Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nafukovací koule táhnou. Festivaly se mohou přetrhnout, aby je měly

  8:31aktualizováno  8:31
Do finále soutěže Rozjezdy roku 2014 o nejlepší podnikatelský záměr se Milan Škoda a Jaroslav Bělohlávek nedostali náhodou. Jejich podnikatelský rozjezd zaměřený na aktivní trávení volného času nepostrádá originalitu ani nabídku adrenalinu nebo zábavy.

Nafukovací koule bumperball | foto: Martin Veselý, MAFRA

Šťastným osudem Milana Škody z Pardubic a Jaroslava Bělohlávka z Vyškova jsou "bumperbally".

Nafukovací míče, které si na sebe zájemci oblečou tak, že jim pak mimo kouli vyčnívají jen nohy. Načež se mohou tyto baňaté postavy koulet kolem osy i přes hlavu, hrát fotbal, strkat se, vrážet do sebe v rámci souboje týmů či dělat cokoli, co je napadne.

Fotogalerie

A bezpečně, uchráněni proti nárazům. Uvnitř koule se po tu dobu drží speciálních madel a jsou navíc připoutáni pásy. Zvenčí je to činnost akrobatická i komická zároveň.

Kam kráčíš? Tato otázka je v jejich případě nemístná. Střídá ji jiná: Kam se kutálíš?

Loni studenti objevili nafukovací koule v zahraničí. Letos v únoru založili firmu a brzy začaly přicházet objednávky k účasti na akcích.

"Čekali jsme pomalý vzestup z tichého koutku. Že se o nás lidi postupně dozvědí a časem to nabyde větších rozměrů, že tím pomaloučku získáme sebevědomí a pak začneme vymýšlet novinky. Ale zájem o půjčení pro firmy nebo na festivaly byl hned od začátku velký," řekl Milan Škoda z Pardubic.

Zatím je to podle něj zábava, sport to bude až časem. Určitě je to však ideální tip pro firemní teambuilding. Víkendy mají už mladí podnikatelé plné, naposledy se „bumperbally“ lidé bavili na festivalech ve Svojšicích a v Žamberku. Majitelé míčů s nimi dovedou vymyslet smysluplné aktivity na deset minut i celodenní programy.

V tomto přístupu jim bezesporu pomáhá i charakter jejich studia zaměřeného na trávení volného času. Neboli vědomí, že i zábavu je třeba brát vážně.

„Pro podnikavce to není jenom zábava v kouli. Má to obrovský potenciál využití v mnoha ohledech. Ještě o nás uslyšíte, nechte se překvapit," říká Jaroslav Bělohlávek.

Nafukovací míč pochází ze zahraničí, vedle starších z PVC používají rozjíždějící se podnikatelé i materiál TPU nové generace, který je lehčí a odolnější.

V projektu „Začátek podnikání a zvyšování konkurenceschopnosti“ byl právě podnikatelský záměr Škody s Bělohlávkem s názvem „Play With Balls“ velmi úspěšný a autoři pro něj získali podporu odborné poroty.

V soutěži Rozjezdy roku 2014 Škoda s Bělohlávkem s nápadem postoupili z regionálního do celorepublikového kola a jejich šanci v celostátním finále prověřila hlasováním přímo veřejnost. Jeho výsledky budou známé 17. července.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Stav nadjezdu je špatný, a proto město plánuje stavbu nové propojky k nemocnici.
Recept na zácpy v Pardubicích. Most u nemocnice se propojí s rychlodráhou

Zastupitelé Pardubic schválili opravu v Kyjevské ulici u nemocnice a propojení ulice s takzvanou rychlodráhou. Na opravu mostu, která nezačne dříve než v roce...  celý článek

Předčasné parlamentní volby. (26. října 2013)
Nejčastější téma parlamentních voleb? Podle krajských lídrů doprava

Za tři měsíce se konají parlamentní volby. O deset mandátů z celkových 200 se bude bojovat v Pardubickém kraji. Jaké jsou podle lídrů stran největší problémy v...  celý článek

Zákazník pojal nákup paprik velmi výběrově.
Samostatně oranžové papriky v obchodě neměli. Tak je muž vytahal z balíčků

Svérázný zákazník jednoho pardubického supermarketu si vyložil pojem „samoobsluha“ příliš doslovně. A to když se rozhodl, že chce nakoupit pouze oranžové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.