- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) Proč se vlak a auto křižují úrovňově? Nechtěl by někdo taky křížit letištní dráhu s vlakem a zastavovat rozjeté vlaky závorami?
2) Proč samotné zaseknuté auto neaktivuje poplach / proč aspoň na semaforech není "nouzové tlačítko"? Opravdu si myslíte, že můj mobil je vždy funkční(nabitá baterka) + vždy stihnu vytočit číslo a přečíst kód přejezdu dříve, než přijede vlak?
3) Proč zavátá silnice není odklizená? Kdo může za nehodu chodce na chodníku?
nejdřív sierra za 20tis a ted stara stodváca za 10tis
a kroužit rukou, světlem? Jasně vím - ale na kterou stranu běžet?
Jednu vybrat a když tam vlak nebude, tak běžet na druhou
ta paní neměla mobil a nebo nebyl signál?? Já jen že každý přejezd má číslo,stačilo zavolat na 158 a zajistit aby případný vlak o ni aspoň věděl, a nemusela být žádná nehoda a tím š(Š)koda
Pokud zacal blikat prejezd, tak je na volani uz pozde. Nez ze dovola na 158 a ti nez se dovolaji na nekoho do vlaku...
to by cena odpovídala.....
co je na té škodovce 120 za škodu za 10 000kč??