Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží z roku 1874 nezbouráme, ale opravíme, dohodli se ministři

Od úvah o demolici k projektu na opravu fasády a modernizaci interiéru z dob císaře pána. Tak se po letech otočil osud nádraží v Ústí nad Orlicí. Ministři dopravy a kultury se dohodli, že nádražní budovu na ostrově mezi kolejemi železničního koridoru budou dál používat cestující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny47

Aby se ČD nechovaly macešsky...

a pak najednou SŽDC - koukám, že pan ministr kultury ví, o čem hovoří... ;-)

0/0
16.10.2010 21:30

papazian

Doufejme, že zdravý rozum zvítězil!

Ale oslavovat budeme, až bude opraveno!

0/0
15.10.2010 10:52

kolos.veliky

Čím jsem si poprvé zasloužil smazání příspěvku?

Tím, že jsem slušně sdělil, že se mě toto rozhodnutí nelíbí? Admin zřejmě podpořil petici Nádraží nedáme.

0/0
14.10.2010 11:40

kolos.veliky

Re: Čím jsem si poprvé zasloužil smazání příspěvku?

Už je zpátky. Asi omyl.

Ale stejně - chceme nové nádraží, kvalitní služby, pořádné a větší parkoviště. Kam to ČD v Ústí chtějí dát?

0/0
14.10.2010 11:43

kolos.veliky

Jako člověk, který nádraží v Ústí nad Orlicí

denně využívá pro cesty do práce se bohužel musím smířit s tím, že se lepšího cestování nedočkám. Vyhozené peníze. Ale spousta lidí, kteří se angažovali za tento nesmysl a v Ústí v životě nebyli jsou spokojeni.

Škoda, že na názor lidí z Ústí a okolí se nebere zřetel.

Možná by to chtělo založit občanské sdružení - Nechceme barabiznu, chceme moderní služby.

0/0
14.10.2010 11:29

Freddie33

rozhodnuti od stolu?

Byl se tam nekdo vubec podivat? To nadrazi je desny.. Navic si nedovedu predstavit jak ty koleje ted prerovnaji. Hlavni duvod pro zbourani byl - plete se to planovane zmene v kolejisti.

0/0
14.10.2010 11:27

RudlaJ

Nejhorší možné řešení

Páni ministři se dohodli, ale občanů v Ústí se neptal nikdo, ani ten "chytrý" pan Kadrman a paní režisérka.Dělají si jenom jméno ale skutečníé potřeby občanů je nezajímají. Jednak nebýt těchto záležitostí, tak se již dávno stavělo. Představte si situaci občana z Ústí, který chce jet vlakem např do České Třebové, dojde nebo dojede na Kerhartickou stranu (která je mimochodem dosti z ruky od města), kde bude vstup do podchodu projde podchodem do současné budovy, koupí si jízdenku a zase bude muset jít podchodem zpátky, kde nastoupí do vlaku. Při takovém složitém a časově náročném způsobu "obsluhy" se zřejmě tento občan na služby ČD vykašle a pojede raději autobusem. Přitom toto je jenom jeden z mnoha důvodů, které jsou jasně proti tomuto řešení.

Hlavně, že si pan Kadrman dělá jméno, divím se tetě nádraží (paní režizérce), ta si snad jméno takovými nesmylsy dělat nemusí.

;-O

0/0
14.10.2010 10:49

Paterson

kadrman

Není to ten magor, co podal trestní oznámení na p. Schwarzenberga?

0/0
14.10.2010 0:40

Petr M.

Re: kadrman

Ano, je to on. Aktuálně lídr ČSSD do komunálních voleb a samozvaný kandidát na starostu rodné obce. Jinak také člověk, který se nerozpakuje pro své cíle porušovat zákony, které se mu nehodí a víceprezident celorepublikově známé asociace s údajně jednociferným počtem členů.

0/0
15.10.2010 18:13

JetFly

hroznej barák

nový moderní nádraží by bylo lepšíR^

0/0
13.10.2010 19:06

AAA2

Peníze? Musí se najít

v kapsách občanů. Zdroje jsou!

0/0
13.10.2010 14:37

on2.

Jen by me zajimalo, co udelaj s tou 4 hospodou

?

0/0
13.10.2010 14:36

tomas_s

No vida,

že to jde. Oni by furt jenom bořili.

0/0
13.10.2010 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.