- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
škoda jen, že není dávno hotový. No a pí. Sommerová si aspoň udělala výlet z Prahy. Doufám, že jela vlakem a vyzkoušela si nádraží v Ústí nad Orlicí.
něco k autorovi peticeVzhledem k tomu, že vím kdo je autorem petice / ty jsou jeho životní posláním/, je jasné že nejde o podstatu problému, ale zviditelnění jeho osoby. Mimochodem, v krajské příoze MF s ním vyšel ca. 1 den před volbami velký rozhovor ve kterém tvrdí, že se nezajímá o poltiku, nemá žádné politcké ambice za žádnou stranu. Skutečnost - kandidoval na starostu v Červené Vodě za ČSSD. Vedl agresivní pomluvačnou kampaň založenou na vyvolávání zavisti a nenávisti /viz. Červenovodské lisy/ Zaplať pánbůch byl neúspěšný /lidi ho znají a mají rozum/. Ale myslím, že to vypovídá o jeho smyslu pro "čestný" boj. Také MF by se měla zamyslet zda není zneužívána k volebnímu boji když těsně před volbami otiskne takovýto článek kandidáta na starostu. Lidem jako je paní Čáslavská a pan Hutka, kterých si velmi vážím, bych si dovolil doporučit, aby se vždy zamysleli komu a co podepisují.
p.s. nemyslím si, že by se měli zbytečně kácet stromy, ale to místo znám a věřte je to na místě.
Docela by mne zajímalo, kolik z těch 2000 podpisů jsou od místních lidí a kolik od těch, co se na podobných akcích chtějí zviditelnit.
Jak dlouho budou mít stromy přednost před lidskými životy
Nejsem Bůh, ale přesto ti odpovím, doufám, že to pochopí i horník. Do té doby, dokud stromy nezačnou skákat před auta do vozovky! Kapišto?
abychom si mohli udělat představu stavu dřevin. Pokud ale jsou stromy těsně u silnice a kořeny již nadzvedávají povrch vozovky (to psali na Ekolistu), tak asi jiné řešení nebude, než kácet a vysadit jiné a pořádné. Jestli to jsou stromy ve stáří okolo 100 let, s polovinou kořenů pod vozovkou, otloukány auty, zasypávány a zalévány solí z posypů - lepší ať se pokácejí dřív, než se uděje podobná událost jako před lety ve Zlíně, či Vestci u Prahy.
Pokud jsou stromy zdravé, perspektivní, ať tam okolo nich dají svodidla a nemusí kácet. Ale osobně podle stavů dřevin z jiných lokalit, které rostou v tak těsném kontaktu s asfaltem a které jsou staré přes sto let moc velkou perspektivu nedávám. Jedině jejich seřezání korun, což zas je považováno za poškození stromu,
Emoce k bezpečnosti provozu okolo silnic nepatří