- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ucpává se to kolem obchoďáků a dole na Palackýho pod nádražím.Kamiony jedoucí do Bramaku a do Transporty to neodvede.Kamiony jedoucí od Čáslavi na V.Mýto a obráceně taky pojedou přes město...Autobusy z nádraží to taky neodvede,ráno a odpoledne to tam bude ucpaný stejně,obchvat bude z druhý strany města.Obchvat trochu pomůže,ale ne moc.
Ucpává se celá Palackého třída, Masarykovo náměstí, Pardubická a Poděbradova. Tedy tam, kde se sbíhají I/37 a I/17. Kamiony jedoucí do Bramaku a Transporty to patrně neodvede, ale tady se nejedná jenom o tyto kamiony. Obchvat by měl samozřejmě mnohem větší smysl, kdyby pokračoval až do Slatiňan, a ne jen na Mýtskou silnici. I tak ale odvede ta auta, která by od Pardubic pokračovala na Mýto. A ti, kteří by pokračovali na Žďár, pak pojedou po Milady Horákové na Slatiňanskou silnici, čili nebude zacpané centrum.
Už jsem měl strach, že tu dnes na i-Dnes nebude žádný článek o úžasných činech úžasného Bárty.
Když se podíváme, jak to teď v centru měst, a to i velkých vypadá, tak myslím, že je dobře, že to bere ministerstvo jako prioritu!
Bárta je opravdu Pan manažer. Dosáhl přesně toho, co chtěl, a to přimět firmy ke slevám. Možná by neuškodilo, kdyby se ostatní ministerstva něčemu přiučily.
co vlastně tento Bárta sleduje. Velké firmy se zahraničními vlastníky nemíní dávat úplatky a také jsou tu neuspokojení bývalí zájemci o privatizaci těchto jejich nynějších českých poboček, například Sekyra Group. Takže z nich nic nemají, jak by mohli mít při jiném vlastníkovi. Takže pokud by tento Bárta velké stavebnictví zařízl, mohla by se cena těchto likvidovaných firem bez zakázek při prodeji snížit a toho by mohli využít naši kmotři v čele s Íčkem a Sekyrou. A politickým křídlům mafií (dosaďte si stranu jakou chcete) by opět z veřejných zakázek šla procenta.