- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...Za zachování nádražních domků, které stojí na ostrově mezi dvěma kolejišti... Tak historická budova jsou nádražní domky
Ale je fakt, že splavnění Labe je mimo mísu - co se proboha bude do Přelouče asi vozit? Ten argument s uhlím pro Chvaletice do dráze sedí
že lodní doprava je ta nejekologičtější.... tak nějak nechápu EKOLOGY, že proti jejím rozšíření tak protestují.... I když oni protestují proti čemukoli....
lodní je nejekologičtější na moři, ale ne když se kvůli tomu musí regulovat řeka ...
Takze dve krajska mesta bude stale spojovat davno nevyhovujici jednokolejka...
Saská vláda rok 2006:
Česká republika nemůže podle saského vicepremiéra a ministra hospodářství, dopravy a práce Thomase Jurka počítat s tím, že na německé straně budou pokračovat stavební práce na dalších úpravách splavnosti Labe, které by vyhovovaly plánům ministerstva dopravy na zajištění splavnosti této řeky v Česku. Česká republika chce kvůli zajištění splavnosti Labe po většinu roku postavit v Děčíně jez. Stavba za tři miliardy korun má začít v roce 2007. Debatuje se i o druhém jezu u Ústí nad Labem.
Jurk dnes při pracovní návštěvě Prahy o splavnosti hovořil s ministrem dopravy Milanem Šimonovským. "Poukázal jsem na to, že jak koaliční dohody saské vlády, tak i (saské) veřejné mínění si nepřeje žádnou výstavbu plavební cesty na Labi. Hlavní plavební systém budeme samozřejmě udržovat, na německé straně ale nebude žádná další výstavba," řekl novinářům Jurk, který české plány ohledně zajištění splavnosti Labe označil za problematické.
zdroj:
http://ekonomika.ihned.cz/c1-18296940-nemuzeme-pocitat-s-upravou-splavnosti-labe-v-sasku
Tak jestli jsem Bártovi fandil, tak rozhodnutím o splavnění Labe až do Pardubic u mě .... stavba za 3 mld. Kč bez pozitivních efektů, pokud nepočítám betonovou lobby, která si dobře nahrabe.