Diskuze

Splavnění Labe žije, dvě koleje z Pardubic do Hradce už ne

Ministerstvo dopravy si při hledání staveb, na kterých lze v budoucnu ušetřit, vyhlédlo další oběť. Stane se jí plánovaná dvoukolejka z Pardubic do Hradce. Podle ministerstva je zbytečná. Ekology kritizované splavnění Labe chce resort naopak podpořit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inž.ZABABA

21. 9. 2010 15:16
Tohle mohl napsat jen pořádnej Matěj

...Za zachování nádražních domků, které stojí na ostrově mezi dvěma kolejišti... Tak historická budova jsou nádražní domky???

Ale je fakt, že splavnění Labe je mimo mísu - co se proboha bude do Přelouče asi vozit? Ten argument s uhlím pro Chvaletice do dráze sedí!!

0 0
možnosti

danny47

20. 9. 2010 20:35
Kdysi jsme se učili...

že lodní doprava je ta nejekologičtější.... tak nějak nechápu EKOLOGY, že proti jejím rozšíření tak protestují.... I když oni protestují proti čemukoli....

0 0
možnosti

Chmelař

20. 9. 2010 22:19
Re: Kdysi jsme se učili...

lodní je nejekologičtější na moři, ale ne když se kvůli tomu musí regulovat řeka ...

0 0
možnosti

Bery

20. 9. 2010 19:27
:o)

Takze dve krajska mesta bude stale spojovat davno nevyhovujici jednokolejka... ;-D

0 0
možnosti

Druhý jezdec apokalypsy

20. 9. 2010 13:59
Bárta je na palici padlej nebo podplacanej?

Saská vláda rok 2006:

Česká republika nemůže podle saského vicepremiéra a ministra hospodářství, dopravy a práce Thomase Jurka počítat s tím, že na německé straně budou pokračovat stavební práce na dalších úpravách splavnosti Labe, které by vyhovovaly plánům ministerstva dopravy na zajištění splavnosti této řeky v Česku. Česká republika chce kvůli zajištění splavnosti Labe po většinu roku postavit v Děčíně jez. Stavba za tři miliardy korun má začít v roce 2007. Debatuje se i o druhém jezu u Ústí nad Labem.

Jurk dnes při pracovní návštěvě Prahy o splavnosti hovořil s ministrem dopravy Milanem Šimonovským. "Poukázal jsem na to, že jak koaliční dohody saské vlády, tak i (saské) veřejné mínění si nepřeje žádnou výstavbu plavební cesty na Labi. Hlavní plavební systém budeme samozřejmě udržovat, na německé straně ale nebude žádná další výstavba," řekl novinářům Jurk, který české plány ohledně zajištění splavnosti Labe označil za problematické.

0 0
možnosti

Druhý jezdec apokalypsy

20. 9. 2010 13:59
0 0
možnosti

Libra

20. 9. 2010 10:19
Bárto, kolik ti slíbili?

Tak jestli jsem Bártovi fandil, tak rozhodnutím o splavnění Labe až do Pardubic u mě ....  stavba za 3 mld. Kč bez pozitivních efektů, pokud nepočítám betonovou lobby, která si dobře nahrabe.

0 0
možnosti