Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starosta hostil nepořádníka, kterému mezitím uklízeli odpadky ze zahrady

V Poličce žije muž, který je podle sousedů nenapravitelně nepořádný. Do svého domku a na zahradu si ukládá odpadky, které zapáchají a obtěžují všechny v okolí. O úklidu přitom nechce ani slyšet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pattylokna

zlocin byl spachan

me by spis zajimalo, jak se tvaril ten nebohy pan, ktery byl OKLAMAN samotnym starostou a zatimco ho ten verejny cinitel pohostil, nekdo naprosto neurvale zcizil veskery jeho majetek z dvora jeho domu. divim se, ze v takove spolecnosti jste schopni jen prihlizet takovemu zlocinu. a ten pan starosta?? divim se, ze se s tim pochlubil do novinek, protoze se stale jedna o zlocin.

0/0
22.9.2010 10:15

Svoboda je otroctví

Takovej soused

je horší než třídní nepřítel.

0/0
21.9.2010 7:51

mrkev007

Děkujeme pane starosto!

Tak vážení nevím, jestli mně je hůř z pana Bordeláře nebo z té vaší diskuze! Starosta jako jediný se o celý problém zajímá již od svého zvolení.Jediný našel řešení, ať už jakékoli. Sám osobně se účastnil, dával vlastní hlavu na špalek. Zkuste se zamyslet v jakém prostředí asi vyrustají děti, kterých je na Havlíčkové docela dost, jak se jim hraje pár metrů od hromady fekálií, jak jim vysvětlujeme, koťátka chcípající na ulici. Tajně doufáme, že než další skládka naroste (ze zkušenosti víme, že to trvá cca 5 - 6 let)  tak úřady najdou všem vyhovující řešení. No, trochu utopie...Ti z vás kteří se nepořádníka zastávají a naprosto zbytečně rýpou do postupu pana starosty by se měli zamyslet, zda nejsou stejná PRASATA!

0/0
20.9.2010 22:03

slatin

A co takhle vykopnout takového špindíru bez náhrady ?

Nejspíš je asi duševně nemocný,měli by ho izolovat..Co na to zákony ?Ostuda...

0/0
20.9.2010 21:40

blekekeke

Re: A co takhle vykopnout takového špindíru bez náhrady ?

Pokud bys chtěl vykopávat všechny duševně choré, tak by nás tady moc nezůstalo .... :-P

0/0
21.9.2010 6:56

NORDMAN

Smutny Kocourkov

Takze starosta musi hostit vinika, aby zlikvidoval jeho odpad ;-(:-/

.

Smutne :-/. Ale starosta to vyresil. Gratuluji R^

.

Smutne je, ze to restriktivne neresi zakon a tak starosta musi "pozvat vinika na gablik", aby ucinil zakonu zadost. "Vot Kocourkov" ;-D;-DRv 

0/0
20.9.2010 19:51

MadHawk

Re: Smutny Kocourkov

až na to, že za chvíli si dědeček udělá skládku novou a lepší ;-D

0/0
20.9.2010 20:19

Juras

Re: Smutny Kocourkov

A starosta už ho neopije rohlíkem s gulášem. ;-)

0/0
20.9.2010 21:03

Oerteplur

Takových lidí je spousta

nejhorší variantou je, když bydlí jako vaši sousedé v paneláku...

0/0
20.9.2010 19:28

kapitán karotka

Diplomatické řešení

Starosta to dobře vyřešilR^.Chudák pán asi bude mít nějakou psichickou nemoc tak za to asi ani nemůže.

0/0
20.9.2010 19:04

blekekeke

Re: Diplomatické řešení

Nemůže? Dokud se mi tohle nestane, neuvěřím. Každý jsme schopni své úchylné pudy držet v normě zákonů a pravidel. Tak proč ne i on....

0/0
21.9.2010 6:58

jdoucikolem

Re: Diplomatické řešení

No asi právě proto, že většina z nás psychicky narušená není... A opravdu Vám přeji, aby se Vám to nestalo. Jen bacha, např. stařecká demence si moc nevybírá. Ale když Vás postihne, tak u si to stejně nebudete uvědomovat;-)

0/0
22.9.2010 11:03

awer

Starosto DEKUJEM

Vazeni,koukam,ze tu pisete o politickem zviditelneni starosty. Muzu Vas ujistit,ze je to nesmysl. Podnet k uklidu a zverejneni ve zdelovacich prostredcich vzesel od nas sousedu!!! Duvodem byla jedina vec, Uchylny duchodce chodi stezuje si na kde co a pise ruzne udavacske dopisy. Chodi po meste v bile kosilce a oblbuje oplzlymi recmy okoli, hlavne zeny bez rozdilu veku. Nechapem,jak to dela,ze udrzi kosili  v cistote. Zverejnili jsme to jen a jen z duvodu,aby lidi konecne pochopili co je vlastne zac. alsi duvod je,ze se ho hodne lidi boji,chteli jsme ukazat,ze se nemaji ceho bat,kdyz reknou svuj nazor.

Prosim Vas, nedelejte z toho politickou saskarnu je to opravdu vazna vec a pred starostou je potreba smeknout!! Nakonec i pro nej to je pouceni,az budou navrhovat nove zakony,aby se vic hledelo na prava slusnych lidi. Kdo vedle duchodce nebydlite nedovedete si ani vesnu predstavit jake to je!

Jedn z mala starostu co sel a konal i za cenu,ze tu bude protrasanej od lidi,kteri nic neudelali.

0/0
20.9.2010 18:22

holkazdaleka3

Re: Starosto DEKUJEM

presne tak.R^ to je pravy starosta.... ten stary pan ma nejspis alzheimra, asi patri do domova duchodcu..... a pejska se snad ujme nejaka dobra duse. :-)

0/0
20.9.2010 19:14

MadHawk

Re: Starosto DEKUJEM

s tím nesouhlasím. To co se událo nic neřeší a je to tak akorát na slušnou žalobu z jeho strany. Co jste pořešili??? Uklidili jste. Za měsíc tam ten bordel máte zase. Důchodce se už podruhé nenechá oblbnout. Také jste neoprávněně vnikli na cizí pozemek.... a ještě se na tom podílí starosta. Dvacet let po revoluci se starosta rozhodne uklidit na mé zahradě, tak mě odláká a mezi tím nechá cizí pozemek "uklidit"??? Tak kde to žijeme? V rámci "společného dobra" pošlapem právo na majetek.... Hezká ukázka jak vzít spravedlnost do svých rukou.

Když je důchodce nemocný, je možné jej zbavit svéprávnosti. Je možno zavolat hygienu. Dávat pokuty atd.... Ale toto nic neřeší - bordel tam udělá zase a akorát se nase*e a bude více obtěžovat sousedy. A co tak v zájmu většiny uspořádat lynč nebo mu zabavit pro dobro většiny majetek?

0/0
20.9.2010 19:29

dino_na_idnes

Re: Starosto DEKUJEM

To jsou zase řeči někoho, kdo nebydlí v okolí. Jaké je Vaše řešení? Pokuty? Peníze na holé přežití má dědula zajištěny zákonem a víc nepotřebuje.

Tak jak ho donutíte uklidit? Můžete najmout ostré hochy, co na něj budou za plotem na ulici výhružně pokukovat, ale to je tak vše. A sousedům se dál bude zvedat žaludek, kdykoliv otevřou okna.

Ano, jediné řešení by bylo dědulu zbavit svéprávnosti a šoupnout ho do vhodného ústavu, nevím, proč se tak již nestalo, za předpokladu, že to v našem báječném právním systému prostě není možné, mi zvolené řešení přijde docela rozumné, sousedům se aspoň na chvíli uleví a taky je rozdíl mezi měsíc a roky starou skládkou.

0/0
20.9.2010 20:04

MadHawk

Re: Starosto DEKUJEM

dobře. Když vám nevadí, že si ji tam udělá znovu.... Jsem zvědavý, jak ho budete příště dostávat z domu. Dědek se poučil a ted vám začne dělat ještě větší zlo. Jak jste napsal - zbavit svéprávnosti, zavolat hygienu - ta by mohla nařídit likvidaci takové skládky.... určitě je možností povícero.

0/0
20.9.2010 20:17

Juras

Re: Starosto DEKUJEM

R^ Souhlas. Je to podvod. Kdyby ho na té večeři ukecal, aby souhlasil s úklidem, byla by to jiná.

0/0
20.9.2010 21:07

MadHawk

Re: Starosto DEKUJEM

RvRv

0/0
20.9.2010 19:31

zeolit

Ten člověk porušuje zákony. Proč odpovědní nezakročí?

Obyvatelé Poličky by jako první by si měli zvolit schopnější obecní zastupitele. Polička má po zprávách ČT pěknou reklamu. Možná, že příští rok bude vyhodnocena jako Nejlepší obec v ČR. /Jsme ovce, jetliže můžeme něco takového připustit./

0/0
20.9.2010 18:11

doktor_bota

Dobr8 pr8ce.

0/0
20.9.2010 18:11

Brblinek

:-)

Dokonalý a podrobný popis ilustrační fotografie R^;-D

0/0
20.9.2010 17:50

mischap

Kdo opravdu trpí

Tady je Kocourkov jako pr@se!  A ten kdo nejvíc a doopravdy trpí-pejsek, tak ten je tam, kde byl....v prd...konstatuji, že je mi z této republiky na blití.....

0/0
20.9.2010 17:48

Bůh Nejvyšší (34)

Ser na čokly, sežer mladý a starý zapal!

0/0
21.9.2010 2:37

blekekeke

Re: Kdo opravdu trpí

Líto pejska? Tady trpí celé lesy, celá příroda a tebe je líto pejska, sobče ...

0/0
21.9.2010 7:00

navsteva po socialistovi kamenem

Starosta Policky Martinu?

Ma neco spolecneho s Bohuslavem Martinu?

0/0
20.9.2010 17:47

Hynek Vilém Jarmila reloaded

řešením je psychiatrická prevence

Každý by měl mít právo navrhnout soudu, aby někoho nechal V ODŮVODNĚNÝCH PŘÍPADECH psychiatricky vyšetřit a v případě, že dotyčný nějak výrazně obtěžuje nebo ohrožuje ostatní by měl být v péči lékaře - neříkám, že by ho měli zavřít do ústavu, ale zjevně pánovi hráblo a potřeboval by opatrovníka. Sám si k doktorovi asi nezajde. Proč tohle společnost neumí řešit? 

0/0
20.9.2010 17:33

jdoucikolem

Re: řešením je psychiatrická prevence

Konečně rozumný názorR^ Jenže to není tak jednoduché řešení jako například někoho zbavit způsobilosti a zavřít do ústavu.

0/0
22.9.2010 11:10

Bůh Nejvyšší (34)

Po dědkovi bych požadoval úhradu!

A něco by se na něj určitě našlo, třeba týrání zvířat. Spíš ale patří do blázince.

0/0
20.9.2010 17:32

Honza13

Pohostit psa,

dědu vyvézt s bordelem.

0/0
20.9.2010 17:21

anti-multi

Re: Pohostit psa,

R^R^R^

0/0
21.9.2010 6:30

Gaspard

Jedný věci nerozumím.

Kdyby to polili benzínem a zapálili, tak je bude policie zřejmě stíhat za žhářství, ale že svým bordelem ten dědek ohrožuje zdraví sousedů (co takhle obecné ohrožení), tak to se nic neděje!

0/0
20.9.2010 17:15

0100

Starosta se zachoval diplomaticky, můžeto být psychicky

narušený člověk, který za to nemůže, ale nezasloužil by si příště, když neuklidí sám, umístit do ústavu? ;-)

0/0
20.9.2010 17:13

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Starosta se zachoval diplomaticky, můžeto být psychicky

Právně není nic, co by ho donutitlo. Na svým pozemku si může dělat, co se mu zlíbí. Museli by mu dokázat, že ohrožuje ostatní - hygienicky, rizikem požáru nebo narušenou statikou domu. A pak ho stíhat za to. Za bordel ani smrad to bohužel u nás nejde.

0/0
20.9.2010 17:35

dropa

Re: Starosta se zachoval diplomaticky, můžeto být psychicky

Jenom chtít! Bejt to vedle mocipánů, tak to vyřešej i na tý nejnižší úrovni.

Obtěžovat okolí nesmíš ani smradem, ale to by muselo chtít to řešit!!  (a ne pak např. nadávat a odsuzovat na nepřípustné zapalování smradů v tramvaji, kde takovej nemá co pohledávat) Rv [>-]

0/0
20.9.2010 18:00

WIFI

Re: Starosta se zachoval diplomaticky, můžeto být psychicky

ale jde. Vycházet z toho, že nikdo nesmí obtěžovat okolí  zápachem, zdroji nemocí atd. Takže na svým pozemku opravdu nemůže mít skládku bordelu kdo si zamane

0/0
21.9.2010 6:58

kajencik

Zanedbaný pes

Tak nevím... nejmenovala se ta písnička nějak jinak?

0/0
20.9.2010 17:06

dropa

A proč by ten pán toho psa krmil (přejídal), když ho krměj

sousedi? 

Ten stav je potřeba řešit a ne ho spoluvytvářet!! :-)

0/0
20.9.2010 16:25

Kulmofén

Já bych po té dobré večeři

starostu zažaloval, že si dovolil sáhnout na soukromý majetek a tvrdil bych, že pod tou kupou byly ukryty celoživotní úspory ;-D

0/0
20.9.2010 16:05

Juras

Re: Já bych po té dobré večeři

Přitom to byly úspory jen za šest let, kdy mu to ukradli naposledy a ještě ho to nechali zaplatit....

0/0
20.9.2010 16:16

rosco

no jó

před volbami se dělá úklid !!! Zlatej starosta.

0/0
20.9.2010 16:03

Dyna

Hafíka mi je líto,

ale čím extrémnější dobytek, tím to má víc na háku. Uklidí mu za obecní peníze a ještě se nabaští u starosty  Je to jen opět další dirka v zákonech:-P

0/0
20.9.2010 15:59

Bojinek

Mám taky zahradu...

a je potřeba ji posekat, vyplít záhony, za chvíli začne padat listí a kdyby mi někdo natřel plot, vůbec bych se nezlobila...kde to jsme, opět pozitivní diskriminace...čím více jsou lidi nepřizpůsobiví, tím více se kolem nich skáče a spousta věcí se zařizuje...hnus, velebnosti...blicí smajlík.

0/0
20.9.2010 15:56

zdeseny obcan

Re: Mám taky zahradu...

Co by jste delal v situaci sousedu vy? Pred monitorem je snadne mit svalnate reci.

0/0
20.9.2010 16:22

halagajda

Re: Mám taky zahradu...

R^

0/0
20.9.2010 18:01

holkazdaleka3

pan Martinu je opravdu STAROSTA, stara se

R^

0/0
20.9.2010 15:49

medved_cz

Re: pan Martinu je opravdu STAROSTA, stara se

...před volbami.

0/0
20.9.2010 16:05

Juras

Re: pan Martinu je opravdu STAROSTA, stara se

Průhledný populismus vůči voličům v předvolebním období, přitom se to tam hromadilo šest let od posledního úklidu. Vůči tomu chudákovi, který nechtěl o úklidu ani slyšet, zase podvod. Nemůžu najít nic, za co bych starostu pochválil.

0/0
20.9.2010 16:11

Honza13

Re: pan Martinu je opravdu STAROSTA, stara se

Tak nehledej.

0/0
20.9.2010 17:17

ValentinaRossi

...

Chudak pejsek, buhvi, jake ma nemoci, treba trpi bolestmi... ;-(

0/0
20.9.2010 15:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.