommerová místní ? 8-o  Pokud vím, pár místních si postavilo hlavu a přizvali si k tomu několik profesionálních "protestovačů proti všemu". :-/  Takže rekonstrukce bude stát několikanásobně víc, než nové nádraží, peníze na to nebudou a za pár let to spadne samo. :-/

0/0
21.1.2011 20:34

zdenanek

Re: OK, a co teď?

Nádraží se ještě nezachránilo. Jak se říká, nechval dne před večerem a ženu zaživa. Ale o plánech vlastně vůbec nic nevíme. Úsek mezi Chocní a Ústím má možná ve výhledu 3 varianty, takže bavme se o něčem konkrétním a ať do to neznalý pořád nekecá. Takže narovnat trať a nechat rekonstruovat stávající nádraží. Mimochodem, je skutečně pěkné.R^

0/0
21.1.2011 21:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.